Obsługa Klienta - pytania i odpowiedzi

W obecnej chwili mamy bardzo dużo zapytań, czas odpowiedzi może się wydłużyć. Dziękujemy za zrozumienie i cierpliwość. 

80% NASZYCH KLIENTÓW ZNAJDUJE ODPOWIEDŹ NA SWOJE PYTANIE W NASZEJ SEKCJI "PYTANIA I ODPOWIEDZI" 

Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie na naszej stronie internetowej, skontaktuj się z działem Obsługi Klienta za pośrednictwem naszego czatu na żywo (w prawym dolnym rogu ekranu), zadaj pytanie na Facebook Messenger lub pod numerem telefonu, który widoczny jest po prawej stronie.

W przypadku reklamacji produktu prosimy o skorzystanie z funkcji czatu na żywo znajdującej się po prawej stronie. Nasi pracownicy z chęcią pomogą rozwiązać Twoją sprawę. Poza godzinami pracy prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego w zakładce zwrot i reklamacja. Prosimy o dołączenie dokumentacji fotograficznej w formularzu.

Czekamy na kontakt.  

CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA

Skontaktuj się z nami przez Messenger
Średni czas oczekiwania: 1 godzina
Live chat - Offline
Średni czas oczekiwania: 30 sekund
22 288 59 00
Średni czas oczekiwania: 3 minuty
Skontaktuj się z nami w godzinach

Centrum Obsługi Klienta

  • Pon. - Pt.: 09:00 - 17:00
  • Sob.: 09:00 - 17:00
  • Ndz.: nieczynne 

 

Godziny otwarcia najbliższego sklepu