Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Mnóstwo tekstyliów w rewelacyjnych cenach! Rabat do 60%! 

ZOBACZ WIĘCEJ

Zwroty i reklamacje.

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące warunków zwrotu i reklamowania produktów. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta. , plain_text

Warunki zwrotu i wymiany

Odpowiedź

Jedną z najważniejszych rzeczy dla naszych Klientów jest szybka i łatwa obsługa oraz wymiana - bez względu na to, czy kupują online, czy w sklepach stacjonarnych. W JYSK zadowolenie naszych Klientów zawsze stawiamy na pierwszym miejscu, dlatego wdrożyliśmy proste zasady zwrotów i wymiany. Nasi Klienci z łatwością wymienią lub zwrócą produkt, jeśli zmienią zdanie.

W JYSK dajemy naszym Klientom prawo do nielimitowanego zwrotu lub wymiany towaru, bez względu na to czy zakup został zrealizowany na JYSK.pl, czy w jednym ze sklepów stacjonarnych. Zapewniamy pełny zwrot wpłaconych pieniędzy bez ograniczeń czasowych dla produktów, które są zwracane wraz z dowodem zakupu. 

  • W przypadku braku dowodu zakupu, oferujemy wymianę na inny produkt lub zwrot pieniędzy na kartę podarunkową.
  • Jeżeli zwracany produkt jest uszkodzony lub niepełnowartościowy, zastrzegamy możliwość zmniejszenia zwracanej kwoty lub w skrajnych przypadkach odmowy przyjęcia zwrotu.
  • Materace na specjalne zamówienie klienta podlegają niepełnemu zwrotowi kosztów zakupu. 
  • Zwracamy koszty przesyłki poniesione przy zakupie. Klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej towaru.
  • Oprócz tego oferujemy 100-dniowy okres próbny na materace GOLD. Przeczytaj więcej o materacach GOLD.
 

JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT ZAKUPIONY NA JYSK.PL LUB W SKLEPIE JYSK?

Towar zakupiony w naszych sklepach stacjonarnych lub na JYSK.pl możesz wymienić lub zwrócić w każdym ze sklepów JYSK w Polsce. Jeśli to możliwe przynieś produkt do sklepu JYSK w oryginalnym opakowaniu. Pamiętaj, aby przynieść dowód zakupu. Ewentualnie, jeśli chcesz, aby JYSK zorganizował przesyłkę zwrotną, skontaktuj się z działem Obsługi Klienta lub z najbliższym sklepem stacjonarnym. W takim przypadku koszt wysyłki zwrotnej pokrywa klient.
 

Dokonując zwrotu zamówienia internetowego w jednym ze sklepów stacjonarnych JYSK, otrzymasz zwrot ceny towaru oraz zwrot kosztów dostawy i usługi pobrania, jeśli płatność za zamówienie realizowana była przy odbiorze. Znajdź najbliższy sklep tutaj. Koszty zrealizowanych dodatkowych usług, takich jak wniesienie towaru czy wybrane okno czasowe, nie zostaną zwrócone.

Jeśli preferujesz jednak odesłanie artykułów zakupionych na JYSK.pl do siedziby sklepu internetowego, prosimy poinformuj o zwrocie Obsługę Klienta JYSK wysyłając e-mail na adres e-sklep@jysk.com. Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 14-tu dni od dnia kiedy przesyłka dotrze na nasz magazyn. Klient ponosi koszty zwrotu artykułów do sklepu internetowego.

Produkt musi zostać wysłany na adres:

JYSK Sp. z o.o.
Sklep Internetowy
Ul. Duńska 22
97-500 Radomsko

Pamiętaj o dołączeniu do przesyłki wydruku faktury.
 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Jeśli zamówienie zwracasz do jednego ze sklepów JYSK, pieniądze powinny zostać Ci wypłacone przez sklep bezpośrednio podczas realizacji zwrotu.

Jeśli zamówienie zostało odesłane do naszego magazynu, pieniądze zostaną zwrócone zaraz po odebraniu przesyłki.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Jeśli chciałbyś zrezygnować z zakupu dokonanego na JYSK.pl przed wysyłką i wystawieniem faktury, prosimy skontaktuj się z Obsługą Klienta JYSK powołując się na numer Twojego zamówienia. Twoje zamówienie zostanie anulowane i w przypadku przedpłaty, zwrócimy Ci wszystkie wpłacone pieniądze za artykuły i opłaty związane z dostawą.
 
W przypadku, kiedy Twoje zamówienie zostało już wysłane, możesz również skontaktować się z firmą przewozową i poinformować o rezygnacji z zakupu. Nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi opłatami za transport i zwrot zamówienia.
 
Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany na rachunek bankowy Klienta, zaraz po przyjęciu przesyłki przez nasz magazyn.
 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Jedną z najważniejszych rzeczy dla naszych Klientów jest szybka i łatwa obsługa oraz wymiana - bez względu na to, czy kupują online, czy w sklepach stacjonarnych. W JYSK zadowolenie naszych Klientów zawsze stawiamy na pierwszym miejscu, dlatego wdrożyliśmy proste zasady zwrotów i wymiany. Nasi Klienci z łatwością wymienią lub zwrócą produkt, jeśli zmienią zdanie.

W JYSK dajemy naszym Klientom prawo do nielimitowanego zwrotu lub wymiany towaru, bez względu na to czy zakup został zrealizowany na JYSK.pl, czy w jednym ze sklepów stacjonarnych. Zapewniamy pełny zwrot wpłaconych pieniędzy bez ograniczeń czasowych dla produktów, które są zwracane wraz z dowodem zakupu. 

  • W przypadku braku dowodu zakupu, oferujemy wymianę na inny produkt lub zwrot pieniędzy na kartę podarunkową.
  • Jeżeli zwracany produkt jest uszkodzony lub niepełnowartościowy, zastrzegamy możliwość zmniejszenia zwracanej kwoty lub w skrajnych przypadkach odmowy przyjęcia zwrotu.
  • Materace na specjalne zamówienie klienta podlegają niepełnemu zwrotowi kosztów zakupu. 
  • Zwracamy koszty przesyłki poniesione przy zakupie. Klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej towaru.
  • Oprócz tego oferujemy 100-dniowy okres próbny na materace GOLD. Przeczytaj więcej o materacach GOLD.
 

JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT ZAKUPIONY NA JYSK.PL LUB W SKLEPIE JYSK?

Towar zakupiony w naszych sklepach stacjonarnych lub na JYSK.pl możesz wymienić lub zwrócić w każdym ze sklepów JYSK w Polsce. Jeśli to możliwe przynieś produkt do sklepu JYSK w oryginalnym opakowaniu. Pamiętaj, aby przynieść dowód zakupu. Ewentualnie, jeśli chcesz, aby JYSK zorganizował przesyłkę zwrotną, skontaktuj się z działem Obsługi Klienta lub z najbliższym sklepem stacjonarnym. W takim przypadku koszt wysyłki zwrotnej pokrywa klient.
 

Dokonując zwrotu zamówienia internetowego w jednym ze sklepów stacjonarnych JYSK, otrzymasz zwrot ceny towaru oraz zwrot kosztów dostawy i usługi pobrania, jeśli płatność za zamówienie realizowana była przy odbiorze. Znajdź najbliższy sklep tutaj. Koszty zrealizowanych dodatkowych usług, takich jak wniesienie towaru czy wybrane okno czasowe, nie zostaną zwrócone.

Jeśli preferujesz jednak odesłanie artykułów zakupionych na JYSK.pl do siedziby sklepu internetowego, prosimy poinformuj o zwrocie Obsługę Klienta JYSK wysyłając e-mail na adres e-sklep@jysk.com. Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 14-tu dni od dnia kiedy przesyłka dotrze na nasz magazyn. Klient ponosi koszty zwrotu artykułów do sklepu internetowego.

Produkt musi zostać wysłany na adres:

JYSK Sp. z o.o.
Sklep Internetowy
Ul. Duńska 22
97-500 Radomsko

Pamiętaj o dołączeniu do przesyłki wydruku faktury.
 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Jeśli zamówienie zwracasz do jednego ze sklepów JYSK, pieniądze powinny zostać Ci wypłacone przez sklep bezpośrednio podczas realizacji zwrotu.

Jeśli zamówienie zostało odesłane do naszego magazynu, pieniądze zostaną zwrócone zaraz po odebraniu przesyłki.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Jeśli chciałbyś zrezygnować z zakupu dokonanego na JYSK.pl przed wysyłką i wystawieniem faktury, prosimy skontaktuj się z Obsługą Klienta JYSK powołując się na numer Twojego zamówienia. Twoje zamówienie zostanie anulowane i w przypadku przedpłaty, zwrócimy Ci wszystkie wpłacone pieniądze za artykuły i opłaty związane z dostawą.
 
W przypadku, kiedy Twoje zamówienie zostało już wysłane, możesz również skontaktować się z firmą przewozową i poinformować o rezygnacji z zakupu. Nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi opłatami za transport i zwrot zamówienia.
 
Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany na rachunek bankowy Klienta, zaraz po przyjęciu przesyłki przez nasz magazyn.
 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Tutaj możesz załączyć więcej niż jeden plik.
Obsługiwane typy plików: png jpg gif pdf doc docx.

Reklamacje

Odpowiedź

Masz prawo do reklamowania artykułu w ciągu 2 lat od dokonania zakupu.

