Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Pytania dotyczące zamówień online

Z przyjemnością odpowiemy na pytania dotyczące zamówienia internetowego, takie jak: dostępne metody płatności, rezerwacje Click&Collect lub pytania o zmianę czy anulowanie zamówienia. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.

Zmiana lub anulowanie zamówienia

Czy mogę zmienić moje zamówienie? 

+
Zamówienie  utworzone  w sklepie stacjonarnym:
  • Jeżeli chcesz zmienić zamówienie utworzone w sklepie stacjonarnym, prosimy skontaktuj się ze sklepem, w którym dokonałeś rezerwacji.
Zamówienie  utworzone  on-line:
  • Niestety, nie ma możliwości dodawania artykułów do istniejących zamówień. Powinieneś w takiej sytuacji, albo utworzyć nowe zamówienie na JYSK.pl, albo skontaktować się z Obsługą Klienta JYSK i poprosić o anulowanie istniejącego zamówienia, po czym ponownie zamówić on-line wszystkie interesujące Cię artykuły.
  • Może być możliwe anulowanie poszczególnych pozycji z zamówienia. Wszystko zależy od tego, na jakim etapie pakowania jest Twoje zamówienie.
  • Istnieje możliwość anulowania całego zamówienia.
Jeśli chciałbyś zmienić zamówienie on-line, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta JYSK, tel: 22 288 59 00.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Jak mogę anulować moje zamówienie?

+
Zamówienie  utworzone  w sklepie stacjonarnym:
  • Jeżeli chcesz anulować zamówienie, które zostało utworzone w sklepie stacjonarnym, prosimy skontaktuj się ze sklepem, w którym dokonałeś rezerwacji.
Zamówienie  utworzone  on-line:
  • Jeśli zamierzasz anulować zamówienie on-line, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta JYSK, tel: 22 288 59 00.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

+
Przesyłki drobnicowe – paczki kurierskie:
  • Zamówienie wysyłane jako przesyłki kurierskie (drobnicowe), zwykle dostarczamy w terminie od 2 do 4 dni roboczych.
  • Przesyłki drobnicowe zwykle przygotowywane są przez magazyn następnego dnia roboczego po utworzeniu zamówienia. W przypadku dużej ilości zamówień termin kompletacji może się wydłużyć o jeden dzień roboczy. W kolejnym dniu roboczym firma DHL odbiera przygotowane zamówienia z naszego magazynu, o czym informujemy klientów mailowo i sms-owo. W mailu wysyłamy link do śledzenia losów przesyłki, który aktywuje się po wykonaniu pierwszego skanowania w magazynie DHL - zwykle około godziny 17:00 w dniu nadania. Przesyłki najczęściej doręczane są do odbiorców następnego dnia roboczego po wysyłce. 
 
Przesyłki wielkogabarytowe – większe meble i duże przesyłki:
  • Zamówienia wysyłane jako przesyłki wielkogabarytowe z możliwością wyboru terminu dostawy, zwykle wysyłamy w terminie od 3 do 5 dni roboczych.
  • Przesyłki wielkogabarytowe opuszczają nasz magazyn na 1-3 dni przed zaplanowaną dostawą, o czym informujemy mailowo i sms-owo. Dodatkowo, w dniu dostawy kierowca skontaktuje się z Tobą telefonicznie na ok. godzinę przed doręczeniem zamówienia. 
JYSK może wysłać zamówienie najpóźniej do 30 dni od daty jego utworzenia.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Nie otrzymałem potwierdzenia utworzenia zamówienia

+
Jeśli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem utworzenia zamówienia, możliwe, że filtr Twojego konta poczty e-mail omyłkowo zidentyfikował wiadomość jako spam lub została ona zakwalifikowana do któregoś z folderów na Twojej skrzynce.

Sprawdź zawartość folderów w swojej skrzynce odbiorczej poczty elektronicznej. Jeżeli znajdziesz potwierdzenie swojego zamówienia w spamie, możesz oznaczyć je jako wiadomość niebędącą spamem.

Następnym razem, kiedy otrzymasz od nas potwierdzenie zakupu, trafi ono bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.
 
