Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące warunków zwrotu i reklamowania produktów. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Jeśli dokonałeś zakupu jako konsument i zmienisz zdanie, w JYSK możesz łatwo wymienić lub zwrócić produkt.
Zapewniamy pełny zwrot pieniędzy - bez ograniczeń czasowych - za nieużywane produkty, które są zwracane wraz z dowodem zakupu. Dotyczy to zarówno produktów kupowanych w sklepach, jak i online. Najszybszym i najłatwiejszym sposobem zwrotu produktu jest sklep JYSK. Jeśli zwrócisz wszystkie zamawiane produkty w sklepie, otrzymasz natychmiastowy zwrot pieniędzy, w tym opłacony koszt transportu. W ten sposób zapewniamy lepszy stan produktu, dzięki czemu możemy odsprzedać go innemu zadowolonemu klientowi.
Przeczytaj więcej o naszej polityce zwrotów.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Jeśli dokonałeś zakupu jako konsument najszybszym i najłatwiejszym sposobem zwrotu produktu jest sklep JYSK. Jeśli zwrócisz wszystkie zamawiane produkty w sklepie, otrzymasz natychmiastowy zwrot pieniędzy, w tym opłacony koszt transportu.
W JYSK dbamy o zrównoważony rozwój. Dlatego uprzejmie prosimy o zachowanie opakowania, tak aby go użyć do zwrotu, dopóki nie upewnisz się, że chcesz zachować zakup.
Kiedy zwracasz produkt w sklepie, wolimy otrzymać go z powrotem w oryginalnym stanie i opakowaniu. W takim przypadku możemy odsprzedać produkt i uszczęśliwić innego klienta. Jeśli produkt nie jest w oryginalnym stanie, sklep określi, czy dokonamy pełnego lub częściowego zwrotu pieniędzy, czy zaoferujemy kartę podarunkową. Demontaż zwracanego produktu nie jest obowiązkowy.
Jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt, przeczytaj więcej o tym, jak złożyć reklamację .
Uwaga:
Upewnij się, że możesz pokazać fakturę, wysłaną przez JYSK e-mailem. Jest to dowód zakupu i jest potrzebny do obsługi zwrotu. Możesz go wyświetlić na urządzeniu mobilnym lub wydrukować.
Jeśli zwracasz tylko część zamówienia, nie zwrócimy Ci początkowego kosztu transportu.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Jeśli dokonałeś zakupu jako konsument i zmienisz zdanie, w JYSK możesz łatwo wymienić lub zwrócić produkt.
Zapewniamy pełny zwrot pieniędzy - bez ograniczeń czasowych - za nieużywane produkty, które są zwracane wraz z dowodem zakupu. Dotyczy to zarówno produktów kupowanych w sklepach, jak i online. Najszybszym i najłatwiejszym sposobem jest zwrot towarów w sklepach stacjonarnych JYSK. Jeśli oddasz towary w sklepie, otrzymasz natychmiastowy zwrot pieniędzy, w tym opłacony koszt transportu opłacony online. W ten sposób zapewniamy lepszy stan produktu, dzięki czemu możemy odsprzedać go innemu zadowolonemu klientowi. Jeśli nie masz możliwości zwrotu w sklepie, za opłatą możemy zorganizować odbiór zamówienia. W przypadku transportu powrotnego prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta.
Pakowanie produktów, które chcesz zwrócić
W JYSK dbamy o zrównoważony rozwój. Dlatego dopóki nie upewnisz się, że chcesz zachować zakup, prosimy o zachowanie opakowania, tak aby użyć go do zwrotu.
Kiedy zwracasz produkt w sklepie, wolimy otrzymać go z powrotem w oryginalnym stanie i opakowaniu. W takim przypadku możemy odsprzedać produkt i uszczęśliwić innego klienta. Jeśli produkt nie jest w oryginalnym stanie, sklep określi, czy dokonamy pełnego lub częściowego zwrotu pieniędzy, czy zaoferujemy kartę podarunkową. Demontaż zwracanego produktu nie jest obowiązkowy.
Jeśli JYSK zorganizuje zwrot przez naszego przewoźnika, produkt musi zostać zdemontowany i zapakowany, tak aby pozostał nienaruszony – dzięki temu będziemy mogli zaoferować pełny zwrot pieniędzy. Jeśli nie masz pewności co do zakupu, zalecamy ostrożne otwieranie paczek i przechowywanie opakowań,
Przeczytaj więcej o naszych Warunkach dotyczących zwrotów tutaj
100 dni z materacem GOLD
Możesz wypróbować Twój nowy materac GOLD przez 100 dni. Pamiętaj, że nasz 100-dniowy okres próbny jest polityką wymiany, a nie polityką zwrotów. 100 dni z materacem GOLD nie dotyczy topmateracy serii GOLD.
Przeczytaj więcej o 100-dniach z materacem GOLD
Uwaga:
Jeśli zwrócisz produkt, który jest uszkodzony lub używany w sposób, który znacznie zmniejsza jego wartość, zastrzegamy sobie prawo do obniżenia zwracanej kwoty lub odmowy przyjęcia zwrotu.
