JYSK – jeszcze łatwiej zwrócisz towar

30.09.2020

Od 1 marca JYSK daje możliwości zwracania produktów niezależnie od momentu dokonania zakupów.  

•            Zasady zwrotu obejmują zwroty we wszystkich 1200 sklepach JYSK Nordic w 20 krajach.

•            Przy zwrocie gotówki wymagany jest dowód zakupu

•            Klienci nie posiadający dowodu zakupu otrzymują zwrot na kartę podarunkową

•            JYSK zwraca także poniesione przez Klienta przy zamówieniu w sklepie jak i przez internet koszty transportu.

Oczekiwanie konsumenta jest takie, aby pierwszy pracownik, do którego zwraca się z problemem, mógł go szybko rozwiązać. Nowa, jeszcze bardziej przyjazna polityka zwrotów na tę potrzebę odpowiada. Za towary z dowodem zakupu zwracana będzie gotówka, w pozostałych przypadkach JYSK proponuje Klientom zwrot na kartę podarunkową lub wymianę na inny towar.

Naszym celem jest ułatwienie zwrotu klientowi, ale także ułatwienie pracy naszym Pracownikom. W JYSK szanujemy wybory naszych Klientów. Jednocześnie rozumiemy, że może on zmienić zdanie lub opinię
nt. zakupionego towaru. –
podkreśla Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska 

Zakupy mebli i wyposażenia domu to jedne z najbardziej stresujących decyzji. JYSK chce kojarzyć się z przyjemnością i ułatwiać wybory swoim klientom.

Wiemy, że Klienci oczekują przyjaznej polityki zwrotów, bo ich o to zapytaliśmy. W ankiecie przeprowadzonej wśród 15 tysięcy respondentów w 12 krajach w Europie konsumenci wyraźnie wskazali, że łatwy i prosty zwrot jest kluczowym czynnikiem decydującym o wyborze sklepu, w którym dokonują zakupów – mówi Padalak. Klienci JYSK są zadowoleni z zakupów w naszych sklepach, co potwierdzają oceny produktów na naszej stronie internetowej. Jednak czasami zwracają się do nas, z różnymi typowymi przy urządzaniu domu problemami – sofa do salonu okazała się za szeroka, w szafie Pani znalazła pościel kupioną na prezent dla, ale na imieniny nigdy nie dotarła i pościel zajmuje tylko miejsce w szafie. Rozumiemy i wierzymy, że tak się może zdarzyć. Dlatego w JYSK te wszystkie rzeczy przyjmiemy z uśmiechem do naszego sklepu – dodaje Padalak.

Więcej informacji na www.jysk.pl . Nowa polityka zwrotów obowiązuje od 1 marca.