Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Regulamin

Poniższe warunki sprzedaży i dostawy obowiązują podczas zakupów dokonywanych w sklepach stacjonarnych JYSK lub na JYSK.pl z dostawą na terenie Polski. Wszystkie umowy dotyczące sprzedaży w sklepach JYSK lub na JYSK.pl powinny być zawarte w języku polskim. Kupujący muszą mieć ukończone 18 lat, aby dokonać zakupu w sklepach JYSK na terenie Polski lub na JYSK.pl


Ostatnia aktualizacja: 2018-06-18

1. CENY

Ceny Towarów w Sklepie Internetowym umieszczane są przy Towarach na stronie JYSK.pl i w koszyku:

  • Ceny wyrażone są w złotych polskich.

  • Ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

  • Ceny nie zawierają informacji o kosztach przesyłki Towarów, szczegóły kosztów przesyłki znajdziesz tutaj.

  • Ceny na JYSK.pl są takie same jak w sklepach stacjonarnych JYSK.

  • Wszystkie ceny są aktualizowane na bieżąco. Ewentualne błędy w cenach na JYSK.pl oraz w gazetkach promocyjnych zobowiązujemy się poprawić tak szybko jak to będzie możliwe.

  • Ceną za dokonany zakup w Sklepie Internetowym, która wiąże Klienta jest cena Towaru podana w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się umową na stronie Sklepu Internetowego powiększona o koszty przesyłki Towaru na adres podany przez Klienta.

  • Gwarancja Ceny

Jeżeli przez pomyłkę zaniżymy Cenę Towaru, nie będziemy zobowiązani do jego dostarczenia w podanej Cenie, o ile powiadomimy Cię o tym przez wysyłką. W takiej sytuacji zastrzegamy sobie możliwość anulowania zamówienia i dokonania pełnego zwrotu pieniędzy wraz z kosztami przesyłki, zgodnie z naszymi Zasadami zwrotu i wymiany.

GWARANCJA CENY

W JYSK oferujemy wszystkim Klientom 30-dniową gwarancję ceny. Jeśli dokonasz zakupu w jednym z naszych sklepów lub na JYSK.pl, a następnie w ciągu 30 dni od zakupu znajdziesz ten sam artykuł w obniżonej cenie, z przyjemnością zwrócimy Ci różnicę w cenie na kartę podarunkową JYSK.

Gwarancja ceny obowiązuje także wówczas, jeśli w terminie 30 dni od zakupu cena artykułu wzrośnie ponownie.

Z gwarancji ceny możesz skorzystać pod warunkiem, że:

  • nie minęło jeszcze 30 dni od zakupu

  • posiadasz dowód zakupu

Gwarancja ceny nie obowiązuje w następujących sytuacjach:

  • wyprzedaż artykułów ogrodowych i świątecznych,

  • sprzedaż towarów ekspozycyjnych i uszkodzonych oraz wycofywanych ze sprzedaży,

  • oferty specjalne z okazji nowych otwarć lub re-otwarć sklepów.

 Jak skorzystać z Gwarancji Ceny?

2. PŁATNOŚĆ

Podczas składania zamówienia, w koszyku Klient zobaczy łączną cenę zakupu (zawierającą VAT), oraz koszty transportu. Jest to całkowita cena zakupu.

Za Towary prezentowane w Sklepie Internetowym oraz dostawę, Klient może według swego wyboru zapłacić podczas składania zamówienia przez system bankowości internetowej PAYU lub w momencie odbioru Towaru - gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej, jednakże tylko w przypadkach, gdy wartość zamówionych Towarów nie przekracza kwoty 15 000 zł dla przesyłek cargo i 5 000 zł w przypadku przesyłek kurierskich (ze względów bezpieczeństwa). Dodatkowa opłata za pobranie jest stała i wynosi odpowiednio 15 zł dla przesyłek cargo i 5 zł dla przesyłek drobnicowych.

Za przesyłki drobnicowe można płacić przy odbiorze wyłącznie gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej, za przesyłki wielkogabarytowe można płacić przy odbiorze gotówką lub kartą płatniczą:

  • Visa

  • MasterCard

3. POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA

Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci za pomocą poczty elektronicznej potwierdzenie zamówienia, zawierające informacje dotyczące złożonego zamówienia, adresu dostawy, wybranej metody płatności, daty dostawy, cen, danych kontaktowych Centrum Obsługi Klienta, prawa odstąpienia od umowy, rozszerzonego prawa do zwrotu towaru oraz trybu postępowania reklamacyjnego i gwarancji

Pamiętaj, że e-mail z potwierdzeniem zamówienia nie jest traktowany jako ostateczna akceptacja zamówienia przez JYSK. Potwierdzeniem zawarcia umowy jest wiadomość e-mail z informacją o wysyłce Towaru i po jej otrzymaniu nie możesz modyfikować już swojego zamówienia (nadal jednak możesz zrezygnować z zamówienia zgodnie z naszymi Zasadami zwrotu lub wymiany). Na dowolnym etapie realizacji zamówienia możesz odmówić jego przyjęcia, w tym przypadku (jeżeli dokonałeś już płatności za zamówienie) otrzymasz pełny zwrot pieniędzy.

