Odpowiedź
To dla nas bardzo ważne, abyś zawsze czuł się usatysfakcjonowany przed zakupami, w czasie i po zakupach w JYSK. Dlatego naszym Klientom dajemy gwarancję ceny na wszystkie produkty.
Jeśli znajdziesz produkt, który kupiłeś w JYSK w niższej cenie (zarówno w JYSK albo w innej sieci) w czasie 30 dni od zakupów, zwrócimy Ci różnicę na kartę podarunkową JYSK. Możesz ją wykorzystać w polskich sklepach JYSK albo podczas zakupów na JYSK.pl. Zasada ta obowiązuje w odniesieniu do wszystkich polskich sklepów stacjonarnych i sklepów online.
Warunki, które muszą być spełnione, aby skorzystać z prawa do gwarancji ceny:
• Produkty muszą być identyczne. Zobacz również sekcje „wyjątki” poniżej
• Roszczenie wynikające z zasady gwarancji ceny musi zostać złożone w czasie 30 dni od momentu zakupów lub dostawy
• Cena niższa musi obowiązywać w tym samym czasie, w którym obowiązuje gwarancja ceny
• Musisz posiadać dowód zakupu zrobionego w JYSK
• Musisz posiadać dowód, że w sklepach konkurencji cena danego produktu była niższa (np. gazetka, oferta, link itp.)
Wyjątki od zasady gwarancji ceny:
• Porównywalne produkty muszą być identyczne – oznacza to, że musi to być ten sam model i taka sama specyfikacja techniczna (czyli taki sam producent/marka, kolor, wymiary, dodatki/akcesoria, wielkość, zawartość itp.) w 100%.
• Gwarancja ceny nie obowiązuje w przypadku ostatnich sztuk, ofert otwarciowych i reotwarciowych, modeli powystawowych, specjalnych zamówień i sezonowych wyprzedaży.
• Gwarancja ceny nie odnosi się do kosztów dostawy i specjalnych kosztów transportu.
• Gwarancja ceny odnosi się tylko do zakupów indywidualnych (nie dotyczy zakupów firmowych lub instytucjonalnych na fakturę).
Jeżeli chcesz skorzystać z prawa do gwarancji ceny skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta (https://jysk.pl/customer-service) lub odwiedź najbliższy sklep stacjonarny JYSK. Co ważne, nie musisz przynosić zakupionych w JYSK produktów do sklepu. Wystarczy potwierdzenie zakupu w postaci paragonu/faktury.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.