Jeśli artykuł był wadliwy podczas zakupu, możesz domagać się jego wymiany, naprawy, obniżenia ceny lub zwrotu pieniędzy. Prosimy, zgłoś reklamację możliwie najszybciej po zauważeniu wady.


Proces zgłoszenia reklamacji:

Jeśli zamierzasz reklamować produkt w sklepie JYSK, prosimy zabierz ze sobą wadliwy artykuł lub zdjęcia wady. Jeśli reklamacja zostanie zgłoszona w terminie i zostanie uznana przez sklep, możesz domagać się wymiany artykułu na nowy, naprawy, dodatkowego rabatu lub w ostateczności zwrotu gotówki. W przypadku uznania reklamacji, JYSK poza kosztem artykułu ponosi również dodatkowe koszty związane z dostarczeniem produktu do sklepu. Znajdź najbliższy sklep tutaj.  

Jeśli zamierzasz zgłosić reklamację w Centrum Obsługi Klienta JYSK, prosimy zrób to za pośrednictwem formularza, klikając w link poniżej. Reklamacje rozpatrywane są na podstawie dokumentacji zdjęciowej wad. Zdjęcia wad produktu możesz przesłać klikając w poniższy link. Jeśli reklamacja zostanie zgłoszona w terminie i uznamy ją za zasadną, możesz domagać się wymiany artykułu na nowy, dodatkowego rabatu lub w ostateczności zwrotu gotówki. W przypadku uznania reklamacji, JYSK poza kosztem artykułu ponosi również dodatkowe koszty związane z jego wymianą lub odbiorem.

Po przesłaniu formularza ze zgłoszeniem reklamacyjnym, otrzymasz automatyczne potwierdzenie otrzymania zgłoszenia przez Centrum Obsługi Klienta JYSK. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona tak szybko, jak to możliwe.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Jeśli dokonałeś zakupu na JYSK.pl, a my przez przypadek wysłaliśmy do Ciebie niezamawiany artykuł albo jeśli w Twojej przesyłce brakuje artykułów lub ich części, uprzejmie prosimy Cię o kontakt z Centrum Obsługi Klienta JYSK.

JYSK poniesie wszystkie koszty związane z wymianą niewłaściwego  lub wadliwego artykułu.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Bez względu na to, czy uszkodzenie produktu zauważyłeś podczas dostawy, czy dopiero po rozpakowaniu artykułu, uprzejmie prosimy Cię o kontakt z Centrum Obsługi Klienta JYSK. Postaramy się jak najszybciej pomóc w rozwiązaniu reklamacji. 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

W JYSK bardzo zależy nam na tym, żeby Klienci otrzymywali artykuły w jak najlepszej kondycji. Niekiedy, może się przydarzyć, że przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu. Zwykle firmy przewozowe informują JYSK o uszkodzeniach transportowych przed dostawą do Klienta, dlatego w większości przypadków wymiana uszkodzonych paczek jest realizowana przed próbą doręczenia.


Uszkodzenie przesyłki stwierdzone podczas dostawy:

Jeśli podczas dostawy zauważysz uszkodzenie opakowania przesyłki lub artykułu, wówczas zalecamy wykonanie jednej z dwóch czynności:
 

  • Odmowa przyjęcia. Polega na poinformowaniu kuriera, że nie przyjmujesz dostawy uszkodzonego artykuł. W momencie, kiedy przesyłka wróci do nas, skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy, czy życzysz sobie, żebyśmy wysłali zamówienie ponownie, czy też całkowicie rezygnujesz z zakupu. W przypadku rezygnacji, automatycznie otrzymasz notę korygującą do wystawionej wcześniej faktury i zwrócimy Ci wszystkie wpłacone pieniądze.
  • Przyjęcie dostawy i spisanie protokołu szkody z kurierem. Kurier ma obowiązek posiadać przy sobie druk protokołu szkody. W przypadku, jeśli zamierzasz przyjąć przesyłkę bez względu na uszkodzenie opakowania zewnętrznego, poproś kuriera o spisanie protokołu szkody i adnotację na liście przewozowym na temat uszkodzonych paczek. Ułatwi nam to przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego.
 
Zalecamy, żeby każdorazowo, kiedy masz obawy, że zawartość przesyłki może być uszkodzona, wykonać zdjęcia opakowania przed jego rozpakowaniem. 

Postępując w ten sposób, ułatwiasz nam ustalenie czy do uszkodzenia doszło w transporcie. Pozwoli nam to na szybsze rozpatrzenie reklamacji i lepsze zabezpieczenie artykułu w przyszłości.
 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Masz prawo do reklamowania artykułu w ciągu 2 lat od dokonania zakupu.

