Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty
Nielimitowany zwrot

Nielimitowany zwrot

Data:

Kategoria: Wpisy gościnne

Pomyśl o tych trzech sytuacjach: Okazuje się, że nowa sofa jest zbyt duża do Twojego salonu. Nagle znajdujesz pościel, którą kupiłeś w jako prezenciet rok temu, ale nigdy go nie przekazałeś. Albo kupiłeś pawilon ogrodowy na letnie przyjęcie, ale po rozpakowaniu i złożeniu odkryłeś, że jest zbyt duży. To tylko kilka sytuacji, które są objęte nowymi zasadami zwrotów polityką zwrotów i wymiany JYSK.

Jedną z najważniejszych rzeczy dla naszych klientów jest szybka i łatwa obsługa oraz wymiana - bez względu na to, czy kupują online, czy w sklepie. Klienci w JYSK są na pierwszym miejscu, dlatego wdrażamy nowe, proste zasady zwrotów i wymiany. W JYSK łatwo jest zwrócić lub wymienić produkt, jeśli zmienisz zdanie.

Zapewniamy pełny zwrot bez ograniczenia czasowego dla produktów, które są zwracane wraz z dowodem zakupu. Dotyczy to produktów zakupionych w sklepach stacjonarnych oraz na JYSK.pl

  • W przypadku braku dowodu zakupu, oferujemy wymianę na inny produkt lub zwrot pieniędzy na kartę podarunkową.
  • Jeżeli zwracany produkt jest uszkodzony lub nosi ślady użytkowania, w związku z czym jest niepełnowartościowy, zastrzegamy możliwość zmniejszenia zwracanej kwoty.
  • Materace na specjalne zamówienie klienta podlegają niepełnemu zwrotowi kosztów zakupu. 
  • Zwracamy koszty przesyłki poniesione przy zakupie. Klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej towaru.
  • Oprócz tego oferujemy 100-dniowy okres próbny na materace GOLD. Przeczytaj więcej o materacach GOLD.

Jak zwrócić produkt zakupiony na JYSK.pl lub w sklepie JYSK?

Aby nie ponosić kosztów wysyłki, możesz wymienić lub zwrócić towar w każdym ze sklepów JYSK w Polsce. Jeśli to możliwe przynieś produkt do sklepu JYSK w oryginalnym opakowaniu. Pamiętaj, aby przynieść dowód zakupu. Ewentualnie, jeśli chcesz, aby JYSK zorganizował przesyłkę zwrotną, skontaktuj się z działem Obsługi Klienta lub najbliższym sklepem JYSK. W takim przypadku koszt wysyłki zwrotnej pokrywa klient.

Należy pamiętać, że koszty zrealizowanych dodatkowych usług, takich jak wniesienie towaru, nie zostaną zwrócone.