Jedną z najważniejszych rzeczy dla naszych Klientów jest szybka i łatwa obsługa oraz wymiana - bez względu na to, czy kupują online, czy w sklepach stacjonarnych. W JYSK zadowolenie naszych Klientów zawsze stawiamy na pierwszym miejscu, dlatego wdrożyliśmy proste zasady zwrotów i wymiany. Nasi Klienci z łatwością wymienią lub zwrócą produkt, jeśli zmienią zdanie.
W JYSK dajemy naszym Klientom prawo do nielimitowanego zwrotu lub wymiany towaru, bez względu na to czy zakup został zrealizowany na JYSK.pl, czy w jednym ze sklepów stacjonarnych. Zapewniamy pełny zwrot wpłaconych pieniędzy bez ograniczeń czasowych dla produktów, które są zwracane wraz z dowodem zakupu.
- W przypadku braku dowodu zakupu, oferujemy wymianę na inny produkt lub zwrot pieniędzy na kartę podarunkową.
- W przypadku chęci zwrotu produktu, który jest uszkodzony lub nosi ślady użyktowania, które znacząco obniżają jego wartość, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu.
- Materace na specjalne zamówienie klienta podlegają niepełnemu zwrotowi kosztów zakupu.
- Zwracamy koszty przesyłki poniesione przy zakupie. Klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej towaru.
- Oprócz tego oferujemy 100-dniowy okres próbny na materace GOLD. Przeczytaj więcej o materacach GOLD.
JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT ZAKUPIONY NA JYSK.PL LUB W SKLEPIE JYSK?
Towar zakupiony w naszych sklepach stacjonarnych lub na JYSK.pl możesz wymienić lub zwrócić w każdym ze sklepów JYSK w Polsce. Jeśli to możliwe przynieś produkt do sklepu JYSK w oryginalnym opakowaniu. Pamiętaj, aby przynieść dowód zakupu. Ewentualnie, jeśli chcesz, aby JYSK zorganizował przesyłkę zwrotną, skontaktuj się z działem Obsługi Klienta lub z najbliższym sklepem stacjonarnym. W takim przypadku koszt wysyłki zwrotnej pokrywa klient.
Jeśli preferujesz jednak odesłanie artykułów zakupionych na JYSK.pl do siedziby sklepu internetowego, prosimy poinformuj o zwrocie Obsługę Klienta JYSK wysyłając e-mail na adres e-sklep@jysk.com. Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 14-tu dni od dnia kiedy przesyłka dotrze na nasz magazyn. Klient ponosi koszty zwrotu artykułów do sklepu internetowego.
Produkt musi zostać wysłany na adres:
JYSK Sp. z o.o.
SZCZECIN, MIESZKA
Mieszka I 81
71-011 Szczecin
Pamiętaj o dołączeniu do przesyłki wydruku faktury.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.