Pytania o produkty

W JYSK znajdziesz wszystko do domu. Jeśli masz pytania dotyczące naszego asortymentu, z przyjemnością Ci pomożemy. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.

Ogólne

Duża część naszego asortymentu, m.in. materace, kołdry, poduszki, prześcieradła i ręczniki jest podzielona na trzy grupy: BASIC, PLUS i GOLD.
W praktyce oznacza to, że mamy produkty na każdą kieszeń:

Czytaj więcej na temat BASIC, PLUS, GOLD i ZAWSZE NISKA CENA tutaj.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Jeśli poszukujesz szczegółowych informacji na temat naszych produktów, prosimy wyszukaj interesujący Cię artykuł na naszej stronie i wejdź w jego opis. Znajdziesz tam szczegółową specyfikację wybranego produktu. 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Jakość Twojego snu w nocy wpływa na dobre samopoczucie i poziom energii do działania w ciągu całego kolejnego dnia.
Wybór odpowiedniej kołdry jest równie ważny jak wybór materaca. Dlatego, dobrym pomysłem jest sprawdzenie wszystkich dostępnych opcji.

W JYSK dostępny jest szeroki asortyment kołder w różnych kategoriach cenowych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb i wymagań klientów. 

Czytaj więcej na temat kołder tutaj.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Wybór odpowiedniego materaca, który zapewni Ci zdrowy i przyjemny sen to doskonała inwestycja  dla Ciebie i Twojej rodziny.

Przeczytaj więcej o materacach tutaj.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Wybór właściwej poduszki jest równie ważny, jak wybór odpowiedniego materaca. Źle dopasowana poduszka może bowiem zniwelować wszystkie zalety najlepszego materaca.
Poduszka to element, który ma tak decydujące znaczenie dla Twojego wypoczynku, że należy stawiać jej naprawdę wysokie wymagania.
Ważne jest, by wybrać poduszkę, która dokładnie odpowiada Twoim oczekiwaniom.

Aby wyjść naprzeciw różnym potrzebom i wymaganiom Klientów, JYSK oferuje szeroką gamę poduszek we wszystkich przedziałach cenowych.

Czytaj więcej na temat poduszek tutaj.

 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Wybór właściwego prześcieradła jest niezwykle ważny. Prześcieradło powinno być wygodne i trwałe, ponieważ jest ono używane przez wiele godzin każdej nocy.

JYSK oferuje prześcieradła w różnych kształtach i kolorach. Podczas zakupu nowego zestawu prześcieradeł można wybierać między trzema ich rodzajami:
  • Prześcieradła tradycyjne
  • Prześcieradła z gumką
  • Prześcieradła wodoodporne

Czytaj więcej na temat prześcieradeł tutaj.

 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

W celu sprawdzenia dostępności wybranego artykułu w sklepach JYSK, postępuj według poniższej instrukcji:
•    Wyszukaj pożądany artykuł na JYSK.pl, możesz wpisać jego nazwę lub numer katalogowy w wyszukiwarce znajdującej się w górnej części naszej strony internetowej.
•    Następnie kliknij w „Dowiedz się więcej” - przycisk znajduje się pod ceną artykułu.
•    Na stronie produktu wybierz „Sprawdź dostępność w sklepie” i wpisz nazwę Twojego miasta w wyświetlonej wyszukiwarce.

Uprzejmie informujemy, że artykuły z oznaczeniem „tylko on-line” można zakupić wyłącznie przez sklep internetowy JYSK.pl. Nie można ich ani zamówić on-line z dostawą do sklepu, ani zamówić bezpośrednio w wybranym sklepie. Wyjątkiem są meble "tylko on-line", które można nieodpłatnie sprowadzić do najbliższego sklepu JYSK, składając zamówienie bezpośrednio w sklepie.
 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Zwykle organizm potrzebuje kilku tygodni, żeby dostosować się do nowego materaca. Jeśli masz obawy, czy wybrany przez Ciebie materac będzie odpowiednio  dostosowany do Twoich potrzeb, możesz testować zakupiony w JYSK nowy materac GOLD przez 100 dni - jeśli nie spełni on w 100% Twoich oczekiwań, wymienimy go z uśmiechem.

Jeśli chcesz dokonać wymiany materaca GOLD, wystarczy, że oddasz materac razem z paragonem do najbliższego sklepu JYSK i wybierzesz inny materac z naszej oferty - to proste!
Materac, który oddajesz, musi być czysty i w dobrym stanie. Oferta 100 dni na wypróbowanie materaca z serii GOLD dotyczy jednorazowej wymiany na dowolny inny materac z naszej oferty.

Czytaj więcej na temat materacy GOLD tutaj.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA

Skontaktuj się z nami przez Messenger
Średni czas oczekiwania: 1 godzina
Live chat - Offline
Średni czas oczekiwania: 30 sekund
22 288 59 00
Średni czas oczekiwania: 3 minuty
Skontaktuj się z nami w godzinach

Centrum Obsługi Klienta

  • Pon. - Pt.: 09:00 - 17:00
  • Sob.: 09:00 - 17:00
  • Ndz.: nieczynne 

 

Godziny otwarcia najbliższego sklepu