Pytania dotyczące zamówień online

Z przyjemnością odpowiemy na pytania dotyczące zamówienia internetowego, takie jak: dostępne metody płatności, rezerwacje Click&Collect lub pytania o zmianę czy anulowanie zamówienia. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.

Zmiana lub anulowanie zamówienia

Zamówienie  utworzone  w sklepie stacjonarnym:

  • Jeżeli chcesz zmienić zamówienie utworzone w sklepie stacjonarnym, prosimy skontaktuj się ze sklepem, w którym dokonałeś rezerwacji.
Zamówienie  utworzone  on-line:
  • Niestety, nie ma możliwości dodawania artykułów do istniejących zamówień. Powinieneś w takiej sytuacji, albo utworzyć nowe zamówienie na JYSK.pl, albo skontaktować się z Obsługą Klienta JYSK i poprosić o anulowanie istniejącego zamówienia, po czym ponownie zamówić on-line wszystkie interesujące Cię artykuły.
  • Może być możliwe anulowanie poszczególnych pozycji z zamówienia. Wszystko zależy od tego, na jakim etapie pakowania jest Twoje zamówienie.
  • Istnieje możliwość anulowania całego zamówienia.
Jeśli chciałbyś zmienić zamówienie on-line, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta JYSK, tel: 22 288 59 00.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Zamówienie  utworzone  w sklepie stacjonarnym:

  • Jeżeli chcesz anulować zamówienie, które zostało utworzone w sklepie stacjonarnym, prosimy skontaktuj się ze sklepem, w którym dokonałeś rezerwacji.
Zamówienie  utworzone  on-line:
  • Jeśli zamierzasz anulować zamówienie on-line, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta JYSK, tel: 22 288 59 00.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Przesyłki drobnicowe – paczki kurierskie:

  • Zamówienie wysyłane jako przesyłki kurierskie (drobnicowe), zwykle dostarczamy w terminie od 2 do 4 dni roboczych.
  • Przesyłki drobnicowe zwykle przygotowywane są przez magazyn następnego dnia roboczego po utworzeniu zamówienia. W przypadku dużej ilości zamówień termin kompletacji może się wydłużyć o jeden dzień roboczy. W kolejnym dniu roboczym firma DHL odbiera przygotowane zamówienia z naszego magazynu, o czym informujemy klientów mailowo i sms-owo. W mailu wysyłamy link do śledzenia losów przesyłki, który aktywuje się po wykonaniu pierwszego skanowania w magazynie DHL - zwykle około godziny 17:00 w dniu nadania. Przesyłki najczęściej doręczane są do odbiorców następnego dnia roboczego po wysyłce. 
 
Przesyłki wielkogabarytowe – większe meble i duże przesyłki:
  • Zamówienia wysyłane jako przesyłki wielkogabarytowe z możliwością wyboru terminu dostawy, zwykle wysyłamy w terminie od 3 do 5 dni roboczych.
  • Przesyłki wielkogabarytowe zwykle dostarczane są w wybranym przez Klienta terminie. Na 1-3 dni przed zaplanowaną dostawą przesyłki opuszczają nasz magazyn, o czym informujemy mailowo i sms-owo. Dzień przed wybranym terminem dostawy firma przewozowa wysyła sms z oknem czasowym, w którym dostawa zostanie zrealizowana. Dodatkowo, w dniu dostawy kierowca skontaktuje się z Tobą telefonicznie na ok. godzinę przed doręczeniem zamówienia. 
 
JYSK może wysłać zamówienie najpóźniej do 30 dni od daty jego utworzenia.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Jeśli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem utworzenia zamówienia, możliwe, że filtr Twojego konta poczty e-mail omyłkowo zidentyfikował wiadomość jako spam lub została ona zakwalifikowana do któregoś z folderów na Twojej skrzynce.

Sprawdź zawartość folderów w swojej skrzynce odbiorczej poczty elektronicznej. Jeżeli znajdziesz potwierdzenie swojego zamówienia w spamie, możesz oznaczyć je jako wiadomość niebędącą spamem.

Następnym razem, kiedy otrzymasz od nas potwierdzenie zakupu, trafi ono bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.
 
Jeśli potwierdzenia zamówień w dalszym ciągu do Ciebie nie docierają, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta JYSK.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Jeśli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia i fakturą, możliwe, że filtr Twojego konta poczty e-mail omyłkowo zidentyfikował wiadomość jako spam lub została ona zakwalifikowana do któregoś z folderów na Twojej skrzynce.

Sprawdź zawartość folderów w swojej skrzynce odbiorczej poczty elektronicznej. Jeżeli znajdziesz potwierdzenie swojego zamówienia w spamie, możesz oznaczyć je jako wiadomość niebędącą spamem.

Następnym razem, kiedy otrzymasz od nas potwierdzenie zakupu, trafi ono bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.

Jeśli nasze potwierdzenia w dalszym ciągu do Ciebie nie docierają, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta JYSK.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Płatność

Kartę podarunkową można wykorzystać przy zakupie Towarów na JYSK.pl lub w Sklepach stacjonarnych JYSK. 

Karty podarunkowej można używać wyłącznie w kraju, w którym została zakupiona.
Okres ważności Karty wynosi 5 lat.

Jak używać Karty podarunkowej podczas zakupów online?

  1. Po dodaniu wszystkich produktów do koszyka i przejściu do kasy wybierz opcję: ‘Użyj Karty podarunkowej’.
  2. Jeśli posiadasz Kartę w formacie drukowanym (nie była wysłana e-mailem), zdrap 4 ostatnie cyfry i dopiero wtedy wpisz cały numer karty.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

To dla nas bardzo ważne, abyś zawsze czuł się usatysfakcjonowany przed zakupami, w czasie i po zakupach w JYSK. Dlatego naszym Klientom dajemy gwarancję ceny na wszystkie produkty.


