Z przyjemnością odpowiemy na pytania dotyczące zamówienia internetowego, takie jak: dostępne metody płatności, rezerwacje Click&Collect lub pytania o zmianę czy anulowanie zamówienia. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Zamówienie złożone w sklepie
Aby anulować zamówienie złożone w sklepie, udaj się do sklepu lub skontaktuj z Centrum Obsługi Klienta.
Jeśli dokonałeś przedpłaty, udaj się do sklepu, aby anulować zamówienie i odzyskać wpłacone pieniądze. Nie jest możliwe odzyskanie przedpłaty bez powrotu do sklepu.
Zamówienie złożone online
Aby anulować zamówienie złożone na naszej stronie internetowej, możesz skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta tutaj. W zależności od statusu zamówienia Centrum Obsługi Klienta może je anulować natychmiast lub poinformować o kolejnych krokach.
W godzinach otwarcia najszybszym sposobem kontaktu jest nasz chat na żywo.
Jeśli anulujesz zamówienie przed przygotowaniem do dostawy, zwrócimy Ci koszt transportu.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Przesyłki drobnicowe – paczki kurierskie:
Przesyłki wielkogabarytowe – większe meble i duże przesyłki:
JYSK może wysłać zamówienie najpóźniej do 30 dni od daty jego utworzenia.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Kartę podarunkową można wykorzystać przy zakupie Towarów na JYSK.pl lub w Sklepach stacjonarnych JYSK.
Karty podarunkowej można używać wyłącznie w kraju, w którym została zakupiona.
Okres ważności Karty wynosi 5 lat.
Jak używać Karty podarunkowej podczas zakupów online?
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
To dla nas bardzo ważne, abyś zawsze czuł się usatysfakcjonowany przed zakupami, w czasie i po zakupach w JYSK. Dlatego naszym Klientom dajemy gwarancję ceny na wszystkie produkty.
Z gwarancji ceny możesz skorzystać przy łącznym spełnieniu poniższych warunków:
W celu skorzystania z gwarancji ceny zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (https://jysk.pl/customer-service) lub do wizyty w jednym z naszych sklepów stacjonarnych.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Podczas zakupów on-line oferujemy następujące opcje płatności:
• Możesz płacić Przelewem lub Kartą Kredytową – wybierz wówczas PayU;
• Możesz zapłacić również przy odbiorze.
Ze względów bezpieczeństwa płatność gotówką przy odbiorze jest możliwa tylko w przypadkach, gdy wartość zamówionych towarów nie przekracza kwoty 5 000 zł dla przesyłek wielkogabarytowych (Rhenus) i kurierskich (DHL). Natomiast płatność kartą jest możliwa w przypadku zamówień wielkogabarytowych (rhenus), gdy maksymalna wartość zamówienia wyniosi 20 000 zł, oraz 5 000 zł dla przesyłek kurierskich (DHL). Dodatkowa opłata za płatność przy pobraniu jest stała i wynosi odpowiednio 15 zł dla przesyłek wielkogabarytowych i 5 zł dla przesyłek kurierskich.
Więcej informacji znajduje się w Regulaminie sprzedaży internetowej.
Faktura za zakup online zostanie automatycznie wygenerowana w momencie, kiedy zamówienie opuści magazyn centralny w Radomsku, a następnie wysłana na adres e-mail podany w zamówieniu.
Nie wystawiamy faktur z odroczonym terminem płatności.
W sklepach stacjonarnych JYSK istnieje możliwość wystawienia, tzw. wniosku na przelew z pełnymi danymi niezbędnymi do wykonania zapłaty za produkty. Po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie, wystawimy fakturę oraz wydamy zamówiony towar.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Potwierdzenie przygotowania rezerwacji do odbioru powinno zostać wysłane w ciągu pół godziny od momentu złożenia rezerwacji w sklepie internetowym. W przypadku założenia rezerwacji Click&Collect podczas godzin zamknięcia sklepu stacjonarnego, potwierdzenie zostanie do Ciebie wysłane do pół godziny po ponownym otwarciu sklepu. Jeżeli po tym czasie nie otrzymano wiadomości SMS ze sklepu stacjonarnego, z którego rezerwacja ma zostać odebrana, prosimy skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta (tel.: 22 288 59 00). Nasi Konsultanci sprawdzą czy Twoja rezerwacja została poprawnie zarejestrowana, a towar jest przygotowywany do odbioru.
Nie przedstawiono odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Centrum Obsługi Klienta