Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Teraz jeszcze niższe ceny | Obniżyliśmy ceny ponad połowy naszych produktów 

Wysyłka i dostawa.

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące warunków dostawy. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.

Ogólne

Czy mogę zamówić artykuły on-line i odebrać je w sklepie JYSK?

+
Tak, możesz zarezerwować artykuły on-line i odebrać je w najbliższym sklepie JYSK.  
Żeby tego dokonać, wejdź na naszą stronę internetową JYSK.pl i skorzystaj z usługi Click&Collect.

Jak złożyć rezerwację? To proste - na JYSK.pl wyszukaj artykuł, który chciałbyś zarezerwować i kliknij przycisk “Zarezerwuj i odbierz w sklepie”.

Twoja rezerwacja będzie aktywna od chwili utworzenia do zamknięcia sklepu w kolejnym dniu roboczym.
Zatem Twoje zamówienie powinno zostać odebrane przed zamknięciem sklepu następnego dnia po utworzeniu rezerwacji.

Kiedy Twoje zamówienie zostanie przygotowane do odbioru, otrzymasz wiadomość SMS i E-mail z potwierdzeniem.

Niewielka część oferowanych przez nas produktów to artykuły na zamówienie.
Można je zamówić podczas osobistej wizyty w sklepie.
Dla tych artykułów przycisk „Zarezerwuj i odbierz w sklepie” nie będzie aktywny.

Na JYSK.pl mamy również artykuły dostępne tylko on-line, ich również nie zarezerwujesz.
Tego typu artykuły można zakupić wyłącznie w naszym sklepie internetowym z dostawą kurierską bezpośrednio na adres klienta.
Wyjątkiem są meble "tylko on-line", które można nieodpłatnie sprowadzić do najbliższego sklepu JYSK, składając zamówienie bezpośrednio w sklepie.

Możesz również złożyć zamówienie, opłacić z góry, a my sprowadzimy produkty do sklepu z magazynu centralnego.

Jeżeli po sprawdzeniu dostępności nie ma towaru fizycznie w sklepie stacjonarnym JYSK, możesz skorzystać z opcji: „Dodaj do koszyka”. Dzięki tej opcji sprowadzimy dla Ciebie produkty do wybranego sklepu stacjonarnego z naszego magazynu centralnego w Radomsku.

Po dodaniu wybranych produktów do koszyka i wprowadzeniu danych kontaktowych, system zasugeruje najbliższe sklepy na podstawie Twojego adresu i umożliwi wybór żądanego sklepu z listy. Nie ma możliwości śledzenia zamówień dostarczanych do sklepu.

Czas oczekiwania na takie zamówienie to 4-9 dni robocze. Ten typ zamówienia należy opłacić z góry, za pomocą usług bankowości internetowej. W momencie, kiedy zamówienie opuści magazyn, otrzymasz fakturę na adres e-mail podany w zamówieniu.

O możliwości odbioru zostaniesz poinformowany przez pracowników sklepu, otrzymując SMS. Towar należy odebrać w terminie do 7 dni od momentu otrzymania wiadomości SMS.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Czy mogę zmienić datę dostawy?

+

Zarówno w przypadku przesyłek drobnicowych, jak i dostaw gabarytowych, nie ma możliwości zmiany daty dostawy.

Jeśli firma przewozowa bezskutecznie dwukrotnie próbowała doręczyć przesyłkę pod wskazany adres dostawy (na przykład pod podanym adresem nie było nikogo, kto mógłby odebrać przesyłkę), przesyłka jest zwracana do JYSK.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Czy zamówione artykuły mogą być dostarczone poza obszar Polski?

+
Nie można zamówić dostawy artykułów do miejsc poza granicami Polski. Realizujemy dostawy tylko na terenie kraju. 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Gdzie znajdę numer przesyłki dla mojego zamówienia?

+
W chwili, kiedy przesyłka opuszcza nasz magazyn wysyłamy maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia.

W treści maila znajduje się link do strony przewoźnika, na której można śledzić losy przesyłki.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Ile kosztuje dostawa ze sklepu internetowego?

+
Towary są dostarczane wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.

Mniejsze paczki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej (DHL ; DPD), a większe za pośrednictwem firmy Rhenus, która dostarcza artykuły gabarytowe -  w standardowej cenie przesyłki dostawa odbędzie się bez wniesienia. Podczas składania zamówienia możesz wybrać dodatkowo opcję wniesienia do dowolnego pomieszczenia w mieszkaniu (niezależnie od piętra). 

JYSK.pl określa sposób dostawy na podstawie rodzaju zakupionych artykułów.
 
Cena za transport uzależniona jest od gabarytu zakupionego produktu.
W przypadku firmy kurierskiej ceny rozpoczynają się od 8,95 zł.
W przypadku firmy Rhenus ceny rozpoczynają się od 54,95 zł.
 
