Najczęściej zadawane pytania

1. Dostawa
Kiedy otrzymam zamówiony towar?
Czy mogę zwrócić zakupione artykuły do sklepów JYSK?
Czy mogę zamówić artykuły online i odebrać je w sklepie JYSK?
Czy zamówione artykuły mogą być dostarczone poza obszar Polski?
Czy mogę anulować część zamówienia?
Czy mogę dodać artykuły do zamówienia już złożonego przeze mnie na JYSK.pl?

2. Płatność
 
Jakie opcje płatności są dostępne na JYSK.pl?

3. Potwierdzenie zamówienia 
Czy wszystko jest w porządku z moim zamówieniem? Dlaczego nie mam potwierdzenia zamówienia?

4. Gwarancja ceny 
Czy JYSK daje gwarancję cen i co ona obejmuje?

5. Produkty 
Czy mogę kupić online te same artykuły, które są dostępne w sklepach fizycznych JYSK? 
Co należy wziąć pod uwagę podczas zakupu nowego łóżka? 
Co należy wziąć pod uwagę podczas zakupu łóżka elewacyjnego? 
Jaka jest różnica między produktami BASIC, PLUS i GOLD?  

Gdzie mogę sprawdzić czy produkt jest dostępny w sklepie?

1. Dostawa
Kiedy otrzymam zamówiony towar?

Kurier skontaktuje się z Tobą telefonicznie w celu uzgodnienia szczegółów doręczenia na ok. godzinę przed dostawą.
Dla dużych paczek dostarczanych przez firmę RHENUS możesz wybrać konkretny dzień (datę) dostawy zgodnie z informacją widoczną w trakcie składania zamówienia. Wieczorem, dzień przed dostawą, otrzymasz sms z planowanym 4-godzinnym przedziałem czasowym, kiedy przesyłka zostanie doręczona.
Przy użyciu numeru śledzenia przesyłki Twojej paczki, do którego link znajdziesz w wiadomości e-mail, możesz śledzić status dostawy swojego zamówienia.

Czy mogę zwrócić zakupione artykuły do sklepów JYSK?
Tak, jeśli żałujesz nieprzemyślanego zakupu lub po prostu chcesz wymienić towar na inny, możesz zwrócić artykuł do dowolnego sklepu JYSK. Ta zasada dotyczy wszystkich artykułów zakupionych online. W dziale obsługi klienta możesz przeczytać więcej na temat prawa do odstąpienia od umowy.

Czy mogę zamówić artykuły online i odebrać je w sklepie JYSK?
Tak, większość artykułów dostępnych na naszej stronie internetowej można zamówić online i odebrać w jednym z naszych fizycznych sklepów. Nie dotyczy to artykułów dostępnych tylko online oraz towarów na zamówienie.

Czy zamówione artykuły mogą być dostarczone poza obszar Polski?
Nie, nie można zamówić dostawy artykułów do miejsc poza granicami Polski. Realizujemy dostawy tylko na terenie Polski.

Czy mogę anulować część zamówienia?
Tak, możesz anulować pojedyncze artykuły lub całe zamówienie — wystarczy, że skontaktujesz się z nami pod numerem telefonu  (+48) 22 288 59 00 lub napiszesz do nas, korzystając z formularza kontaktowego

Czy mogę dodać artykuły do zamówienia już złożonego przeze mnie na JYSK.pl?
Niestety, nie ma takiej możliwości. Musisz albo złożyć nowe zamówienie na JYSK.pl, albo poprosić nas o usunięcie Twojego pierwotnego zamówienia, aby umożliwić Ci utworzenie nowego zamówienia online. W ten sposób unikniesz płacenia dwa razy za wysyłkę. Jeśli chcesz usunąć zamówienie, możesz skontaktować się z nami pod numerem telefonu (+48) 22 288 59 00 lub napisać do nas tutaj (pamiętaj o podaniu numeru swojego zamówienia).

2. Płatność
Jakie opcje płatności są dostępne na JYSK.pl?

Jakie opcje płatności są dostępne na JYSK.pl?
Podczas zakupów Online na www.jysk.pl masz następujące opcje płatności:
• Możesz płacić Przelewem lub Kartą Kredytową – wybierz wówczas PayU;
• Możesz zapłacić również gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze. Możliwość płatności kartą dotyczy wyłącznie dostaw realizowanych przez firmę RHENUS. Dla płatności przy odbiorze maksymalna kwota to 5500 zł dla dostaw transportowanych DHL (małe paczki) oraz 10000 zł dla dostaw transportowanych przez firmę RHENUS (duże paczki). 