Staramy się na bieżąco uzupełniać stany magazynowe, jeżeli jednak z przyczyn niezależnych od nas nie będziemy w stanie dostarczyć Tobie wybranego produktu, zwrócimy Ci za niego pieniądze.

W interesie wszystkich naszych klientów, wyłączyliśmy możliwość zakupu hurtowego. Jeżeli dodasz do koszyka zbyt dużą ilość wybranego Towaru, zostaniesz poproszony o jej zmniejszenie.

Jeśli chcesz poprosić o ponowne przesłanie Ci potwierdzenia Twojego zamówienia, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta.

4. FAKTURA

Po nadaniu przesyłki wyślemy Ci za pomocą poczty elektronicznej wiadomość z załączoną fakturą oraz informacjami dotyczącymi złożonego zamówienia, adresu dostawy, wybranej metody płatności, daty dostawy, cen, danych kontaktowych Centrum Obsługi Klienta, prawa odstąpienia od umowy, rozszerzonego prawa do zwrotu towaru oraz trybu postępowania reklamacyjnego i gwarancji. 

Wszelkie informacje dotyczące warunków gwarancji i instrukcji pielęgnacji zakupionych przedmiotów zostaną dołączone do wiadomości e-mail z fakturą. Jeżeli produkt podlega wydłużonej gwarancji, informacja taka zostanie również ujęta na fakturze.

Informację o wysłaniu zamówienia otrzymasz także na numer telefonu komórkowego, który podałeś w formularzu podczas składania zamówienia.

5. DOSTAWA

W JYSK oferujemy różne opcje dostawy:

1.  Odbiór zamówienia w sklepach stacjonarnych JYSK

Click & Collect – na JYSK.pl możesz zarezerwować dostępne w sklepach stacjonarnych artykuły i odebrać je w najbliższym sklepie JYSK. Żeby tego dokonać, na JYSK.pl wyszukaj artykuł, który chciałbyś zarezerwować i kliknij przycisk “Kliknij, aby odebrać w sklepie”. Twoja rezerwacja będzie aktywna od chwili utworzenia do zamknięcia sklepu w kolejnym dniu roboczym. W ciągu godziny od złożenia zamówienia otrzymasz wiadomość SMS i e-mail z potwierdzeniem przygotowania zamówienia do odbioru.

Jak zrobić zamówienie z odbiorem w sklepie? 

2.  Wysyłka zamówienia na wskazany adres

Towary są dostarczane wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.

W sklepie internetowym JYSK.pl, w zależności od wielkości zamówienia, rozróżniamy dwa typy dostaw:

- Wysyłka artykułów jako paczki kurierskie (mniejsze artykuły). Mniejsze artykuły to np. kołdry, ręczniki, pościel, mniejsze meble, itp.

- Wysyłka artykułów jako przesyłki cargo (duże artykuły). Duże artykuły to np. materace, łóżka i meble.

JYSK.pl określa sposób dostawy na podstawie rodzaju zakupionych artykułów.

JYSK poniesie wszelkie dodatkowe koszty związane z ewentualnymi problemami z dostawą, jeśli wystąpią one po stronie JYSK i konieczne będzie podzielenie zamówienia na dostawy częściowe.

Zalecamy podanie numeru telefonu komórkowego podczas składania zamówienia, aby sklep internetowy JYSK lub przewoźnik realizujący dostawę mogli się z Tobą skontaktować.

Prosimy, abyś upewnił się, że nazwa, adres i uzgodniony termin dostawy na fakturze są prawidłowe.

Ewentualne opóźnienia w dostawach mogą wystąpić w okresach realizacji zwiększonej ilości zamówień oraz zimowym ze względu na warunki pogodowe.

PRZESYŁKI DROBNICOWE (MNIEJSZE ARTYKUŁY):

Zamówienia wysyłane jako przesyłki kurierskie (drobnicowe), zwykle dostarczamy w terminie od 2 do 5 dni roboczych.

Możesz wybrać jedną z poniższych opcji:

Odbiór w punkcie

Możesz odebrać swoje zamówienie w punkcie wybranym podczas składania zamówienia. 

Dostawa do domu
Wysyłka odbędzie się na adres domowy wskazany przez Ciebie podczas składania zamówienia. 

Zawężenie godzinowe dostawy
Standardowo dostawy przesyłek kurierskich są realizowane w przedziale godzinowym 12:00-17:00. Oferujemy również dla wybranych kodów pocztowych, za dodatkową opłatą, dodatkowe okna czasowe pomiędzy godz. 7:00-9:00 oraz 9:00- 12:00.

POWIADOMIENIA DOTYCZĄCE DOSTAWY

Od momentu złożenia zamówienia do momentu dostawy możesz spodziewać się następujących powiadomień:

  • Kiedy Twoje zamówienie zostanie spakowane i przekazane przewoźnikowi, otrzymasz SMS i e-mail potwierdzający nadanie przesyłki, a także fakturę oraz szczegóły dotyczące śledzenia przesyłki.

  • Kiedy Twoje zamówienie dotrze do Magazynu Przewoźnika otrzymasz SMS z informacją o planowanym terminie dostawy.

  • Będziemy informować Cię na bieżąco o ewentualnych zmianach dostawy.

