Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wysyłka i dostawa.

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące warunków dostawy. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.

Ogólne

Ile kosztuje dostawa ze sklepu internetowego?

+
Towary są dostarczane wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.

Mniejsze paczki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej (DHL ; DPD), a większe za pośrednictwem firmy Rhenus, która dostarcza artykuły gabarytowe -  w standardowej cenie przesyłki dostawa odbędzie się bez wniesienia. Podczas składania zamówienia możesz wybrać dodatkowo opcję wniesienia do dowolnego pomieszczenia w mieszkaniu (niezależnie od piętra). 

JYSK.pl określa sposób dostawy na podstawie rodzaju zakupionych artykułów.
 
Cena za transport uzależniona jest od gabarytu zakupionego produktu.
W przypadku firmy kurierskiej ceny rozpoczynają się od 8,95 zł.
W przypadku firmy Rhenus ceny rozpoczynają się od 44,95 zł.
 
JYSK poniesie wszelkie dodatkowe koszty związane z ewentualnymi problemami z dostawą, jeśli wystąpią one po stronie JYSK i konieczne będzie podzielenie zamówienia na dostawy częściowe.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

 Jakie opcje dostawy są dostępne w sklepie internetowym?

+

W sklepie internetowym JYSK.pl, w zależności od wielkości zamówienia, rozróżniamy dwa typy dostaw:

- Wysyłka artykułów jako paczki kurierskie (mniejsze artykuły). Mniejsze artykuły to np. kołdry, ręczniki, pościel, mniejsze meble, itp.

- Wysyłka artykułów jako przesyłki cargo (duże artykuły). Duże artykuły to np. materace, łóżka i meble.

JYSK.pl określa sposób dostawy na podstawie rodzaju zakupionych artykułów.

W przypadku przesyłek wielkogabarytowych czas oczekiwania na realizację dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych. 

W standardowej cenie przesyłki wielkogabarytowej dostawa odbędzie się bez wniesienia. Podczas składania zamówienia możesz wybrać dodatkowo opcję wniesienia do dowolnego pomieszczenia w mieszkaniu (niezależnie od piętra). Po wniesieniu zamówienia, pracownicy firmy transportowej, na Twoją prośbę wyniosą zbędne opakowania. 

Pamiętaj o tym, żeby zabezpieczyć drogę do posesji. Kurier może odmówić dostarczenia przesyłki pod budynek w przypadku, gdy Klient nie zapewni warunków umożliwiających dojazd.

Za Towary prezentowane w Sklepie Internetowym oraz dostawę Klient może według swego wyboru zapłacić podczas składania zamówienia przez system bankowości internetowej PAYU, przelewem tradycyjnym, kartą podarunkową lub w momencie odbioru Towaru - kartą płatniczą lub gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej, jednakże tylko w przypadkach, gdy wartość zamówionych Towarów nie przekracza kwoty 5 000 zł (ze względów bezpieczeństwa). Dodatkowa opłata za pobranie jest stała i wynosi odpowiednio 15 zł dla przesyłek cargo i 5 zł dla przesyłek drobnicowych.

Przesyłkę można śledzić za pomocą usługi śledzenia przesyłek udostępnianej przez firmę przewozową. Numer przesyłki będzie do Ciebie wysłany w treści maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia i fakturą elektroniczną.

Towary są dostarczane wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA

Skontaktuj się z nami w godzinach

Centrum Obsługi Klienta

  • Pon. - Pt.: 9:00 - 17:00
  • Sob.: 9:00 - 17:00
  • Ndz.: nieczynne 

W dniach 26-27.09.2023 (wtorek-środa) Centrum Obsługi Klienta będzie nieczynne

Godziny otwarcia najbliższego sklepu