Więcej informacji znajduje się w Regulaminie sprzedaży internetowej.


Więcej informacji znajduje się w Regulaminie sprzedaży internetowej.

3. Potwierdzenie zamówienia
Czy wszystko jest w porządku z moim zamówieniem? Dlaczego nie mam potwierdzenia zamówienia?
Możliwe, że filtr spamu Twojego konta poczty e-mail omyłkowo zidentyfikował potwierdzenie zamówienia, jako spam. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby potwierdzenie zamówienia nie było błędnie rozpoznawane, jako spam, ale trudno jest tego uniknąć w 100% przypadków, ponieważ wysyłamy potwierdzenia na wiele różnych adresów e-mail. Sprawdź folder spamu w swojej skrzynce odbiorczej poczty elektronicznej. Jeśli znajdziesz tam potwierdzenie swojego zakupu, możesz oznaczyć je, jako wiadomość niebędącą spamem. Następnym razem, kiedy otrzymasz od nas potwierdzenie zakupu, trafi ono prosto do Twojej skrzynki odbiorczej.

4. Gwarancja ceny
Czy JYSK daje gwarancję cen i co ona obejmuje?
Jeśli w ciągu 30 dni od daty zakupu w JYSK znajdziesz w naszym sklepie ten sam artykuł w niższej cenie, zwrócimy Tobie różnicę.

5. Produkty
Czy mogę kupić online te same artykuły, które są dostępne w sklepach fizycznych JYSK?
Ceny i produkty na JYSK.pl są takie same jak w sklepach fizycznych JYSK. Jednak czasem pewne artykuły można będzie nabyć wyłącznie w naszych sklepach, podczas gdy inne mogą być dostępne jedynie na JYSK.pl — w takich przypadkach będzie to wyraźnie zaznaczone w opisach konkretnych produktów.

Co należy wziąć pod uwagę podczas zakupu nowego łóżka?
Podczas zakupu łóżka (lub tego, co nazywamy „ramą łóżka”) należy pamiętać, aby zakupić do niego odpowiedni spód żebrowy i materac. Większość naszych łóżek nie ma spodu żebrowego i materaca, ale niektóre mają. Te informacje są podane na stronie produktu poszczególnych łóżek.

Co należy wziąć pod uwagę podczas zakupu łóżka elewacyjnego?
„Elewacyjne” oznacza możliwość automatycznej regulacji wysokości i pozycji materaca w celu dokładnego dopasowania do indywidualnych potrzeb. Łóżko elewacyjne to zestaw składający się z regulowanej ramy łóżka, materaca oraz regulowanego spodu elewacyjnego. Na stronie produktów prezentującej łóżka elewacyjne można sprawdzić, z jakich elementów składa się każde konkretne rozwiązanie.

Jaka jest różnica między produktami BASIC, PLUS i GOLD?
Duża część naszego asortymentu, m.in. materace, kołdry, poduszki, prześcieradła i ręczniki, jest podzielona na trzy grupy: BASIC, PLUS i GOLD.

W praktyce oznacza to, że mamy produkty na każdą kieszeń:

Jeśli szukasz dobrej jakości w atrakcyjnej cenie, wybierz produkty BASIC.

Jeśli szukasz większego wyboru produktów i lepszej jakości za rozsądną cenę, wybierz produkty PLUS.

Jeśli szukasz produktów wykonanych z najwyższej jakości materiałów, a jednocześnie ważna jest dla Ciebie przystępna cena, wybierz produkty GOLD.

 

Gdzie mogę sprawdzić czy produkt jest dostępny w sklepie?

Przed udaniem się do sklepu sprawdź czy produkt, który chcesz zakupić jest w nim dostępny. By to sprawdzić wystarczy znaleźć produkt, który Cię interesuje i kliknąć w napis "Sprawdź dostępność".

Jeśli chcesz by Twoje zamówienie gotowe czekało już w sklepie skorzystaj z usługi Click&Collect.