Zwroty i reklamacje.

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące warunków zwrotu i reklamowania produktów. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.

Warunki zwrotu i wymiany

Jedną z najważniejszych rzeczy dla naszych Klientów jest szybka i łatwa obsługa oraz wymiana - bez względu na to, czy kupują online, czy w sklepach stacjonarnych. W JYSK zadowolenie naszych Klientów zawsze stawiamy na pierwszym miejscu, dlatego wdrożyliśmy proste zasady zwrotów i wymiany. Nasi Klienci z łatwością wymienią lub zwrócą produkt, jeśli zmienią zdanie.
W JYSK dajemy naszym Klientom prawo do nielimitowanego zwrotu lub wymiany towaru, bez względu na to czy zakup został zrealizowany na JYSK.pl, czy w jednym ze sklepów stacjonarnych. Zapewniamy Konsumentom pełny zwrot ceny sprzedaży - bez ograniczeń czasowych -  za nieużywane i nieuszkodzone Towary, pod warunkiem, że są zwracane wraz z dowodem zakupu, tj. paragonem kasowym, fakturą lub wydrukiem potwierdzenia płatności z rachunku bankowego.
Jeśli nie masz dowodu zakupu, możemy zamiast zwrotu ceny zaoferować wymianę Towaru na inny lub wydanie karty podarunkowej, której wartość będzie najniższą ceną Towaru w ciągu ostatnich 60 dni.
Jeśli zwracany Towar nosi śladu użytkowania lub jest uszkodzony możemy zaproponować zwrot ceny obniżonej o kwotę odpowiadającą zmniejszeniu wartości Towarów.
W przypadku chęci zwrotu produktu, który jest uszkodzony lub nosi ślady użytkowania, które znacząco obniżają jego wartość, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu.
Towary na zamówienie (np. materace), które nie są oparte na standardowych wymiarach i które nie pojawiają się w naszym sklepie internetowym, lub które zostały wyprodukowane zgodnie ze specyfikacją Konsumenta, przyjmowane są ze zmniejszoną o 15% wartością zwrotu. 
Opłacone dodatkowe usługi, takie jak usługa wniesienia czy zawężenie okna czasowego, nie zostaną zwrócone, jeśli dostawa została zrealizowana.
Oprócz tego oferujemy możliwość testowania materaca z serii GOLD przez 100 dni. Przeczytaj więcej o materacach GOLD.

JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT ZAKUPIONY NA JYSK.PL LUB W SKLEPIE JYSK?
W JYSK dbamy o zrównoważony rozwój. Dlatego uprzejmie prosimy o zachowanie opakowania, tak aby go użyć do zwrotu, dopóki nie upewnisz się, że chcesz zachować zakupione artykuły. 
Kiedy zwracasz produkt w sklepie, wolimy otrzymać go z powrotem w oryginalnym stanie i opakowaniu. W takim przypadku możemy odsprzedać produkt i uszczęśliwić innego klienta. Jeśli produkt nie jest w oryginalnym stanie, sklep określi, czy dokonamy pełnego lub częściowego zwrotu pieniędzy, czy zaoferujemy kartę podarunkową. Demontaż zwracanego produktu nie jest obowiązkowy. 
Zwróć swoje produkty w sklepie 
Najszybszym i najłatwiejszym sposobem zwrotu produktu jest wizyta w najbliższym sklepie stacjonarnym JYSK. Jeśli zwrócisz wszystkie zamawiane produkty w sklepie, otrzymasz natychmiastowy zwrot pieniędzy, w tym opłacony koszt transportu. W ten sposób zapewniamy lepszy stan produktu, dzięki czemu możemy odsprzedać go innemu zadowolonemu klientowi.  
  • Zwracane produkty zapakuj starannie najlepiej w oryginalne opakowanie. 
  • Przynieś produkty wraz z paragonem / fakturą do sklepu. 

Zwrot przesyłek kurierskich i wielkogabarytowych 
Jeśli dostawa odbyła się kurierem DHL lub DPD, oznacza to, że Twoje zamówienie zostało dostarczone jako przesyłka kurierska. Wykonaj poniższe czynności, aby zwrócić zamówienie:
  • Ostrożnie zapakuj zwracane produkty (najlepiej w oryginalne opakowanie) i pamiętaj, aby umieścić fakturę w paczce. 
  • Wyślij paczkę do sklepu zwrotowego JYSK na poniższy adres: 
JYSK Sp. z o. o., GORZÓW WIELKOPOLSKI
ul. Targowa 9A
 66-400 Gorzów Wielkopolski 
  • Prosimy o zachowanie potwierdzenia zwrotu, dopóki nie wyślemy Ci noty korygującej.  
 