  • Przewoźnik skontaktuje się z Tobą w dniu dostawy na około godzinę przed planowanym doręczeniem.

PRZESYŁKI WIELKOGABARYTOWE:

W przypadku przesyłek wielkogabarytowych czas oczekiwania na realizację dostawy wynosi od 2 do 6 dni roboczych.

Standardowo wszystkie zamówienia są wnoszone do mieszkania Klienta. 

Dostawy przesyłek gabarytowych są realizowane w przedziale godzinowym 8:00-20:00. Oferujemy również dla wybranych kodów pocztowych, za dodatkową opłatą, dodatkowe okna czasowe pomiędzy godz. 8:00-12:00, 12.00-16.00 oraz 16:00- 20:00.

Pamiętaj o tym, żeby zabezpieczyć drogę do posesji. Kurier może odmówić dostarczenia przesyłki pod budynek w przypadku, gdy Klient nie zapewni warunków umożliwiających dojazd.

Za pozbycie się opakowania transportowego odpowiedzialny jest odbiorca.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu Towaru, pamiętaj, że musi on być przygotowany do odbioru i zabezpieczony na czas transportu. Zachęcamy do zapoznania się z Zasadami zwrotu i wymiany oraz do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta w przypadku chęci uzyskania dodatkowych informacji.

POWIADOMIENIA DOTYCZĄCE DOSTAWY

Od momentu złożenia zamówienia do momentu dostawy możesz spodziewać się następujących powiadomień:

  • Kiedy Twoje zamówienie zostanie spakowane i przekazane przewoźnikowi, otrzymasz SMS i e-mail potwierdzający nadanie przesyłki, a także fakturę oraz szczegóły dotyczące śledzenia przesyłki.

  • Kiedy Twoje zamówienie dotrze do Magazynu Przewoźnika otrzymasz SMS z informacją o planowanym terminie dostawy.

  • Będziemy informować Cię na bieżąco o ewentualnych zmianach dostawy.

  • Przewoźnik skontaktuje się z Tobą w dniu dostawy na około godzinę przed planowanym doręczeniem.

Jeżeli zechcesz zmienić termin dostawy po nadaniu przesyłki zostaniesz obciążony dodatkową opłatą za magazynowanie zamówienia.

ODBIÓR PRZESYŁKI

Podczas dostawy zachęcamy, abyś:

  • upewnił się, że liczba paczek jest zgodna z listem przewozowym,

  • sprawdził przesyłkę pod kątem ewentualnych uszkodzeń.

Jeżeli otrzymasz niepełną przesyłkę, powiadom o tym fakcie kuriera oraz niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta.

USZKODZENIE PRZESYŁKI

Jeżeli stwierdzisz uszkodzenie przesyłki sugerujemy:

  • Odmówić przyjęcia przesyłki z powodu jej uszkodzenia,

  • Przyjąć przesyłkę spisując z kurierem protokół szkody,

  • Wykonać dokumentację zdjęciową uszkodzonego opakowania.

Niezależnie od powyższego niezwłocznie skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta

6. ZASADY ZWROTU I WYMIANY

Towary zakupione przez Klientów w sklepach stacjonarnych JYSK na terenie Polski mogą być wymieniane na inne lub zwracane bez ograniczeń czasowych, niezależnie od daty zakupu, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

Podstawą dokonania wymiany lub zwrotu przez Klienta jest oryginał paragonu kasowego, oryginał faktury VAT (w wersji papierowej lub elektronicznej) lub wydruk potwierdzenia płatności z rachunku bankowego.

Zwrot towaru polega na złożeniu przez Klienta ustnego lub pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Następnie JYSK wydaje Klientowi w zamian za zwracane towary środki pieniężne wydane na ich nabycie (cenę). Wymiana towaru polega na zwrocie towaru przez Klienta w sklepie stacjonarnym JYSK – po uregulowaniu ewentualnej różnicy w cenie – i otrzymaniu przez Klienta innego wybranego dostępnego  towaru.

JYSK – stosownie do wyboru Klienta - zobowiązuje się do przyjęcia i zwrotu pełnej ceny zakupu towarów albo wymiany towarów na inne dostępne towary, które w chwili zwrotu będą:

- w oryginalnym opakowaniu, w stanie niezmienionym (nienaruszonym) w stosunku do dnia wydania towaru Klientowi,

- rozpakowane i/lub bez oryginalnego opakowania, bez śladów użytkowania i uszkodzeń,

- bez oryginalnego opakowania i/lub zmontowane, o ile noszą wyłącznie takie ślady, które wynikają z konieczności sprawdzenia ich cech, charakteru i funkcjonowania.

Mimo, iż JYSK nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu albo wymiany towarów, które nie spełniają któregokolwiek z wymogów opisanych w pkt. 1.4, to JYSK może podjąć decyzję o przyjęciu takich towarów, zastrzegając sobie jednocześnie  prawo do zwrotu ceny sprzedaży potrąconej o kwotę odpowiadającą zmniejszeniu wartości towarów.

JYSK zastrzega sobie prawo do zwrotu niepełnej ceny zakupu towarów sprzedawanych na indywidualne zamówienie Kupującego (np. materace o niestandardowych wymiarach).

