Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

W NIEDZIELĘ 24.03.2024  SKLEPY JYSK BĘDĄ OTWARTE.
Teraz jeszcze niższe ceny | Obniżyliśmy ceny ponad połowy naszych produktów 

Obsługa Klienta - pytania i odpowiedzi

W obecnej chwili mamy bardzo dużo zapytań, czas odpowiedzi może się wydłużyć. Dziękujemy za zrozumienie i cierpliwość. 

80% NASZYCH KLIENTÓW ZNAJDUJE ODPOWIEDŹ NA SWOJE PYTANIE W NASZEJ SEKCJI "PYTANIA I ODPOWIEDZI" 

Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie na naszej stronie internetowej, skontaktuj się z działem Obsługi Klienta za pośrednictwem naszego czatu na żywo (w prawym dolnym rogu ekranu), zadaj pytanie na Facebook Messenger lub pod numerem telefonu, który widoczny jest po prawej stronie.

W przypadku reklamacji produktu prosimy o skorzystanie z funkcji czatu na żywo znajdującej się po prawej stronie. Nasi pracownicy z chęcią pomogą rozwiązać Twoją sprawę. Poza godzinami pracy prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego w zakładce zwrot i reklamacja. Prosimy o dołączenie dokumentacji fotograficznej w formularzu.

Czekamy na kontakt.