Zwroty bez ograniczeń czasowych

W JYSK zawsze możesz zwrócić nietrafione zakupy i prezenty. Bez względu na to, czy produkt był kupiony w sklepie stacjonarnym, czy w sklepie online masz możliwość wymiany lub jego zwrotu bez ograniczeń czasowych. W sklepach stacjonarnych możesz również zwrócić artykuły kupione online. 

Dowiedz się więcej, o naszej polityce zwrotów.

JAK ZWRÓCIĆ ARTYKUŁY KUPIONE ONLINE W SKLEPACH STACJONARNYCH?  

Bez względu na to, czy zrobiłeś zakupy online czy w sklepie stacjonarnym, możesz wymienić produkty w jednym z naszych sklepów. Wystarczy, że przyniesiesz do sklepu nietrafiony zakup oraz dowód jego zakupu, żeby pracownicy sklepu mogli przyjąć zwrot. 

Jeśli wolisz zwrócić produkt w ten sam sposób jak był on do Ciebie dostarczony, również jest to możliwe. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym Centrum Obsługi Klienta.