Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące warunków dostawy. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Zarówno w przypadku przesyłek drobnicowych, jak i dostaw gabarytowych, nie ma możliwości zmiany daty dostawy.
Jeśli firma przewozowa bezskutecznie dwukrotnie próbowała doręczyć przesyłkę pod wskazany adres dostawy (na przykład pod podanym adresem nie było nikogo, kto mógłby odebrać przesyłkę), przesyłka jest zwracana do JYSK.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Jeśli przez przypadek wysłaliśmy do Ciebie zamiast zamówionych artykułów inne towary, uprzejmie prosimy Cię o kontakt z Centrum Obsługi Klienta JYSK.
JYSK poniesie wszystkie koszty związane z odbiorem błędnie wysłanych artykułów i ponowną wysyłką Twojego zamówienia.
Dla sprawnego załatwienia sprawy, przed rozmową z Konsultantem przygotuj:
- numer zamówienia,
- informacje o otrzymanym produkcie,
- jeśli to możliwe sprawdź również etykiety i dane, które widnieją na otrzymanych produktach.
JYSK poniesie wszystkie koszty związane z odbiorem błędnie wysłanych produktów oraz z ponowną wysyłką właściwego zamówienia.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
W sklepie internetowym JYSK.pl, w zależności od wielkości zamówienia, rozróżniamy dwa typy dostaw:
- Wysyłka artykułów jako paczki kurierskie (mniejsze artykuły). Mniejsze artykuły to np. kołdry, ręczniki, pościel, mniejsze meble, itp.
- Wysyłka artykułów jako przesyłki cargo (duże artykuły). Duże artykuły to np. materace, łóżka i meble.
JYSK.pl określa sposób dostawy na podstawie rodzaju zakupionych artykułów.
W przypadku przesyłek wielkogabarytowych czas oczekiwania na realizację dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych.
W standardowej cenie przesyłki wielkogabarytowej dostawa odbędzie się bez wniesienia. Podczas składania zamówienia możesz wybrać dodatkowo opcję wniesienia do dowolnego pomieszczenia w mieszkaniu (niezależnie od piętra). Po wniesieniu zamówienia, pracownicy firmy transportowej, na Twoją prośbę wyniosą zbędne opakowania.
Pamiętaj o tym, żeby zabezpieczyć drogę do posesji. Kurier może odmówić dostarczenia przesyłki pod budynek w przypadku, gdy Klient nie zapewni warunków umożliwiających dojazd.
Za Towary prezentowane w Sklepie Internetowym oraz dostawę Klient może według swego wyboru zapłacić podczas składania zamówienia przez system bankowości internetowej PAYU, przelewem tradycyjnym, kartą podarunkową lub w momencie odbioru Towaru - kartą płatniczą lub gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej, jednakże tylko w przypadkach, gdy wartość zamówionych Towarów nie przekracza kwoty 5 000 zł (ze względów bezpieczeństwa). Dodatkowa opłata za pobranie jest stała i wynosi odpowiednio 15 zł dla przesyłek cargo i 5 zł dla przesyłek drobnicowych.
Przesyłkę można śledzić za pomocą usługi śledzenia przesyłek udostępnianej przez firmę przewozową. Numer przesyłki będzie do Ciebie wysłany w treści maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia i fakturą elektroniczną.
Towary są dostarczane wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Centrum Obsługi Klienta