Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty
Nielimitowany zwrot

Nielimitowany zwrot

Data:

Kategoria: Wpisy gościnne

NIELIMITOWANY ZWROT TOWARU

ZALEŻY NAM NA SATYSFAKCJI KLIENTA


Wiemy, że jedną z najważniejszych rzeczy dla naszych klientów jest szybka i łatwa obsługa oraz wymiana produktów - bez względu na to, czy kupują online, czy w sklepie stacjonarnym.
Z myślą o naszych klientach wdrożyliśmy bardzo proste zasady zwrotów i wymiany.

KIEDY MOŻNA DOKONAĆ ZWROTU TOWARU?

Co by było, gdyby… czyli pomyśl o trzech sytuacjach, w których zakupiony produkt może nie spełnić oczekiwań:
•    nowa sofa, dopiero co kupiona, jednak zbyt duża do Twojego salonu
•    porządki w szafie, kiedy znajdujesz pościel, kupioną na nigdy nie wręczony prezent 
•    wazon, którego kolor w sklepie wydawał się idealnie dopasowany do salonu, po przyniesieniu do domu nie pasuje nigdzie 
To tylko kilka sytuacji, na które mamy rozwiązanie w JYSK. Jest nim Polityka Zwrotów, która obowiązuje we wszystkich naszych sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. 

ZASADY ZWROTU TOWARU

Zwrócimy Ci pełną kwotę, jeśli przy zwrocie pokażesz dowód zakupu, a zwracany towar spełnia jeden z poniższych warunków:
1.    Jest w nienaruszonym stanie, nie posiada śladów użytkowania oraz jest w oryginalnym opakowaniu.
2.    Nie posiada oryginalnego opakowania lub jest ono rozerwane, jednak sam towar nie ma śladów użytkowania i uszkodzeń.
3.    Nie posiada oryginalnego opakowania i/lub produkt jest zmontowany (jeżeli dotyczy), jednak widoczne na nim ślady użytkowania wynikają wyłącznie z konieczności sprawdzenia ich cech, charakteru i funkcjonowania (jak sofa opisana w powyższym przykładzie).

Jeśli nie posiadasz dowodu zakupu, a produkt jest pełnowartościowy, to możesz otrzymać zwrot pieniędzy na kartę podarunkową lub zaproponujemy Ci jego wymianę. 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, nie mamy obowiązku prawnego, aby przyjmować zwroty produktów, które nie spełniają powyższych warunków. Pomimo tego, JYSK może podjąć decyzję o przyjęciu takich towarów, zastrzegając sobie jednocześnie prawo do zwrotu ceny sprzedaży potrąconej o kwotę odpowiadającą zmniejszeniu wartości towaru. W takim przypadku decyzję o przyjęciu zwrotu podejmuje pracownik sklepu.


Materace na specjalne zamówienie klienta, podlegają zwrotowi niepełnych kosztów zakupu. 

Koszty zrealizowanych dodatkowych usług, takich jak wniesienie towaru, nie będą zwracane. 

JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT ZAKUPIONY NA JYSK.PL LUB W SKLEPIE JYSK?

PRZYNIEŚ TOWAR DO SKLEPU

1. Możesz wymienić lub zwrócić towar w każdym ze sklepów JYSK w Polsce. Dzięki temu pomijasz koszty wysyłki. 
Jeżeli to możliwe, przynieś produkt do sklepu JYSK w oryginalnym opakowaniu. 
Pamiętaj, aby przynieść dowód zakupu. 

ZAMÓW TRANSPORT DO ZWROTU TOWARU

2. Jeśli chcesz, aby JYSK zorganizował przesyłkę zwrotną, skontaktuj się z działem Obsługi Klienta lub z najbliższym sklepem JYSK. W takim przypadku koszt wysyłki zwrotnej jest po stronie klienta.
Pamiętaj, aby do wysyłki dołączyć dowód zakupu.