Zwrot przesyłki wielkogabarytowej 
Jeśli przesyłkę dostarczyła firma Rhenus, Twoje zamówienie było przesyłką wielkogabarytową. Wykonaj poniższe czynności, aby zwrócić zamówienie: 
  • Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta celem ustalenia odbioru towaru. 
  • Zwracane produkty zdemontuj i zapakuj najlepiej w oryginalne opakowanie, tak aby zapewnić bezpieczeństwo zwracanego towaru, ale i zapewnić pełny zwrot pieniędzy.  
  • Upewnij się, że zwrot został przekazany przewoźnikowi w uzgodnionym terminie. 
  • Po otrzymaniu towaru dokonamy zwrotu pieniędzy. 
  • Prosimy o zachowanie potwierdzenia zwrotu, dopóki nie wyślemy Ci noty korygującej. 
Możesz też dokonać zwrotu w najbliższym sklepie JYSK w Polsce.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Jeśli dokonałeś zakupu jako konsument i zmienisz zdanie, w JYSK możesz łatwo wymienić lub zwrócić produkt. 

 

Zapewniamy pełny zwrot pieniędzy - bez ograniczeń czasowych - za nieużywane produkty, które są zwracane wraz z dowodem zakupu. Dotyczy to zarówno produktów kupowanych w sklepach, jak i online.  Najszybszym i najłatwiejszym sposobem zwrotu produktu jest sklep JYSK. Jeśli zwrócisz wszystkie zamawiane produkty w sklepie, otrzymasz natychmiastowy zwrot pieniędzy, w tym opłacony koszt transportu. W ten sposób zapewniamy lepszy stan produktu, dzięki czemu możemy odsprzedać go innemu zadowolonemu klientowi.  

 

Przeczytaj więcej o naszej polityce zwrotów.  

  

Przeczytaj więcej o tym, jak zwrócić produkt. 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Jeśli dokonałeś zakupu jako konsument najszybszym i najłatwiejszym sposobem zwrotu produktu jest sklep JYSK. Jeśli zwrócisz wszystkie zamawiane produkty w sklepie, otrzymasz natychmiastowy zwrot pieniędzy, w tym opłacony koszt transportu.  

 

W JYSK dbamy o zrównoważony rozwój. Dlatego uprzejmie prosimy o zachowanie opakowania, tak aby go użyć do zwrotu, dopóki nie upewnisz się, że chcesz zachować zakup. 

Kiedy zwracasz produkt w sklepie, wolimy otrzymać go z powrotem w oryginalnym stanie i opakowaniu. W takim przypadku możemy odsprzedać produkt i uszczęśliwić innego klienta. Jeśli produkt nie jest w oryginalnym stanie, sklep określi, czy dokonamy pełnego lub częściowego zwrotu pieniędzy, czy zaoferujemy kartę podarunkową. Demontaż zwracanego produktu nie jest obowiązkowy. 

 

Jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt, przeczytaj więcej o tym, jak złożyć reklamację .

 

Uwaga: 

  • Upewnij się, że możesz pokazać fakturę, wysłaną przez JYSK e-mailem. Jest to dowód zakupu i jest potrzebny do obsługi zwrotu. Możesz go wyświetlić na urządzeniu mobilnym lub wydrukować.  


Jeśli zwracasz tylko część zamówienia, nie zwrócimy Ci początkowego kosztu transportu. 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Jeśli dokonałeś zakupu jako konsument i zmienisz zdanie, w JYSK możesz łatwo wymienić lub zwrócić produkt. 

Zapewniamy pełny zwrot pieniędzy - bez ograniczeń czasowych - za nieużywane produkty, które są zwracane wraz z dowodem zakupu. Dotyczy to zarówno produktów kupowanych w sklepach, jak i online. Najszybszym i najłatwiejszym sposobem jest zwrot towarów w sklepach stacjonarnych JYSK. Jeśli oddasz towary w sklepie, otrzymasz natychmiastowy zwrot pieniędzy, w tym opłacony koszt transportu opłacony online. W ten sposób zapewniamy lepszy stan produktu, dzięki czemu możemy odsprzedać go innemu zadowolonemu klientowi. Jeśli nie masz możliwości zwrotu w sklepie, za opłatą możemy zorganizować odbiór zamówienia. W przypadku transportu powrotnego prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta. 

 

Pakowanie produktów, które chcesz zwrócić 

W JYSK dbamy o zrównoważony rozwój. Dlatego dopóki nie upewnisz się, że chcesz zachować zakup, prosimy o zachowanie opakowania, tak aby użyć go do zwrotu. 