Karty i bony upominkowe JYSK zarówno w postaci elektronicznej jak i tradycyjnej nie podlegają zwrotowi.

W przypadku kiedy Klient dokonał zakupu w sklepie stacjonarnym korzystając jednocześnie z usługi transportu towarów ze sklepu na wskazany adres, JYSK zwraca koszty transportu towarów pod warunkiem, że zwracane są wszystkie towary wchodzące w skład zamówienia. Koszty zrealizowanych usług dodatkowych (np. wniesienie) nie są zwracane, poza usługą „Płatność przy odbiorze” dostępną w sklepie internetowym JYSK.pl. Klient zwraca towar do sklepu na swój koszt.

Klient może wymienić lub zwrócić towar w dowolnym sklepie JYSK na terenie Rzeczpospolitej Polskiej – nie ma konieczności dokonania tej operacji w sklepie, w którym dokonano zakupu.

Wymiana testowanego materaca z serii GOLD może być dokonana na odrębnych zasadach, czytaj więcej tutaj.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA

7. REKLAMACJE

Masz prawo do reklamowania artykułu w ciągu 2 lat od dokonania zakupu.

Jeśli artykuł był wadliwy podczas zakupu, niekompletny lub uszkodzony możesz domagać się jego wymiany, naprawy, obniżenia ceny lub zwrotu pieniędzy. Prosimy, zgłoś reklamację możliwie najszybciej po zauważeniu wady.

Proces zgłoszenia reklamacji:

Jeśli zamierzasz reklamować produkt w sklepie JYSK, prosimy zabierz ze sobą wadliwy artykuł lub zdjęcia wady. Jeśli reklamacja zostanie zgłoszona w terminie i zostanie uznana przez sklep, możesz domagać się wymiany artykułu na nowy, naprawy, dodatkowego rabatu lub w ostateczności zwrotu gotówki. W przypadku uznania reklamacji, JYSK poza kosztem artykułu ponosi również dodatkowe koszty związane z dostarczeniem produktu do sklepu. Znajdź najbliższy sklep.  

Jeśli zamierzasz zgłosić reklamację w Centrum Obsługi Klienta JYSK, prosimy zrób to za pośrednictwem formularza, lub wysyłając e-mail na adres e-sklep@jysk.com. Reklamacje rozpatrywane są na podstawie dokumentacji zdjęciowej wad. Jeśli reklamacja zostanie zgłoszona w terminie i uznamy ją za zasadną, możesz domagać się wymiany artykułu na nowy, dodatkowego rabatu lub w ostateczności zwrotu gotówki. W przypadku uznania reklamacji, JYSK poza kosztem artykułu ponosi również dodatkowe koszty związane z jego wymianą lub odbiorem.

Po przesłaniu formularza ze zgłoszeniem reklamacyjnym, otrzymasz automatyczne potwierdzenie otrzymania zgłoszenia przez Centrum Obsługi Klienta JYSK. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona tak szybko, jak to możliwe.

8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Bezpieczeństwo Twoich danych osobowych podczas zakupów na JYSK.pl jest dla nas bardzo ważne.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:

a) Administratorem strony JYSK.pl jest JYSK A/S z siedzibą w Brabrand, Dania VAT nr 13590400.

b) „JYSK” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Meteorytowej 13 (kod pocztowy 80-299), wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 36908, NIP 586-20-16-763, o kapitale zakładowym 85.003.428,60 zł jest administratorem danych osobowych.

c) W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz się z nami skontaktować  za pomocą poczty elektronicznej na adres email: e-sklep@jysk.com.

d) JYSK A/S i JYSK sp. z o.o. są odpowiedzialne za przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych w związku z korzystaniem ze strony. JYSK A/S i JYSK sp. z o.o. stosują się do wszystkich warunków zawartych w RODO. JYSK Sp. z o.o. z zasady nie przechowuje danych osobowych, chyba że jest to wymagane przez stosowne regulacje prawne. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez JYSK A/S z siedzibą w Brabrand, Dania VAT nr 13590400, w związku z czym mogą być dostępne dla podmiotów wchodzących w skład grupy JYSK na całym świecie. Transfer danych osobowych pomiędzy podmiotami grupy JYSK będzie oparty na stosownej umowie dotyczącej powierzenia przetwarzania danych lub innych umocowaniach prawnych mających zastosowanie. Możesz zażądać dostępu do umowy powierzenia przetwarzania danych zawartej między JYSK A/S, JYSK sp. z o.o. i podmiotami grupy JYSK, kontaktując się z Centrum Obsługi Klienta JYSK. Więcej informacji na temat przetwarzania, w tym przechowywania przez JYSK sp. z o.o. i JYSK A/S z siedzibą w Brabrand Dania, VAT nr 13590400 danych osobowych uzyskasz w Centrum Obsługi Klienta JYSK .

e) Celem przetwarzania Twoich danych osobowych jest złożenie zamówienia i realizacja umowy sprzedaży na odległość zawartej w sklepie internetowym na stronie JYSK.pl, rejestracja  do bazy subskrybentów w celu korzystania z naszego newslettera lub utworzenie profilu użytkownika jysk.pl (cele przetwarzania danych),

f) Należy pamiętać, że poziom ochrony danych osobowych stosowany i egzekwowany aktualnie w krajach spoza Unii Europejskiej nie spełnia tych samych warunków, co poziom ochrony danych osobowych stosowany i egzekwowany w krajach Unii Europejskiej.