Jeśli nie masz dowodu zakupu, możemy zaoferować wymianę produktu na nowy lub wydanie karty podarunkowej, której wartość będzie najniższą ceną produktu w ciągu ostatnich 40 dni. Dla zamówień składanych online dowodem zakupu jest faktura otrzymana e-mailem. Do zakupów w sklepie stacjonarnym potrzebny jest paragon. Jeśli nie masz paragonu, sklep może go znaleźć, jeśli masz dane bankowe płatności. Można to zrobić tylko w przypadku zakupu dokonanego w ciągu 1 roku.
Kiedy zwrócisz produkt w sklepie, zwrócimy również koszt transportu opłacony przy zamówieniu online. W przypadku zamówień online dotyczy to tylko sytuacji, gdy w sklepie zwracane są wszystkie produkty z zamówienia. Jeśli chcesz, aby JYSK zorganizował odbiór towarów, nie zwrócimy początkowych kosztów transportu, ponieważ kwota ta pokryje nasze koszty zwrotu produktu. Jeśli zwracasz zamówienie, które dostarczane było ze sklepu stacjonarnego do domu transportem organizowanym przez sklep, nie otrzymasz zwrotu kosztów dostawy.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócone produkty?
Jest to najszybsza opcja. Po zwrocie produktu w sklepie JYSK natychmiast otrzymasz zwrot pieniędzy. Zwrot płatności następuje w miarę możliwości przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument.
Prosimy o zabranie ze sobą dowodu zakupu i karty bankomatowej.
Zwrot przez przewoźnika
Jeśli zwrócisz zamówienie za pomocą naszego przewoźnika, otrzymasz pieniądze, gdy zakończymy operację zwrotu. Następnie wyślemy notę korygującą na adres e-mail podany w zamówieniu. Zwrot zostanie dokonany tak szybko, jak to możliwe i nie później niż 14 dni po dacie otrzymania przez nas towaru.
JYSK może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania zwróconego produktu lub do momentu przesłania przez Ciebie dokumentacji, że zwróciłeś produkt.
Jeśli zapłaciłeś za zamówienie przy odbiorze, prosimy o przesłanie numeru konta celem dokonania zwrotu.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Jeśli dokonałeś zakupu jako konsument i zmienisz zdanie, w JYSK możesz łatwo wymienić lub zwrócić produkt.
Zapewniamy pełny zwrot pieniędzy - bez ograniczeń czasowych za nieużywane produkty, które są zwracane wraz z dowodem zakupu. Dotyczy to zarówno produktów kupowanych w sklepach, jak i online. Najszybszym i najłatwiejszym sposobem zwrotu produktu jest sklep JYSK. Jeśli zwrócisz wszystkie zamawiane produkty w sklepie, otrzymasz natychmiastowy zwrot pieniędzy, w tym opłacony koszt transportu. W ten sposób zapewniamy lepszy stan produktu, dzięki czemu możemy odsprzedać go innemu zadowolonemu klientowi.
Jeśli nie masz możliwości zwrotu w sklepie, za opłatą możemy zorganizować odbiór zamówienia. W przypadku transportu powrotnego prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta.
Jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt, przeczytaj więcej o tym, jak złożyć reklamację.
Zwróć swoje produkty w sklepie
Najszybszym i najłatwiejszym sposobem zwrotu produktu jest sklep JYSK. Jeśli zwrócisz wszystkie zamawiane produkty w sklepie, otrzymasz natychmiastowy zwrot pieniędzy, w tym opłacony koszt transportu. W ten sposób zapewniamy lepszy stan produktu, dzięki czemu możemy odsprzedać go innemu zadowolonemu klientowi.
Zwracane produkty zapakuj starannie najlepiej w oryginalne opakowanie.
Przynieś produkty wraz z paragonem / fakturą do sklepu.
Zwrot przesyłek kurierskich i wielkogabarytowych.
Jeśli dostawa odbyła się kurierem DHL lub DPD, oznacza to, że Twoje zamówienie zostało dostarczone jako przesyłka kurierska. Wykonaj poniższe czynności, aby zwrócić zamówienie:
Ostrożnie zapakuj zwracane produkty (najlepiej w oryginalne opakowanie) i pamiętaj, aby umieścić fakturę w paczce.
Wyślij paczkę do sklepu zwrotowego JYSK na poniższy adres:
JYSK Sp. z o. o., GORZÓW WIELKOPOLSKI
ul. Targowa 9A
66-400 Gorzów Wielkopolski
Prosimy o zachowanie potwierdzenia zwrotu, dopóki nie wyślemy Ci noty korygującej.
Zwrot przesyłki wielkogabarytowej
Jeśli przesyłkę dostarczyła firma Rhenus, Twoje zamówienie było przesyłką wielkogabarytową. Wykonaj poniższe czynności, aby zwrócić zamówienie:
Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta celem ustalenia odbioru towaru.
Zwracane produkty zdemontuj i zapakuj najlepiej w oryginalne opakowanie, tak aby zapewnić bezpieczeństwo zwracanego towaru ale i zapewnić pełny zwrot pieniędzy.
Upewnij się, że zwrot został przekazany przewoźnikowi w uzgodnionym terminie.
Po otrzymaniu towaru dokonamy zwrotu pieniędzy.
Prosimy o zachowanie potwierdzenia zwrotu, dopóki nie wyślemy Ci noty korygującej.
Możesz też dokonać zwrotu w najbliższym sklepie JYSK w Polsce.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Centrum Obsługi Klienta