 

Kiedy zwracasz produkt w sklepie, wolimy otrzymać go z powrotem w oryginalnym stanie i opakowaniu. W takim przypadku możemy odsprzedać produkt i uszczęśliwić innego klienta. Jeśli produkt nie jest w oryginalnym stanie, sklep określi, czy dokonamy pełnego lub częściowego zwrotu pieniędzy, czy zaoferujemy kartę podarunkową. Demontaż zwracanego produktu nie jest obowiązkowy. 

 

Jeśli JYSK zorganizuje zwrot przez naszego przewoźnika, produkt musi zostać zdemontowany i zapakowany, tak aby pozostał nienaruszony – dzięki temu będziemy mogli zaoferować pełny zwrot pieniędzy. Jeśli nie masz pewności co do zakupu, zalecamy ostrożne otwieranie paczek i przechowywanie opakowań,  

Przeczytaj więcej o naszych Warunkach dotyczących zwrotów tutaj

 

100 dni z materacem GOLD 

Możesz wypróbować Twój nowy materac GOLD przez 100 dni. Pamiętaj, że nasz 100-dniowy okres próbny jest polityką wymiany, a nie polityką zwrotów. 100 dni z materacem GOLD nie dotyczy topmateracy serii GOLD. 

 

Przeczytaj więcej o 100-dniach z materacem GOLD 

 

Uwaga: 

  • Jeśli zwrócisz produkt, który jest uszkodzony lub używany w sposób, który znacznie zmniejsza jego wartość, zastrzegamy sobie prawo do obniżenia zwracanej kwoty lub odmowy przyjęcia zwrotu. 

 

  • Jeśli nie masz dowodu zakupu, możemy zaoferować wymianę produktu na nowy lub wydanie karty podarunkowej, której wartość będzie najniższą ceną produktu w ciągu ostatnich 40 dni. Dla zamówień składanych online dowodem zakupu jest faktura otrzymana e-mailem. Do zakupów w sklepie stacjonarnym potrzebny jest paragon. Jeśli nie masz paragonu, sklep może go znaleźć, jeśli masz dane bankowe płatności. Można to zrobić tylko w przypadku zakupu dokonanego w ciągu 1 roku.  

 

Kiedy zwrócisz produkt w sklepie, zwrócimy również koszt transportu opłacony przy zamówieniu online. W przypadku zamówień online dotyczy to tylko sytuacji, gdy w sklepie zwracane są wszystkie produkty z zamówienia. Jeśli chcesz, aby JYSK zorganizował odbiór towarów, nie zwrócimy początkowych kosztów transportu, ponieważ kwota ta pokryje nasze koszty zwrotu produktu. Jeśli zwracasz zamówienie, które dostarczane było ze sklepu stacjonarnego do domu transportem organizowanym przez sklep, nie otrzymasz zwrotu kosztów dostawy. 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócone produkty? 

Jest to najszybsza opcja. Po zwrocie produktu w sklepie JYSK natychmiast otrzymasz zwrot pieniędzy. Zwrot płatności następuje w miarę możliwości przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument.  

Prosimy o zabranie ze sobą dowodu zakupu i karty bankomatowej. 

 
 

Zwrot przez przewoźnika 

Jeśli zwrócisz zamówienie za pomocą naszego przewoźnika, otrzymasz pieniądze, gdy zakończymy operację zwrotu. Następnie wyślemy notę korygującą na adres e-mail podany w zamówieniu. Zwrot zostanie dokonany tak szybko, jak to możliwe i nie później niż 14 dni po dacie otrzymania przez nas towaru. 

 
JYSK może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania zwróconego produktu lub do momentu przesłania przez Ciebie dokumentacji, że zwróciłeś produkt. 

 
Jeśli zapłaciłeś za zamówienie przy odbiorze, prosimy o przesłanie numeru konta celem dokonania zwrotu.  

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Jeśli dokonałeś zakupu jako konsument i zmienisz zdanie, w JYSK możesz łatwo wymienić lub zwrócić produkt. 

Zapewniamy pełny zwrot pieniędzy - bez ograniczeń czasowych za nieużywane produkty, które są zwracane wraz z dowodem zakupu. Dotyczy to zarówno produktów kupowanych w sklepach, jak i online. Najszybszym i najłatwiejszym sposobem zwrotu produktu jest sklep JYSK. Jeśli zwrócisz wszystkie zamawiane produkty w sklepie, otrzymasz natychmiastowy zwrot pieniędzy, w tym opłacony koszt transportu. W ten sposób zapewniamy lepszy stan produktu, dzięki czemu możemy odsprzedać go innemu zadowolonemu klientowi.  