W dowolnym momencie masz prawo:

j) uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, a jeżeli przetwarzanie Twoich danych osobowych ma miejsce, to jesteś uprawniony do uzyskania dostępu do Twoich danych osobowych, oraz innych informacji na temat Twoich danych osobowych oraz zasadach ich przetwarzania,

k) uzyskania kopii Twoich danych osobowych, które są przetwarzane, 

l) sprzeciwić się ich przetwarzaniu , w przypadku, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych następuje w oparciu o prawnie uzasadnione cele administratora. W razie wniesienia sprzeciwu nie będziemy przetwarzać danych osobowych, chyba że wykażemy: istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub istnienie podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

m) zażądać sprostowania Twoich danych, jeśli dane osobowe są nieprawidłowe lub uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia (z uwzględnieniem celów przetwarzania danych osobowych).

n) zażądać usunięcia Twoich danych osobowych, jednakże może to nastąpić w ściśle określonych sytuacjach, a w szczególności, gdy: Twoje dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane; została cofnięta Twoja zgoda na przetwarzanie Twoich danych osobowych, ale pod warunkiem, że zgoda była podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych  i nie istnieje inna podstawa prawna przetwarzania, Twoje dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem, Twoje dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii Europejskiej lub prawie polskim. Pomimo żądania usunięcia Twoich danych osobowych, takie żądanie może nie zostać uwzględnione, gdy przetwarzanie jest niezbędne w szczególności do: korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji, wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii Europejskiej lub prawa polskiego, ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 

o) otrzymania danych osobowych, które zostały nam dostarczone przez Ciebie w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego w przypadku, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się w sposób zautomatyzowany oraz w oparciu o Twoją zgodę. Możesz uzyskać kopię Twoich danych osobowych w postaci elektronicznego pliku w usystematyzowanym, powszechnie wykorzystywanym formacie pliku zgłaszając się do Centrum Obsługi Klienta JYSK.

j) przesłania tych danych osobowych przez Ciebie innemu administratorowi w przypadku, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się w sposób zautomatyzowany oraz w oparciu o Twoją zgodę.

k) do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Jeśli chcesz złożyć skargę dotyczącą sposobu przetwarzania Twoich danych osobowych przez JYSK w przypadku, gdy uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych zostało naruszone,, skontaktuj się z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych .

l) Masz również prawo do żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy: kwestionujesz prawidłowość swoich danych osobowych – w takiej sytuacji ograniczone zostanie ich przetwarzanie na czas potrzebny do sprawdzenia prawidłowości Twoich danych, przetwarzanie Twoich danych jest niezgodne z prawem, a w zamian usunięcia danych żądasz ograniczenia ich wykorzystania, nie potrzebujemy Twoich danych do celów przetwarzania, lecz są one potrzebne Tobie w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, został wniesiony sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych – wówczas ograniczenie następuje do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec Twojego sprzeciwu.

m) Twoje dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców lub odbiorcom:

- podmioty świadczące usługi na rzecz spółki JYSK sp. z o. o., a w szczególności firmy kurierskie i pocztowe, umożliwiające dokonywanie płatności elektronicznych PAYU, podmioty badające rynek, podmioty świadczące usługi prawne i doradcze,
- spółka JYSK A/S z siedzibą w Danii,
- inne spółki z Grupy JYSK A/S z siedzibą w Danii.

Jeżeli istnieje obowiązek wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, możemy też udostępniać Twoje dane osobowe osobom trzecim, w szczególności uprawnionym organom państwowym na cele prowadzonego przez nie postępowania.

n) Twoje dane osobowe są przechowywane przez okres przewidziany powszechnie obowiązującymi przepisami prawa (o ile taki okres został określony w odniesieniu do dokumentów lub innych nośników, w których znajdują się Twoje dane osobowe). Dane osobowe będą przechowywane przez JYSK A/S do momentu usunięcia profilu użytkownika. W pozostałym zakresie Twoje dane osobowe przechowujemy przez okres przedawnienia roszczeń określonych w kodeksie cywilnym. Dane osobowe przetwarzane na potrzeby rachunkowości lub ze względów podatkowych przechowujemy przez okres 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.

j) Każde przetwarzanie Twoich danych osobowych oparte jest na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami podstawie prawnej. W większości przypadków związanych z założeniem profilu użytkownika na stronie jysk.pl, dokonywaniem zakupów w sklepie internetowym czy subskrypcją newslettera przetwarzanie Twoich danych osobowych jest konieczne do realizacji umowy, której jesteś stroną (umowy sprzedaży na odległość, umowy o świadczenie droga elektroniczną usług newslettera czy konta na stronie jysk.pl).

k) W niektórych przypadkach i w odniesieniu, do niektórych rodzajów danych osobowych podstawą prawną przetwarzania danych może być Twoja zgoda na przetwarzanie. W przypadku, gdy podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda, to w każdym czasie masz prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, co jednak nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych,  które zostało dokonane w oparciu o zgodę przed jej wycofaniem. Jeśli chcesz cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych lub je poprawić, skontaktuj się Centrum Obsługi Klienta JYSK. 

j) Twoje dane osobowe mogą być również przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora polegającego m.in. na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie przed takimi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). 

k) Jeśli wyraziłeś(-aś) zgodę na korzystanie z poniższych usług, zastrzegamy sobie prawo do przesyłania aktualizacji naszego Regulaminu, niezależnie od tego, czy zgoda została cofnięta, czy też nie. Innego rodzaju informacji nie będziemy wysyłać.