Jeśli potwierdzenia zamówień w dalszym ciągu do Ciebie nie docierają, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta JYSK.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Nie otrzymałem potwierdzenia wysłania zamówienia i faktury

+
Jeśli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia i fakturą, możliwe, że filtr Twojego konta poczty e-mail omyłkowo zidentyfikował wiadomość jako spam lub została ona zakwalifikowana do któregoś z folderów na Twojej skrzynce.

Sprawdź zawartość folderów w swojej skrzynce odbiorczej poczty elektronicznej. Jeżeli znajdziesz potwierdzenie swojego zamówienia w spamie, możesz oznaczyć je jako wiadomość niebędącą spamem.

Następnym razem, kiedy otrzymasz od nas potwierdzenie zakupu, trafi ono bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.

Jeśli nasze potwierdzenia w dalszym ciągu do Ciebie nie docierają, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta JYSK.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Płatność

Gdzie mogę  zrealizować zakupy z użyciem karty upominkowej JYSK?

+

Kartę podarunkową można wykorzystać przy zakupie Towarów na JYSK.pl lub w Sklepach stacjonarnych JYSK. 

Karty podarunkowej można używać wyłącznie w kraju, w którym została zakupiona.
Okres ważności Karty wynosi 5 lat.

Jak używać Karty podarunkowej podczas zakupów online?

  1. Po dodaniu wszystkich produktów do koszyka i przejściu do kasy wybierz opcję: ‘Użyj Karty podarunkowej’.
  2. Jeśli posiadasz Kartę w formacie drukowanym (nie była wysłana e-mailem), zdrap 4 ostatnie cyfry i dopiero wtedy wpisz cały numer karty.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Gwarancja ceny w JYSK

+

To dla nas bardzo ważne, abyś zawsze czuł się usatysfakcjonowany przed zakupami, w czasie i po zakupach w JYSK. Dlatego naszym Klientom dajemy gwarancję ceny na wszystkie produkty.

Z gwarancji ceny możesz skorzystać przy łącznym spełnieniu poniższych warunków:

  • Porównywane produkty (oferowane w sklepach JYSK lub przez konkurencyjną sieć handlową) muszą być fabrycznie nowe i identyczne w 100% z produktem, który zakupiłeś wcześniej w JYSK po wyższej cenie (ten sam model i taka sama specyfikacja techniczna, czyli taki sam producent/marka, data produkcji, kolor, wymiary, dodatki/akcesoria, wielkość, zawartość itp.).
  • Roszczenie wynikające z gwarancji ceny musi zostać zgłoszone do JYSK w terminie 30 dni od momentu dokonania droższego zakupu produktu w sklepie stacjonarnym JYSK lub otrzymania dostawy ze sklepu JYSK online.
  • Cena niższa produktu  musi obowiązywać (w konkurencyjnej sieci handlowej lub w sklepach JYSK) w tym samym czasie, w którym obowiązywała cena za jaką dokonałeś zakupu lub w okresie w jakim obowiązuje gwarancja ceny.
  • Musisz przedstawić dowód zakupu towaru dokonanego wcześniej w sklepie JYSK po wyższej cenie.
  • Musisz przedstawić dowód, że w sklepach konkurencyjnej sieci handlowej lub w sklepach JYSK cena danego produktu była niższa od ceny zakupu produktu w JYSK w dacie jego dokonania (np. gazetka, oferta, link itp.).

Wyjątki od gwarancji ceny:
  • Gwarancja ceny nie obowiązuje w przypadku powołania się na cenę niższą porównywanego produktu, oferowaną w sklepach JYSK w ramach promocji dotyczących: ostatnich sztuk, ofert związanych z otwarciem nowego sklepu JYSK i ponownym otwarciem sklepu JYSK, modeli powystawowych, specjalnych zamówień i sezonowych wyprzedaży.
  • Gwarancja ceny nie obowiązuje w zakresie niższych cen porównywanych produktów, które są oferowane przez podmioty dokonujące sprzedaży za pośrednictwem wszelkiego rodzaju portali aukcyjnych i platform sprzedażowych (np. allegro, OLX, itp.).
  • Gwarancja ceny nie odnosi się do kosztów dostawy i specjalnych kosztów transportu.
  • Gwarancja ceny odnosi się tylko do zakupów indywidualnych (nie dotyczy zakupów firmowych lub instytucjonalnych na fakturę, w tym dokonywanych przez osobę fizyczną zawierającą umowę sprzedaży z JYSK bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej).