Jeśli nie masz możliwości zwrotu w sklepie, za opłatą możemy zorganizować odbiór zamówienia. W przypadku transportu powrotnego prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta. 

Jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt, przeczytaj więcej o tym, jak złożyć reklamację.

 

Zwróć swoje produkty w sklepie 

Najszybszym i najłatwiejszym sposobem zwrotu produktu jest sklep JYSK. Jeśli zwrócisz wszystkie zamawiane produkty w sklepie, otrzymasz natychmiastowy zwrot pieniędzy, w tym opłacony koszt transportu. W ten sposób zapewniamy lepszy stan produktu, dzięki czemu możemy odsprzedać go innemu zadowolonemu klientowi.  

  • Zwracane produkty zapakuj starannie najlepiej w oryginalne opakowanie. 

  • Przynieś produkty wraz z paragonem / fakturą do sklepu. 

 

Zwrot przesyłek kurierskich i wielkogabarytowych. 

Jeśli dostawa odbyła się kurierem DHL lub DPD, oznacza to, że Twoje zamówienie zostało dostarczone jako przesyłka kurierska. Wykonaj poniższe czynności, aby zwrócić zamówienie: 

  • Ostrożnie zapakuj zwracane produkty (najlepiej w oryginalne opakowanie) i pamiętaj, aby umieścić fakturę w paczce. 

  • Wyślij paczkę do sklepu zwrotowego JYSK na poniższy adres: 

JYSK Sp. z o. o., GORZÓW WIELKOPOLSKI

ul. Targowa 9A 

66-400 Gorzów Wielkopolski

 

  • Prosimy o zachowanie potwierdzenia zwrotu, dopóki nie wyślemy Ci noty korygującej.  

 

Zwrot przesyłki wielkogabarytowej 

Jeśli przesyłkę dostarczyła firma Rhenus, Twoje zamówienie było przesyłką wielkogabarytową. Wykonaj poniższe czynności, aby zwrócić zamówienie: 

  • Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta celem ustalenia odbioru towaru. 

  • Zwracane produkty zdemontuj i zapakuj najlepiej w oryginalne opakowanie, tak aby zapewnić bezpieczeństwo zwracanego towaru ale i zapewnić pełny zwrot pieniędzy.  

  • Upewnij się, że zwrot został przekazany przewoźnikowi w uzgodnionym terminie. 

  • Po otrzymaniu towaru dokonamy zwrotu pieniędzy. 

  • Prosimy o zachowanie potwierdzenia zwrotu, dopóki nie wyślemy Ci noty korygującej. 

Możesz też dokonać zwrotu w najbliższym sklepie JYSK w Polsce.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Jeśli chciałbyś zrezygnować z zakupu dokonanego na JYSK.pl przed wysyłką i wystawieniem faktury, prosimy skontaktuj się z Obsługą Klienta JYSK powołując się na numer Twojego zamówienia. Twoje zamówienie zostanie anulowane i w przypadku przedpłaty, zwrócimy Ci wszystkie wpłacone pieniądze za artykuły i opłaty związane z dostawą.
 
W przypadku, kiedy Twoje zamówienie zostało już wysłane, możesz również skontaktować się z firmą przewozową i poinformować o rezygnacji z zakupu. Nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi opłatami za transport i zwrot zamówienia.
 
Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany na rachunek bankowy Klienta, zaraz po przyjęciu przesyłki przez nasz magazyn.
 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Reklamacje

Jeżeli zdarzyło się, że przez przypadek wysłaliśmy do Ciebie zamiast zamówionych produktów inne towary, z góry przepraszamy. Na naszym magazynie centralnym zawsze dużo się dzieje. Prosimy skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta (tel.: 22 288 59 00), nasi Konsultanci pomogą i znajdą rozwiązanie, aby wszystkie zamówione produkty do Ciebie dotarły. 

Dla sprawnego załatwienia sprawy, przed rozmową z konsultantem przygotuj:
- numer zamówienia,
- informacje o otrzymanym produkcie,
- jeśli to możliwe sprawdź również etykiety i dane, które widnieją na otrzymanych produktach.
JYSK  poniesie wszystkie koszty związane z odbiorem błędnie wysłanych produktów artykułów i ponowną wysyłką Twojego właściwego zamówienia. 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

W JYSK bardzo zależy nam na tym, żeby Klienci otrzymywali artykuły w jak najlepszej kondycji. Niekiedy, może się przydarzyć, że przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu. Zwykle firmy przewozowe informują JYSK o uszkodzeniach transportowych przed dostawą do Klienta, dlatego w większości przypadków wymiana uszkodzonych paczek jest realizowana przed próbą doręczenia.