REJESTRACJA NA STRONIE JYSK.PL

Dzięki zarejestrowaniu się na stronie JYSK.pl i stworzeniu profilu użytkownika, możesz korzystać ze specjalnych usług, które oferuje JYSK Sp. z o.o. Rejestracja profilu użytkownika nie wiąże się z zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji w rozumieniu art. 22 RODO, a jedynie z profilowaniem.
W celu stworzenia profilu użytkownika na JYSK.pl i dostosowaniu marketingu do potrzeb użytkownika, JYSK A/S, VAT 13590400, będzie przechowywać i przetwarzać poniższe dane osobowe: 
• Adres e-mail 
• Imię i nazwisko
• Adres (opcjonalnie) 
• numer telefonu (opcjonalnie)
• firma (opcjonalnie)

Wszystkie dane osobowe będą traktowane jak dane poufne i będą wykorzystane do stworzenia profilu użytkownika i dostosowania marketingu do potrzeb klienta.  Tworząc profil użytkownika na JYSK.pl, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

Dane osobowe będą przechowywane przez JYSK A/S do momentu usunięcia profilu użytkownika.

Podstawa prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda, którą wyraziłeś(-aś). Odmowa wyrażenia zgody uniemożliwi rejestracje na stronie jysk.pl i stworzenie profilu, a w efekcie korzystanie z ich funkcjonalności.

COOKIES

Cookies - oznacza dane binarne, najczęściej niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach Użytkownika (komputerach, telefonach i innych posiadających dostęp do sieci Internet), które są wykorzystywane w językach programowania do sprawniejszej komunikacji Serwisu i Użytkownika.

Pliki Cookies tworzone na urządzeniach Użytkownika mogą pochodzić zarówno z systemu JYSK sp. z o.o. (t.zw. Cookies własne) jak i też z zewnętrznych programów nadzorujących komunikację w Internecie (t.zw. Cookies zewnętrzne np. pochodzące z serwisów Google i innych). 

Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików Cookies do swojego urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie z Serwisu i Newslettera JYSKmail będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików Cookies. Pliki Cookies i podobne technologie używane są w celu zapewnienia poprawnej transmisji danych pomiędzy połączonymi komputerami. Mają one bardzo szerokie zastosowanie, pomagają dostosować zawartość Serwisu do ustawień w komputerze Użytkownika, zapamiętują preferowany wygląd Serwisu, np. ustawiony rozmiar czcionki, zapewniają wykonanie przez Użytkownika kilku etapowych czynności (np. dodania artykułu, dokonania zakupu w sklepie internetowym). JYSK sp. z o.o. informuje, że pliki Cookies mogą też być wykorzystywane do dopasowania wyświetlanych reklam do zainteresowań odwiedzających witryny. JYSK sp. z o.o. zastrzega, że technologia „Cookies” jest niezbędna do prawidłowego wyświetlania stron interaktywnych.

Możesz wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie. Tutaj wycofaj zgodę. Możesz usunąć pliki cookie w dowolnym momencie.

Więcej informacji o korzystaniu z plików cookie

Dowiedz się więcej o plikach Cookies tutaj.

9. NEWSLETTER

JYSK A/S, Dania VAT nr 13590400, by wysłać newsletter zbierze i przetworzy takie informacje jak:

  • Adres e-mail
  • Imię
  • Adres (opcjonalnie)
  • Data urodzenia (opcjonalnie)
  • Płeć (opcjonalnie)

Powyższe dane przechowujemy na chronionym serwerze. Tylko administrator, pracownik JYSK Sp. z o.o. wraz z zewnętrznym partnerem, jest uprawniony do wglądu tych danych. Gwarantujemy, że nie ujawniamy ani nie sprzedajemy Twojego adresu e-mail innym firmom.

Wysyłamy newsletter tylko do osób, które potwierdziły chęć otrzymywania wiadomości. Do potwierdzenia używamy formy podwójnego potwierdzenia by nikt niepowołany nie nadużył Twojego adresu e-mail. Jeśli otrzymałeś od nas niezamówiony newsletter możliwe, że został on przesłany przez innego, znanego Ci użytkownika.

Po zapisaniu się na newsletter otrzymasz od 1-4 wiadomości od JYSK Sp. z o.o. Newsletter zawiera najnowsze oferty, aktualizacje oraz informacje o najnowszych kampanich JYSK Sp. z o.o. Podczas rejestracji użytkownik wyraża zgodę by otrzymywać wiadomości serwisowe w tym o opuszczonym koszyku na stronie JYSK.pl, wiadomości posprzedażowe oraz wiaodmości z informacją o produktach, którymi użytkownik wyraził zainteresowanie.

