Koszyk
Koszyk
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące warunków dostawy. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Zarówno w przypadku przesyłek drobnicowych, jak i dostaw gabarytowych, nie ma możliwości zmiany daty dostawy.
Jeśli firma przewozowa bezskutecznie dwukrotnie próbowała doręczyć przesyłkę pod wskazany adres dostawy (na przykład pod podanym adresem nie było nikogo, kto mógłby odebrać przesyłkę), przesyłka jest zwracana do JYSK.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Jeśli przez przypadek wysłaliśmy do Ciebie zamiast zamówionych artykułów inne towary, uprzejmie prosimy Cię o kontakt z Centrum Obsługi Klienta JYSK.
JYSK poniesie wszystkie koszty związane z odbiorem błędnie wysłanych artykułów i ponowną wysyłką Twojego zamówienia.
Dla sprawnego załatwienia sprawy, przed rozmową z Konsultantem przygotuj:
- numer zamówienia,
- informacje o otrzymanym produkcie,
- jeśli to możliwe sprawdź również etykiety i dane, które widnieją na otrzymanych produktach.
JYSK poniesie wszystkie koszty związane z odbiorem błędnie wysłanych produktów oraz z ponowną wysyłką właściwego zamówienia.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Centrum Obsługi Klienta
W dniach 26-27.09.2023 (wtorek-środa) Centrum Obsługi Klienta będzie nieczynne