Uszkodzenie przesyłki stwierdzone podczas dostawy:

Jeśli podczas dostawy zauważysz uszkodzenie opakowania przesyłki lub artykułu, wówczas zalecamy wykonanie jednej z dwóch czynności:
 
  • Odmowa przyjęcia. Polega na poinformowaniu kuriera, że nie przyjmujesz dostawy uszkodzonego artykuł. W momencie, kiedy przesyłka wróci do nas, skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy, czy życzysz sobie, żebyśmy wysłali zamówienie ponownie, czy też całkowicie rezygnujesz z zakupu. W przypadku rezygnacji, automatycznie otrzymasz notę korygującą do wystawionej wcześniej faktury i zwrócimy Ci wszystkie wpłacone pieniądze.
  • Przyjęcie dostawy i spisanie protokołu szkody z kurierem. Kurier ma obowiązek posiadać przy sobie druk protokołu szkody. W przypadku, jeśli zamierzasz przyjąć przesyłkę bez względu na uszkodzenie opakowania zewnętrznego, poproś kuriera o spisanie protokołu szkody i adnotację na liście przewozowym na temat uszkodzonych paczek. Ułatwi nam to przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego.
 
Zalecamy, żeby każdorazowo, kiedy masz obawy, że zawartość przesyłki może być uszkodzona, wykonać zdjęcia opakowania przed jego rozpakowaniem. 

Postępując w ten sposób, ułatwiasz nam ustalenie czy do uszkodzenia doszło w transporcie. Pozwoli nam to na szybsze rozpatrzenie reklamacji i lepsze zabezpieczenie artykułu w przyszłości.
 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Bez względu na to, czy uszkodzenie produktu zauważyłeś podczas dostawy, czy dopiero po rozpakowaniu artykułu, uprzejmie prosimy Cię o kontakt z Centrum Obsługi Klienta JYSK. Postaramy się jak najszybciej pomóc w rozwiązaniu reklamacji. 
Dla usprawnienia rozwiązania problemu przygotuj numer zamówienia.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Masz prawo do reklamowania artykułu w ciągu 2 lat od dokonania zakupu.

Jeśli artykuł był wadliwy podczas zakupu, możesz domagać się jego wymiany, naprawy, obniżenia ceny lub zwrotu pieniędzy. Prosimy, zgłoś reklamację możliwie najszybciej po zauważeniu wady.


Proces zgłoszenia reklamacji:

Jeśli zamierzasz reklamować produkt w sklepie JYSK, prosimy zabierz ze sobą wadliwy artykuł lub zdjęcia wady. Jeśli reklamacja zostanie zgłoszona w terminie i zostanie uznana przez sklep, możesz domagać się wymiany artykułu na nowy, naprawy, dodatkowego rabatu lub w ostateczności zwrotu gotówki. W przypadku uznania reklamacji, JYSK poza kosztem artykułu ponosi również dodatkowe koszty związane z dostarczeniem produktu do sklepu. Znajdź najbliższy sklep tutaj.  

Jeśli zamierzasz zgłosić reklamację w Centrum Obsługi Klienta JYSK, prosimy zrób to za pośrednictwem formularza, klikając w link poniżej. Reklamacje rozpatrywane są na podstawie dokumentacji zdjęciowej wad. Zdjęcia wad produktu możesz przesłać klikając w poniższy link. Jeśli reklamacja zostanie zgłoszona w terminie i uznamy ją za zasadną, możesz domagać się wymiany artykułu na nowy, dodatkowego rabatu lub w ostateczności zwrotu gotówki. W przypadku uznania reklamacji, JYSK poza kosztem artykułu ponosi również dodatkowe koszty związane z jego wymianą lub odbiorem.

Po przesłaniu formularza ze zgłoszeniem reklamacyjnym, otrzymasz automatyczne potwierdzenie otrzymania zgłoszenia przez Centrum Obsługi Klienta JYSK. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona tak szybko, jak to możliwe.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA

Skontaktuj się z nami przez Messenger
Średni czas oczekiwania: 1 godzina
Live chat - Offline
Średni czas oczekiwania: 30 sekund
22 288 59 00
Średni czas oczekiwania: 3 minuty
Skontaktuj się z nami w godzinach

Centrum Obsługi Klienta

  • Pon. - Pt.: 09:00 - 17:00
  • Sob.: 09:00 - 17:00
  • Ndz.: nieczynne 

 

Godziny otwarcia najbliższego sklepu