Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Obsługa Klienta - pytania i odpowiedzi

Zachęcamy do kontaktu z nami przez e-mail lub telefonicznie pod numerem: 22 288 59 00. Dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta w okresach wzmożonej aktywności, prosimy o cierpliwość, ponieważ czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta może być wydłużony. Możesz skontaktować się z nami mailowo pisząc na adres: e-sklep@jysk.com. Jeśli zamierzasz skontaktować się z JYSK w związku z reklamacją towaru zakupionego w sklepie, zalecamy, żebyś udał się bezpośrednio do najbliższego sklepu JYSK.

Centrum Obsługi Klienta

Tel.: 22 288 59 00  Wyślij e-mail
  • Pon. - Pt.: 9:00 - 21:00
  • Sob. - Niedz.: 9:00 - 17:00

OTRZYMAJ KUPON O WARTOŚCI 20 ZŁ!*

Visa Mastercard PayU