W dowolnym momencie możesz zrezygnować z subskrypcji tej strony. Link, który umożliwi wypisanie się z newslettera znajduje się również w każdej przesłanej przez nas wiadomości.

JYSK A/S będzie przechowywać dane osobowe do momentu wycofania zgody.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest udzielona przez użytkownika zgoda.

10. KARTA PODARUNKOWA

Kartę podarunkową JYSK możesz kupić na JYSK.pl.

Kupując kartę podarunkową JYSK, akceptujesz ogólne zasady dotyczące kart podarunkowych.

Karty podarunkowej można używać jako środka płatniczego wyłącznie w kraju, w którym została zakupiona. Kartę podarunkową można wykorzystać przy zakupie towarów na JYSK.pl lub w sklepach JYSK. Karty podarunkowej nie można użyć do zakupu kolejnych kart podarunkowych. Jeśli saldo karty podarunkowej nie pokrywa kwoty Twojego zakupu, musisz opłacić różnicę za pomocą innej akceptowalnej metody płatności.

Na JYSK.pl karty podarunkowej można użyć wyłącznie podczas tworzenia zamówienia. Wartość środków na karcie można sprawdzić w dowolnym sklepie JYSK. Od środków zgromadzonych na karcie nie są naliczane odsetki.

Jeśli utworzyłeś zamówienie na JYSK.pl i zapłaciłeś za nie kartą podarunkową, w przypadku anulowania zamówienia wygenerujemy dla Ciebie nową kartę podarunkową, na którą zwrócimy wpłacone środki. Jeśli częściowo zapłaciłeś kartą podarunkową, a częściowo przelewem lub kartą kredytową, zwrócimy odpowiednie kwoty na nową kartę podarunkową i rachunek bankowy lub kartę kredytową.
Jeśli złożyłeś zamówienie w jednym z naszych sklepów i zapłaciłeś kartą podarunkową, a następnie zamówienie zostało anulowane, wpłacone środki zwrócimy na nową kartę podarunkową.

Karta podarunkowa może być używana do zakupów bez identyfikacji. Karta podarunkowa może zostać zablokowana, jeśli zostanie zagubiona lub skradziona. JYSK nie zastępuje utraconych kart upominkowych.

Karta podarunkowa jest ważna przez 5 lat od daty jej wydania.

11. PRACA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:

1. Administratorem Twoich danych osobowych jest JYSK Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Meteorytowej 13 (kod pocztowy 80-299), wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 36908, NIP 586-20-16-763, REGON: 191873139, o kapitale zakładowym 85 003 428,60 zł.

W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz się z nami skontaktować  za pomocą poczty elektronicznej na adres email: hrpl@jysk.com lub listownie na adres: JYSK sp. z o. o., ul. Meteorytowa 13, 80 – 299 Gdańsk.

2. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy, na które zaaplikowałeś i wykonania obowiązków pracodawcy wynikających z przepisów prawa, w tym kodeksu pracy.  W szczególności przetwarzanie Twoich danych osobowych ma na celu:

  • umożliwienie kontaktu z Tobą,

  • podjęcie decyzji w przedmiocie zawarcia umowy o pracę.

Każde przetwarzanie Twoich danych osobowych oparte jest na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami podstawie prawnej.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji jest:

  • przepis prawa (art. 221 §  1 kodeksu pracy) w zakresie obejmującym imię i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie i przebieg dotychczasowego zatrudnienia i w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania w/w danych osobowych jest obowiązek prawny ciążący na JYSK sp. z o. o. wynikający z przepisów kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO); podanie w/w danych jest wymogiem ustawowym określonym w art. 221 §  1 kodeksu pracy; brak podania tych danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie rekrutacji,

  • Twoja zgoda w zakresie przetwarzania danych osobowych dotyczących numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej oraz danych osobowych podanych przez Ciebie w CV, liście motywacyjnym i formularzu rekrutacyjnym w zakresie danych osobowych innych niż:  imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie i przebieg dotychczasowego zatrudnienia, która dotyczy aktualnej (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);

    Podanie w/w danych (tj. w zakresie szerszym niż w art. 221 §  1 kodeksu pracy) jest dobrowolne i odbywa się za Twoją zgodą, którą masz prawo w dowolnym momencie wycofać, co jednak nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych,  które zostało dokonane w oparciu o zgodę przed jej wycofaniem. Konsekwencją braku wyrażenia zgody lub cofnięcia zgody na przetwarzanie w/w danych osobowych może być brak możliwości lub znaczne utrudnienie przeprowadzenia procesu rekrutacji z udziałem Twojej osoby.

  • Twoja zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji (w okresie 6 miesięcy od złożenia aplikacji) na inne stanowiska pracy w JYSK sp. z o. o. w zakresie danych osobowych podanych przez Ciebie w CV, liście motywacyjnym i formularzu rekrutacyjnym (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);

Podanie w/w danych  jest dobrowolne i odbywa się za Twoją zgodą, którą masz prawo w dowolnym momencie wycofać, co jednak nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych,  które zostało dokonane w oparciu o zgodę przed jej wycofaniem. Konsekwencją braku wyrażenia zgody lub cofnięcia zgody na przetwarzanie w/w danych osobowych jest brak możliwości wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach na inne stanowiska pracy.