Jeśli znajdziesz produkt, który kupiłeś w JYSK w niższej cenie (zarówno w JYSK albo w innej sieci) w czasie 30 dni od zakupów, zwrócimy Ci różnicę na kartę podarunkową JYSK. Możesz ją wykorzystać w polskich sklepach JYSK albo podczas zakupów na JYSK.pl. Zasada ta obowiązuje w odniesieniu do wszystkich polskich sklepów stacjonarnych i sklepów online.


Warunki, które muszą być spełnione, aby skorzystać z prawa do gwarancji ceny:

• Produkty muszą być identyczne. Zobacz również sekcje „wyjątki” poniżej

• Roszczenie wynikające z zasady gwarancji ceny musi zostać złożone w czasie 30 dni od momentu zakupów lub  dostawy

• Cena niższa musi obowiązywać w tym samym czasie, w którym obowiązuje gwarancja ceny

• Musisz posiadać dowód zakupu zrobionego w JYSK

• Musisz posiadać dowód, że w sklepach konkurencji cena danego produktu była niższa (np. gazetka, oferta, link itp.)

 

Wyjątki od zasady gwarancji ceny:

• Porównywalne produkty muszą być identyczne – oznacza to, że musi to być ten sam model i taka sama specyfikacja techniczna (czyli taki sam producent/marka, kolor, wymiary, dodatki/akcesoria, wielkość, zawartość itp.) w 100%.

• Gwarancja ceny nie obowiązuje w przypadku ostatnich sztuk, ofert otwarciowych i reotwarciowych, modeli powystawowych, specjalnych zamówień i sezonowych wyprzedaży.

• Gwarancja ceny nie odnosi się do kosztów dostawy i specjalnych kosztów transportu.

• Gwarancja ceny odnosi się tylko do zakupów indywidualnych (nie dotyczy zakupów firmowych lub instytucjonalnych na fakturę).

Jeżeli chcesz skorzystać z prawa do gwarancji ceny skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta (https://jysk.pl/customer-service) lub odwiedź najbliższy sklep stacjonarny JYSK. Co ważne, nie musisz przynosić zakupionych w JYSK produktów do sklepu. Wystarczy potwierdzenie zakupu w postaci paragonu/faktury.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

W momencie, kiedy Twoje zamówienie zostanie utworzone, zablokujemy na Twoim koncie środki w kwocie odpowiadającej wartości zamówienia.

Pieniądze zostaną pobrane z Twojego konta w chwili, kiedy zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Podczas zakupów on-line oferujemy następujące opcje płatności:


• Możesz płacić Przelewem lub Kartą Kredytową – wybierz wówczas PayU;

• Możesz zapłacić również gotówką przy odbiorze.

Dla płatności przy odbiorze maksymalna kwota to 5500 zł dla dostaw transportowanych przez DHL (małe paczki) oraz 15000 zł dla dostaw transportowanych przez firmę DTS (duże paczki). 
 

Więcej informacji znajduje się w Regulaminie sprzedaży internetowej.


Faktura za zakup online zostanie automatycznie wygenerowana w momencie, kiedy  zamówienie opuści magazyn centralny w Radomsku, a następnie wysłana na adres e-mail podany w zamówieniu.

Nie wystawiamy faktur z odroczonym terminem płatności.
W sklepach stacjonarnych JYSK istnieje możliwość wystawienia, tzw. wniosku na przelew z pełnymi danymi niezbędnymi do wykonania zapłaty za produkty. Po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie, wystawimy fakturę oraz wydamy zamówiony towar. 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Rezerwacja w sklepie - Click&Collect

Twoja rezerwacja produktów jest aktywna od momentu jej utworzenia do momentu zamknięcia wybranego sklepu stacjonarnego w kolejnym dniu roboczym. Dlatego zamówienie powinno zostać przez Ciebie odebrane ze sklepu przed godziną jego zamknięcia, dzień po utworzeniu rezerwacji Click&Collect.

Sklep wyśle do Ciebie wiadomość SMS oraz e-mail z potwierdzeniem, że Twoje zamówienie zostało przygotowane do odbioru.

Ze względów systemowych, rezerwacje Click&Collect obejmują określony powyżej czas i nie ma możliwości ich przedłużenia.
Jeśli nie uda Ci się odebrać zamówionych produktów w wyznaczonym terminie, Twoja rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. Możesz ponownie założyć rezerwację na produkty, które chcesz zamówić.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Potwierdzenie przygotowania zamówienia do odbioru powinieneś otrzymać w ciągu pół godziny od momentu założenia rezerwacji w sklepie internetowym. Jeżeli po tym czasie nie otrzymałeś wiadomości SMS ze sklepu stacjonarnego, w którym chcesz odebrać zamówienie, prosimy skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta (tel.: 22 288 59 00). Nasi Konsultanci sprawdzą czy Twoje zamówienie zostało poprawnie zarejestrowane, a towar jest przygotowywany do odbioru.

W przypadku założenia rezerwacji Click&Collect podczas godzin zamknięcia sklepu stacjonarnego, potwierdzenie zostanie do Ciebie wysłane do pół godziny po ponownym otwarciu sklepu.

Każdą rezerwację Click&Collect należy odebrać do końca następnego dnia roboczego, licząc od momentu otrzymania potwierdzenia.

Kontakt do najbliższego sklepu JYSK znajdziesz tutaj

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.