Jeśli artykuł był wadliwy podczas zakupu, możesz domagać się jego wymiany, naprawy, obniżenia ceny lub zwrotu pieniędzy. Prosimy, zgłoś reklamację możliwie najszybciej po zauważeniu wady.


Proces zgłoszenia reklamacji:

Jeśli zamierzasz reklamować produkt w sklepie JYSK, prosimy zabierz ze sobą wadliwy artykuł lub zdjęcia wady. Jeśli reklamacja zostanie zgłoszona w terminie i zostanie uznana przez sklep, możesz domagać się wymiany artykułu na nowy, naprawy, dodatkowego rabatu lub w ostateczności zwrotu gotówki. W przypadku uznania reklamacji, JYSK poza kosztem artykułu ponosi również dodatkowe koszty związane z dostarczeniem produktu do sklepu. Znajdź najbliższy sklep tutaj.  

Jeśli zamierzasz zgłosić reklamację w Centrum Obsługi Klienta JYSK, prosimy zrób to za pośrednictwem formularza, klikając w link poniżej. Reklamacje rozpatrywane są na podstawie dokumentacji zdjęciowej wad. Zdjęcia wad produktu możesz przesłać klikając w poniższy link. Jeśli reklamacja zostanie zgłoszona w terminie i uznamy ją za zasadną, możesz domagać się wymiany artykułu na nowy, dodatkowego rabatu lub w ostateczności zwrotu gotówki. W przypadku uznania reklamacji, JYSK poza kosztem artykułu ponosi również dodatkowe koszty związane z jego wymianą lub odbiorem.

Po przesłaniu formularza ze zgłoszeniem reklamacyjnym, otrzymasz automatyczne potwierdzenie otrzymania zgłoszenia przez Centrum Obsługi Klienta JYSK. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona tak szybko, jak to możliwe.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Jeśli dokonałeś zakupu na JYSK.pl, a my przez przypadek wysłaliśmy do Ciebie niezamawiany artykuł albo jeśli w Twojej przesyłce brakuje artykułów lub ich części, uprzejmie prosimy Cię o kontakt z Centrum Obsługi Klienta JYSK.

JYSK poniesie wszystkie koszty związane z wymianą niewłaściwego  lub wadliwego artykułu.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Bez względu na to, czy uszkodzenie produktu zauważyłeś podczas dostawy, czy dopiero po rozpakowaniu artykułu, uprzejmie prosimy Cię o kontakt z Centrum Obsługi Klienta JYSK. Postaramy się jak najszybciej pomóc w rozwiązaniu reklamacji. 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

W JYSK bardzo zależy nam na tym, żeby Klienci otrzymywali artykuły w jak najlepszej kondycji. Niekiedy, może się przydarzyć, że przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu. Zwykle firmy przewozowe informują JYSK o uszkodzeniach transportowych przed dostawą do Klienta, dlatego w większości przypadków wymiana uszkodzonych paczek jest realizowana przed próbą doręczenia.


Uszkodzenie przesyłki stwierdzone podczas dostawy:

Jeśli podczas dostawy zauważysz uszkodzenie opakowania przesyłki lub artykułu, wówczas zalecamy wykonanie jednej z dwóch czynności:
 

  • Odmowa przyjęcia. Polega na poinformowaniu kuriera, że nie przyjmujesz dostawy uszkodzonego artykuł. W momencie, kiedy przesyłka wróci do nas, skontaktujemy się z Tobą i uzgodnimy, czy życzysz sobie, żebyśmy wysłali zamówienie ponownie, czy też całkowicie rezygnujesz z zakupu. W przypadku rezygnacji, automatycznie otrzymasz notę korygującą do wystawionej wcześniej faktury i zwrócimy Ci wszystkie wpłacone pieniądze.
  • Przyjęcie dostawy i spisanie protokołu szkody z kurierem. Kurier ma obowiązek posiadać przy sobie druk protokołu szkody. W przypadku, jeśli zamierzasz przyjąć przesyłkę bez względu na uszkodzenie opakowania zewnętrznego, poproś kuriera o spisanie protokołu szkody i adnotację na liście przewozowym na temat uszkodzonych paczek. Ułatwi nam to przeprowadzenie postępowania reklamacyjnego.
 
Zalecamy, żeby każdorazowo, kiedy masz obawy, że zawartość przesyłki może być uszkodzona, wykonać zdjęcia opakowania przed jego rozpakowaniem. 

Postępując w ten sposób, ułatwiasz nam ustalenie czy do uszkodzenia doszło w transporcie. Pozwoli nam to na szybsze rozpatrzenie reklamacji i lepsze zabezpieczenie artykułu w przyszłości.
 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Tutaj możesz załączyć więcej niż jeden plik.
Obsługiwane typy plików: png jpg gif pdf doc docx.