JYSK poniesie wszelkie dodatkowe koszty związane z ewentualnymi problemami z dostawą, jeśli wystąpią one po stronie JYSK i konieczne będzie podzielenie zamówienia na dostawy częściowe.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?

+
Przesyłki drobnicowe – paczki kurierskie:
  • Zamówienia wysyłane jako przesyłki kurierskie (drobnicowe), zwykle dostarczamy w terminie od 2 do 3 dni roboczych.
  • W mailu z potwierdzeniem wysłania zamówienia znajdziesz link do śledzenia losów Twojej przesyłki.
 
Przesyłki wielkogabarytowe – większe meble i duże przesyłki:
  • Zamówienia wysyłane jako przesyłki wielkogabarytowe dostarczamy zwykle w terminie od 3 do 5 dni roboczych. W trakcie składania zamówienia będziesz mieć możliwość wyboru preferowanego dnia dostawy.
  • W mailu z potwierdzeniem wysłania zamówienia znajdziesz link do śledzenia losów Twojej przesyłki.
  • W standardowej cenie przesyłki dostawa odbędzie się bez wniesienia. Podczas składania zamówienia możesz wybrać dodatkowo opcję wniesienia do dowolnego pomieszczenia w mieszkaniu (niezależnie od piętra). Po wniesieniu zamówienia pracownicy firmy transportowej pomogą w jego ustawieniu we wskazanym miejscu i na Twoją prośbę wyniosą zbędne opakowania. 

JYSK może dostarczyć zamówienie najpóźniej do 30 dni od daty jego utworzenia.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

W mojej przesyłce są artykuły, których nie zamawiałem  – co mam zrobić? 

+

Jeśli przez przypadek wysłaliśmy do Ciebie zamiast zamówionych artykułów inne towary, uprzejmie prosimy Cię o kontakt z Centrum Obsługi Klienta JYSK.

JYSK  poniesie wszystkie koszty związane z odbiorem błędnie wysłanych artykułów i ponowną wysyłką Twojego zamówienia.  

Dla sprawnego załatwienia sprawy, przed rozmową z Konsultantem przygotuj:
- numer zamówienia,
- informacje o otrzymanym produkcie,
- jeśli to możliwe sprawdź również etykiety i dane, które widnieją na otrzymanych produktach.
JYSK poniesie wszystkie koszty związane z odbiorem błędnie wysłanych produktów oraz z ponowną wysyłką właściwego zamówienia.  

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

 Jakie opcje dostawy są dostępne w sklepie internetowym?

+

W sklepie internetowym JYSK.pl, w zależności od wielkości zamówienia, rozróżniamy dwa typy dostaw:

- Wysyłka artykułów jako paczki kurierskie (mniejsze artykuły). Mniejsze artykuły to np. kołdry, ręczniki, pościel, mniejsze meble, itp.

- Wysyłka artykułów jako przesyłki cargo (duże artykuły). Duże artykuły to np. materace, łóżka i meble.

JYSK.pl określa sposób dostawy na podstawie rodzaju zakupionych artykułów.

W przypadku przesyłek wielkogabarytowych czas oczekiwania na realizację dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych. 

W standardowej cenie przesyłki wielkogabarytowej dostawa odbędzie się bez wniesienia. Podczas składania zamówienia możesz wybrać dodatkowo opcję wniesienia do dowolnego pomieszczenia w mieszkaniu (niezależnie od piętra). Po wniesieniu zamówienia, pracownicy firmy transportowej, na Twoją prośbę wyniosą zbędne opakowania. 

Pamiętaj o tym, żeby zabezpieczyć drogę do posesji. Kurier może odmówić dostarczenia przesyłki pod budynek w przypadku, gdy Klient nie zapewni warunków umożliwiających dojazd.

Za Towary prezentowane w Sklepie Internetowym oraz dostawę Klient może według swego wyboru zapłacić podczas składania zamówienia przez system bankowości internetowej PAYU, przelewem tradycyjnym, kartą podarunkową lub w momencie odbioru Towaru - kartą płatniczą lub gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej, jednakże tylko w przypadkach, gdy wartość zamówionych Towarów nie przekracza kwoty 5 000 zł (ze względów bezpieczeństwa). Dodatkowa opłata za pobranie jest stała i wynosi odpowiednio 15 zł dla przesyłek cargo i 5 zł dla przesyłek drobnicowych.

Przesyłkę można śledzić za pomocą usługi śledzenia przesyłek udostępnianej przez firmę przewozową. Numer przesyłki będzie do Ciebie wysłany w treści maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia i fakturą elektroniczną.

Towary są dostarczane wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA

W dniu 20.04.2024 (sobota) w godzinach 12:30-13:00 nastąpi przerwa techniczna. Przepraszamy za niedogodności