
NOWY KONCEPT SKLEPOWY
Ekspansja jest siłą napędową JYSK od czasu otwarcia pierwszego sklepu w 1979 roku w Danii. Obecnie JYSK posiada ponad 3000 sklepów w 48 krajach. Rozwój i otwieranie kolejnych lokalizacji były bardzo ważne dla naszego założyciela Larsa Larsena, a potrzeba wzrostu oraz powiększania zasięgu działań jest centralną częścią kultury JYSK.
KONCEPT SKLEPU 3.0
Najnowszy koncept sklepowy przynosi jeszcze więcej inspiracji i lepsze wrażenia zakupowe.
"Nowy koncept został po raz pierwszy wprowadzony w 2018 roku i od tego momentu spotyka się z pozytywnym odbiorem zarówno wśród klientów, jak i pracowników. Prezentacja naszego asortymentu oraz świetnych ofert musi być zgodna z wartościami naszej marki, jak i z naszymi skandynawskimi korzeniami. Dlatego podłogi oraz detale z jasnego drewna, stonowane kolory to ważne elementy nowego wystroju sklepów.
Chcemy zaoferować naszym klientom wyjątkowe wrażenia zakupowe i zainspirować ich poprzez nowe, lepsze ekspozycje produktów. Każdy szczegół w sklepie jest zaprojektowany i zbudowany tak, aby jak najlepiej zaprezentować nasz asortyment.”
Carsten Nørgreen Weinkouff
Dyrektor ds. Rozwoju Handlu Detalicznego
POKOJE INSPIRACYJNE
Nowa koncepcja przynosi jeszcze więcej inspiracji. Nowy układ sklepu obejmuje 3 modelowe pokoje – sypialnię, jadalnię oraz salon z jadalnią. Pokoje wyposażone są w nowości z asortymentu JYSK i ozdobione produktami z aktualnych trendów oraz obowiązującej w danym momencie kolekcji JYSK. Celem jest pokazanie klientom, w jaki sposób mogą wykorzystać produkty, dekoracje JYSK do stworzenia własnego, nowoczesnego domu w skandynawskim stylu.
DREWNIANE WNĘTRZE
I OŚWIETLENIE
Oprócz bardziej atrakcyjnej prezentacji naszych produktów, w nowym koncepcie kładziemy również nacisk na jakość oświetlenia oraz podłogi. Drewniane, jasne podłogi, w charakterystycznym skandynawskim stylu nawiązują do minimalizmu i prostoty w projektowaniu wnętrz. Nowoczesne oświetlenie zapewnia klientom lepsze wrażenia zakupowe.
STUDIO MATERACY
Jako eksperci w dziedzinie kultury snu zapewniamy naszym klientom zarówno wspaniałe oferty, jak i profesjonalne doradztwo. W każdym sklepie JYSK znajduje się studio materacy, w którym klienci mogą wypróbować nasze produkty i uzyskać porady od profesjonalnie przeszkolonych pracowników sklepu. Wygląd studia materacowego przywołuje przyjemną atmosferę – stonowane kolory, przygaszone światła, dekoracje zapewniające atmosferę przytulności naszych domów.
JESZCZE WIĘCEJ INSPIRACJI
Aby zapewnić naszym klientom jeszcze więcej inspiracji, zapewniliśmy dodatkową przestrzeń w sklepie do ekspozycji produktów mix & match, które są starannie wybierane przez naszych projektantów. Każdego sezonu klienci mogą znaleźć nowe ciekawe zestawy, które podążają za trendami projektowymi w zakresie nowoczesnego wyposażenia domu.
PLANY EKSPANSJI
"Ekspansja zawsze była bardzo ważna dla JYSK, a obecnie naszym celem jest mieć 5000 sklepów na całym świecie. Wierzymy w dużą wartość równoległego funkcjonowania sklepów stacjonarnych i internetowych, a dzięki naszej wspaniałej ofercie to połączenie jeszcze bardziej zbliża nas do klientów.
Oprócz otwierania nowych sklepów, kolejną dużą częścią naszych planów jest modernizacja wszystkich istniejących placówek do najnowszegp konceptu. Do końca 2024 roku wszystkie sklepy JYSK zostaną zaktualizowane do Konceptu 3.0, co oznacza więcej niż jedno otwarcie sklepu każdego dnia. Nowe sklepy wraz z nowym konceptem spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem wśród naszych klientów, którzy lubią wracać do JYSK i doceniają nowoczesny skandynawski design."
Mikael Nielsen, Wiceprezes ds. Handlu
Wiceprezes
GRUPA UDERZENIOWA
Budowa nowego sklepu, a także przearanżowanie starszego jest w pełni w rękach wewnętrznego zespołu JYSK, zwanego Grupą Uderzeniową. Przygotowanie sklepu od rozpoczęcia prac do ostatecznego wyposażenia i ułożenia towarów zajmuje 4-5 tygodni i obejmuje szereg czynności od układania podłogi, przez malowanie ścian, instalowanie świateł po dekorowanie.
DZIAŁANIA LOKALNE
Do końca 2024 roku wszystkie sklepy JYSK zostaną przebudowane na nowy, atrakcyjny Koncept 3.0. Oznacza to setki aktywności w sklepach rocznie oraz setki ponownych otwarć i historii ze sklepów JYSK