Wysyłka i dostawa.

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące warunków dostawy. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.

Ogólne

Przesyłki drobnicowe – paczki kurierskie:

  • Zamówienia wysyłane jako przesyłki kurierskie (drobnicowe), zwykle dostarczamy w terminie od 2 do 3 dni roboczych.
  • W mailu z potwierdzeniem wysłania zamówienia znajdziesz link do śledzenia losów Twojej przesyłki.

 
Przesyłki wielkogabarytowe – większe meble i duże przesyłki:

  • Zamówienia wysyłane jako przesyłki wielkogabarytowe dostarczamy zwykle w terminie od 3 do 5 dni roboczych. W trakcie składania zamówienia będziesz mieć możliwość wyboru preferowanego dnia dostawy.
  • W mailu z potwierdzeniem wysłania zamówienia znajdziesz link do śledzenia losów Twojej przesyłki.
  • W standardowej cenie przesyłki dostawa odbędzie się bez wniesienia. Podczas składania zamówienia możesz wybrać dodatkowo opcję wniesienia do dowolnego pomieszczenia w mieszkaniu (niezależnie od piętra). Po wniesieniu zamówienia pracownicy firmy transportowej pomogą w jego ustawieniu we wskazanym miejscu i na Twoją prośbę wyniosą zbędne opakowania. 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA

Skontaktuj się z nami przez Messenger
Średni czas oczekiwania: 1 godzina
Live chat - Offline
Średni czas oczekiwania: 30 sekund
22 288 59 00
Średni czas oczekiwania: 3 minuty
Skontaktuj się z nami w godzinach

Centrum Obsługi Klienta

  • Pon. - Pt.: 09:00 - 17:00
  • Sob.: 09:00 - 17:00
  • Ndz.: nieczynne 

 

Godziny otwarcia najbliższego sklepu