Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Kupuj przez Internet  DARMOWA DOSTAWA DO SKLEPU przy zakupach powyżej 200 zł! 

SPRAWDŹ

Kolekcja Nordic Mood

Data:

Kategoria: Inspiracja, Trendy

Po pomyślnym przejściu testów w trzech krajach, 1 listopada w siedmiu krajach rusza nowy inspirujący projekt, którego celem jest zainspirowanie i przyciągnięcie nowych klientów. Posiadanie szerokiego asortymentu artykułów do domu nie oznacza, że klienci automatycznie znajdą w nim inspirację do dekorowania własnych wnętrz.

Dlatego w zeszłym roku JYSK uruchomił testowy, inspirujący program w sklepach w Danii, Szwecji i w Polsce. W oparciu o doskonałe wyniki, tym razem zasięg programu zostanie rozszerzony i obejmie prawie 750 sklepów w siedmiu krajach: w Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Polsce, Czechach i na Węgrzech.

„Program testowy okazał się być wielkim sukcesem, po części dlatego, że sprzedaliśmy wiele wybranych produktów, ale również dlatego, że koncepcja ta potwierdziła, że klienci odwiedzając nasze sklepy lub obserwując nas na Facebooku i Instagramie rzeczywiście szukają inspiracji. Ten właśnie projekt może nam pomóc i dlatego obecnie rozszerzamy zasięg programu na kolejne kraje", powiedziała Katrine Kruuse, Range & Design Manager JYSK.

Program nazwany został Nordic Mood i składa się z prezentacji wybranych produktów, które zostały starannie dobrane zgodnie z aktualnymi trendami. Produkty będą eksponowane razem w centralnej lokalizacji w sklepie oraz będą promowane w gazetkach i w mediach społecznościowych.
"Nowy koncept ułatwia klientom ujrzenie w jaki sposób można połączyć produkty z naszego stałego asortymentu, aby stworzyć nowoczesny i skandynawski nastrój w domu." powiedziała Katrine Kruuse.




Kolekcja będzie odnawiana cztery razy w roku.

Wybór produktów będzie zmieniany cztery razy w roku, dzięki czemu kolekcja zawsze będzie odzwierciedlać aktualne trendy dekoracji wnętrz. Wierzymy, że aktualizując nasz inspirujący projekt w sposób ciągły, będziemy przyciągać dotychczasowych klientów do sklepów częściej. A za pośrednictwem mediów społecznościowych oczekujemy dotrzeć do nowych grup odbiorców, którzy nie mają jeszcze JYSK w swoim zasięgu w temacie dekoracji wnętrz. Nowy inspirujący projekt Nordic Mood będzie wprowadzony do sklepów 1 listopada 2016 roku w siedmiu krajach. Te kraje to: Dania, Norwegia, Szwecja, Finlandia, Polska, Czechy oraz Węgry. Celem jest zainspirowanie klientów i pokazanie jak łatwo jest łączyć produkty z asortymentu JYSK oraz stworzenie nowoczesnego i skandynawskiego nastroju w swoim domu. Koncepcja składa się z wybranych produktów z różnych grup produktów, które zostały połączone w zależności od aktualnych trendów dekoracji wnętrz. Kolekcja produktów będzie eksponowana w prawie 750 sklepach oraz promowana w gazetkach kampanijnych i w kanałach mediów społecznościowych na Facebooku i Instagramie.

Czarno białe litery dekoracyjne
 
Pościel oraz nowoczesny świecznik 

Czarno białe etniczne miseczki 

Emilia Social Media & Digital Coordinator

Comments