W celu skorzystania z gwarancji ceny zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (https://jysk.pl/customer-service) lub do wizyty w jednym z naszych sklepów stacjonarnych.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Kiedy płatność zostanie pobrana z mojego konta?

+
W momencie, kiedy Twoje zamówienie zostanie utworzone, zablokujemy na Twoim koncie środki w kwocie odpowiadającej wartości zamówienia.

Pieniądze zostaną pobrane z Twojego konta w chwili, kiedy zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy on-line?

+

Podczas zakupów on-line oferujemy następujące opcje płatności:


• Możesz płacić Przelewem lub Kartą Kredytową – wybierz wówczas PayU;

• Możesz zapłacić również przy odbiorze.

Ze względów bezpieczeństwa płatność gotówką przy odbiorze jest możliwa tylko w przypadkach, gdy wartość zamówionych towarów nie przekracza kwoty 5 000 zł dla przesyłek wielkogabarytowych (Rhenus) i kurierskich (DHL). Natomiast płatność kartą jest możliwa w przypadku zamówień wielkogabarytowych (rhenus), gdy maksymalna wartość zamówienia wyniosi 20 000 zł, oraz 5 000 zł dla przesyłek kurierskich (DHL). Dodatkowa opłata za płatność przy pobraniu jest stała i wynosi odpowiednio 15 zł dla przesyłek wielkogabarytowych i 5 zł dla przesyłek kurierskich.

Więcej informacji znajduje się w Regulaminie sprzedaży internetowej.


Faktura za zakup online zostanie automatycznie wygenerowana w momencie, kiedy  zamówienie opuści magazyn centralny w Radomsku, a następnie wysłana na adres e-mail podany w zamówieniu.

Nie wystawiamy faktur z odroczonym terminem płatności.
W sklepach stacjonarnych JYSK istnieje możliwość wystawienia, tzw. wniosku na przelew z pełnymi danymi niezbędnymi do wykonania zapłaty za produkty. Po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie, wystawimy fakturę oraz wydamy zamówiony towar. 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Rezerwacja w sklepie - Click&Collect

Jak długo moja rezerwacja Click and Collect będzie aktywna?

+
Twoja rezerwacja produktów jest aktywna od momentu jej utworzenia do momentu zamknięcia wybranego sklepu stacjonarnego w kolejnym dniu roboczym. Dlatego zamówienie powinno zostać przez Ciebie odebrane ze sklepu przed godziną jego zamknięcia, dzień po utworzeniu rezerwacji Click&Collect.

Sklep wyśle do Ciebie wiadomość SMS oraz e-mail z potwierdzeniem, że Twoje zamówienie zostało przygotowane do odbioru.

Ze względów systemowych, rezerwacje Click&Collect obejmują określony powyżej czas i nie ma możliwości ich przedłużenia.
Jeśli nie uda Ci się odebrać zamówionych produktów w wyznaczonym terminie, Twoja rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. Możesz ponownie założyć rezerwację na produkty, które chcesz zamówić.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Sklep nie poinformował mnie, że moje zamówienie jest gotowe do odbioru

+
Potwierdzenie przygotowania zamówienia do odbioru powinieneś otrzymać w ciągu pół godziny od momentu założenia rezerwacji w sklepie internetowym. Jeżeli po tym czasie nie otrzymałeś wiadomości SMS ze sklepu stacjonarnego, w którym chcesz odebrać zamówienie, prosimy skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta (tel.: 22 288 59 00). Nasi Konsultanci sprawdzą czy Twoje zamówienie zostało poprawnie zarejestrowane, a towar jest przygotowywany do odbioru.

W przypadku założenia rezerwacji Click&Collect podczas godzin zamknięcia sklepu stacjonarnego, potwierdzenie zostanie do Ciebie wysłane do pół godziny po ponownym otwarciu sklepu.

Każdą rezerwację Click&Collect należy odebrać do końca następnego dnia roboczego, licząc od momentu otrzymania potwierdzenia.

Kontakt do najbliższego sklepu JYSK znajdziesz tutaj

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA

Centrum Obsługi Klienta

  • Pon. - Pt.: 9:00 - 17:00
  • Sob.: 9:00 - 17:00
  • Ndz.: nieczynne
Tel.: 22 288 59 00Godziny otwarcia najbliższego sklepu