Obsługa Klienta - pytania i odpowiedzi

Zachęcamy do kontaktu z nami jeśli chcesz uzyskać informacje na temat produktów i usług dostępnych w JYSK, dostępności towaru lub informacji na temat zamówienia. Chętnie pomożemy Ci w utworzeniu zamówienia on-line i doradzimy w dokonaniu trafionych zakupów. Jeśli zamierzasz skontaktować się z JYSK w związku z reklamacją towaru zakupionego w sklepie, zalecamy, żebyś udał się bezpośrednio do najbliższego sklepu JYSK.

W godzinach wzmożonej aktywności, szczególnie rano i pomiędzy godz. 17-19, zalecamy kontakt przez CHAT. Dzięki temu szybko uzyskasz odpowiedź, bez oczekiwania w kolejce na połączenie telefoniczne. 

Drodzy Klienci, na chwilę obecną z powodu zwiększonej ilości zamówień, czas oczekiwania na realizację dostawy ze sklepu internetowego JYSK został wydłużony do 8-12 dni roboczych dla przesyłek DHL i 10-15 dni roboczych dla przesyłek DTS. Uprzejmie prosimy o cierpliwość i zrozumienie.