  • niezbędność przetwarzania Twoich danych osobowych do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez pracodawcę polegających ustaleniu ewentualnych roszczeń, dochodzeniu lub obronie przed ewentualnymi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).

3. Podane przez Ciebie dane osobowe będą przekazywane w oparciu o umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych spółkom z grupy JYSK, jak również podmiotom zewnętrznym świadczącym na rzecz JYSK sp. z o. usługi (np. firmy rekrutacyjne, firmy informatyczne).

4. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

5. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji do czasu zakończenia tego procesu. Po skończonym procesie  rekrutacji – w przypadku wyrażenia przez Ciebie zgody - Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy na potrzeby prowadzonych w tym okresie rekrutacji. Po zakończeniu tego okresu Twoje dane osobowe będą usuwane.

6. Informujemy, że masz prawo żądania:

  • uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, a jeżeli przetwarzanie Twoich danych osobowych ma miejsce, to jesteś uprawniony do uzyskania dostępu do przetwarzanych danych osobowych oraz innych informacji na temat Twoich danych osobowych oraz zasadach ich przetwarzania,

  • uzyskania kopii Twoich danych osobowych, które są przetwarzane,

  • niezwłocznego sprostowania dotyczących Ciebie danych osobowych, jeśli dane osobowe są nieprawidłowe,

  • uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia (z uwzględnieniem celów przetwarzania danych osobowych),

7. Ponadto masz prawo żądania usunięcia Twoich danych osobowych, jednakże może to nastąpić w ściśle określonych sytuacjach, a w szczególności, gdy:

  • Twoje dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;

  • została cofnięta Twoja zgoda na przetwarzanie Twoich danych osobowych, ale pod warunkiem, że zgoda była podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych  i nie istnieje inna podstawa prawna przetwarzania,

  • Twoje dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem,

  • Twoje dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii Europejskiej lub prawie polskim

Pomimo żądania usunięcia Twoich danych osobowych, takie żądanie może nie zostać uwzględnione, gdy przetwarzanie jest niezbędne w szczególności do:

  • korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji,

  • wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii Europejskiej lub prawa polskiego,

  • ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

8. Masz również prawo do żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy:

  • kwestionujesz prawidłowość swoich danych osobowych – w takiej sytuacji ograniczone zostanie ich przetwarzanie na czas potrzebny do sprawdzenia prawidłowości Twoich danych,

  • przetwarzanie Twoich danych jest niezgodne z prawem, a w zamian usunięcia danych żądasz ograniczenia ich wykorzystania,

  • nie potrzebujemy Twoich danych do celów przetwarzania, lecz są one potrzebne Tobie w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

  • został wniesiony sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych – wówczas ograniczenie następuje do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec Twojego sprzeciwu. 

9. W przypadku, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych następuje w oparciu o prawnie uzasadnione cele administratora, przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

W razie wniesienia sprzeciwu nie będziemy przetwarzać danych osobowych, chyba że wykażemy:

  • istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub

  • istnienie podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

10. W przypadku, gdy przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się w sposób zautomatyzowany oraz w oparciu o Twoją zgodę lub na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, to przysługuje Ci prawo otrzymania danych osobowych, które zostały nam dostarczone przez Ciebie w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego oraz prawo przesłania tych danych osobowych przez Ciebie innemu administratorowi.

11. Twoje dane osobowe nie będą podlegały automatycznemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu związanemu z automatycznym podejmowaniem decyzji.

12. W przypadku, gdy uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych zostało naruszone, przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  • Oświadczam, że zapoznałem się z treścią niniejszej informacji.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez JYSK sp. z o.o. do celów procesu rekrutacji w zakresie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej oraz danych osobowych podanych przeze mnie w CV, liście motywacyjnym i formularzu rekrutacyjnym innych niż imię i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie i przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

  • Rozumiem, że udzielenie powyższej zgody jest dobrowolne; jednak jeśli nie zostanie udzielona zgoda, to konsekwencją tego może być znaczne utrudnienie lub brak możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji z udziałem mojej osoby.

  • Zostałem/am poinformowany/a o prawie do wycofania powyższej zgody w dowolnym momencie; jednak jeśli zgoda zostanie wycofana, to konsekwencją tego może być znaczne utrudnienie lub brak możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji z udziałem mojej osoby.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez JYSK sp. z o. o. moich danych osobowych podanych przeze mnie w CV, liście motywacyjnym i formularzu rekrutacyjnym do celów przyszłych rekrutacji na inne stanowiska pracy w okresie 6 miesięcy od dnia złożenia aplikacji.

  • Rozumiem, że udzielenie powyższej zgody jest dobrowolne; jednak jeśli nie zostanie udzielona zgoda, to konsekwencją tego będzie brak możliwości wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach na inne stanowiska pracy.

  • Zostałem/am poinformowany/a o prawie do wycofania powyższej zgody w dowolnym momencie; jednak jeśli zgoda zostanie wycofana, to konsekwencją tego będzie brak możliwości wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach na inne stanowiska pracy.

OTRZYMAJ KUPON O WARTOŚCI 20 ZŁ!*

Visa Mastercard PayU Płatność przy dostawie