Koszyk
Koszyk
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące warunków dostawy. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
W sklepie internetowym JYSK.pl, w zależności od wielkości zamówienia, rozróżniamy dwa typy dostaw:
- Wysyłka artykułów jako paczki kurierskie (mniejsze artykuły). Mniejsze artykuły to np. kołdry, ręczniki, pościel, mniejsze meble, itp.
- Wysyłka artykułów jako przesyłki cargo (duże artykuły). Duże artykuły to np. materace, łóżka i meble.
JYSK.pl określa sposób dostawy na podstawie rodzaju zakupionych artykułów.
W przypadku przesyłek wielkogabarytowych czas oczekiwania na realizację dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych.
W standardowej cenie przesyłki wielkogabarytowej dostawa odbędzie się bez wniesienia. Podczas składania zamówienia możesz wybrać dodatkowo opcję wniesienia do dowolnego pomieszczenia w mieszkaniu (niezależnie od piętra). Po wniesieniu zamówienia, pracownicy firmy transportowej, na Twoją prośbę wyniosą zbędne opakowania.
Pamiętaj o tym, żeby zabezpieczyć drogę do posesji. Kurier może odmówić dostarczenia przesyłki pod budynek w przypadku, gdy Klient nie zapewni warunków umożliwiających dojazd.
Za Towary prezentowane w Sklepie Internetowym oraz dostawę Klient może według swego wyboru zapłacić podczas składania zamówienia przez system bankowości internetowej PAYU, przelewem tradycyjnym, kartą podarunkową lub w momencie odbioru Towaru - kartą płatniczą lub gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej, jednakże tylko w przypadkach, gdy wartość zamówionych Towarów nie przekracza kwoty 5 000 zł (ze względów bezpieczeństwa). Dodatkowa opłata za pobranie jest stała i wynosi odpowiednio 15 zł dla przesyłek cargo i 5 zł dla przesyłek drobnicowych.
Przesyłkę można śledzić za pomocą usługi śledzenia przesyłek udostępnianej przez firmę przewozową. Numer przesyłki będzie do Ciebie wysłany w treści maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia i fakturą elektroniczną.
Towary są dostarczane wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Centrum Obsługi Klienta
W dniach 26-27.09.2023 (wtorek-środa) Centrum Obsługi Klienta będzie nieczynne