Czy mogę zamówić każdy produkt poprzez stronę jysk.pl?
Niektóre produkty dostępne na stronie jysk.pl są dostępne tylko w sprzedaży online. Tych produktów nie ma w sklepach, dlatego nie można ich zamówić przez Click&Collect. Każdy produkt jest wyraźnie oznaczony na stronie jysk.pl, jeśli jest dostępny tylko w sprzedaży online.

Skąd będę wiedział czy produkt jest dostępny w sklepie?
Znajdź produkt, który chcesz zamówić i kliknij w link "Zamów i odbierz w sklepie". Będziesz mógł teraz sprawdzić dostępną ilość danego produktu w sklepie.

Czy za towar płacę przez internet czy w sklepie?
Płatność za towar zamówiony poprzez Click & Collect należy zrealizować w sklepie podczas odbioru zamówienia. 

Kiedy zamówiony przeze mnie towar będzie gotowy do odbioru?
W ciągu 1 godziny po złożeniu Twojego zamówienia na stronie jysk.pl, otrzymasz SMS-a i maila z potwierdzeniem, że Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru.

Kiedy zamówiony przeze mnie towar będzie gotowy do odbioru, jeśli zamówienie złożyłem poza godzinami otwarcia sklepu?
Zamówienia dokonane poza godzinami otwarcia sklepu będą zrealizowane najprędzej, jak to tylko możliwe, zaraz po ponownym otwarciu sklepu. Jak tylko pracownicy sklepu przygotują zamówiony towar do odbioru, otrzymasz powiadomienie mailowe i SMS.

Skąd powinienem odebrać moje zamówienie?
Zapytaj sprzedawcę w sklepie skąd odebrać zamówiony towar.

Co jest potrzebne do odbioru zamówionego towaru?
Aby odebrać towar należy okazać w sklepie potwierdzenie zamówienia. Potwierdzenie możesz wydrukować lub pokazać obsłudze sklepu e-mail lub SMS na ekranie urządzenia mobilnego (telefon, tablet, ect.)

Kiedy najpóźniej mogę odebrać zamówiony towar?
Twoje zamówienie będzie na Ciebie czekało do zamknięcia sklepu następnego dnia. Np. jeśli zamówisz w poniedziałek, towar możesz odebrać najpóźniej do wtorku, do zamknięcia sklepu.

Czy artykuły kupione poprzez Click & Collect obowiązuje prawo do odstąpienia od umowy oraz 14-dniowa gwarancja ceny?
Tak, w ciągu 14-u dni od zakupu Klient kupujący przez Click&Collect może odstąpić od umowy, zakupy są również objęte 14-dniową gwarancją ceny.

Czy mogę anulować zamówienie?
Tak. W potwierdzeniu zamówienia, które otrzymasz w e-mailu, będzie załączony link, w który należy kliknąć, aby anulować zamówienie.

Czy jest możliwe, że towar, który zamówiłem nie będzie dostepny w sklepie?
Niestety, może się tak zdarzyć, że zamówiony towar nie będzie dostępny w sklepie. W takim przypadku sprzedawca w sklepie pomoże znaleźć rozwiązanie alternatywne.

Z kim mam się skontaktować, jeśli mam inne pytanie, niż te wymienione powyżej?
Więcej informacji uzyskasz kontaktując się z Obsługą Klienta - tel. (+48) 22 288 59 59 lub wypełnij formularz tutaj