Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Mnóstwo tekstyliów w rewelacyjnych cenach! Rabat do 60%! 

ZOBACZ WIĘCEJ

Pytania dotyczące Twojego zamówienia.

Z przyjemnością odpowiemy na pytania dotyczące zamówienia internetowego, takie jak: dostępne metody płatności, rezerwacje Click&Collect lub pytania o zmianę czy anulowanie zamówienia. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta. , plain_text

Zmiana lub anulowanie zamówienia

Odpowiedź

Przesyłki drobnicowe – paczki kurierskie:

  • Zamówienie wysyłane jako przesyłki kurierskie (drobnicowe), zwykle dostarczamy w terminie od 2 do 5 dni roboczych.
  • Przesyłki drobnicowe zwykle przygotowywane są przez magazyn następnego dnia roboczego po utworzeniu zamówienia. W przypadku dużej ilości zamówień termin kompletacji może się wydłużyć o jeden dzień roboczy. W kolejnym dniu roboczym firma DHL odbiera przygotowane zamówienia z naszego magazynu, o czym informujemy klientów mailowo i sms-owo. W mailu wysyłamy link do śledzenia losów przesyłki, który aktywuje się po wykonaniu pierwszego skanowania w magazynie DHL - zwykle około godziny 17:00 w dniu nadania. Przesyłki najczęściej doręczane są do odbiorców następnego dnia roboczego po wysyłce. 
 
Przesyłki wielkogabarytowe – większe meble i duże przesyłki:
  • Zamówienia wysyłane jako przesyłki wielkogabarytowe z możliwością wyboru terminu dostawy, zwykle wysyłamy w terminie od 2 do 6 dni roboczych.
  • Przesyłki wielkogabarytowe zwykle dostarczane są w wybranym przez Klienta terminie. Na 1-3 dni przed zaplanowaną dostawą przesyłki opuszczają nasz magazyn, o czym informujemy mailowo i sms-owo. Dzień przed wybranym terminem dostawy firma przewozowa wysyła sms z oknem czasowym, w którym dostawa zostanie zrealizowana. Dodatkowo, w dniu dostawy kierowca skontaktuje się z Tobą telefonicznie na ok. godzinę przed doręczeniem zamówienia. 
 
JYSK może wysłać zamówienie najpóźniej do 30 dni od daty jego utworzenia.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Jeśli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem utworzenia zamówienia, możliwe, że filtr Twojego konta poczty e-mail omyłkowo zidentyfikował wiadomość jako spam lub została ona zakwalifikowana do któregoś z folderów na Twojej skrzynce.

Sprawdź zawartość folderów w swojej skrzynce odbiorczej poczty elektronicznej. Jeżeli znajdziesz potwierdzenie swojego zamówienia w spamie, możesz oznaczyć je jako wiadomość niebędącą spamem.

Następnym razem, kiedy otrzymasz od nas potwierdzenie zakupu, trafi ono bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.
 
Jeśli potwierdzenia zamówień w dalszym ciągu do Ciebie nie docierają, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta JYSK.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Jeśli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia i fakturą, możliwe, że filtr Twojego konta poczty e-mail omyłkowo zidentyfikował wiadomość jako spam lub została ona zakwalifikowana do któregoś z folderów na Twojej skrzynce.

Sprawdź zawartość folderów w swojej skrzynce odbiorczej poczty elektronicznej. Jeżeli znajdziesz potwierdzenie swojego zamówienia w spamie, możesz oznaczyć je jako wiadomość niebędącą spamem.

Następnym razem, kiedy otrzymasz od nas potwierdzenie zakupu, trafi ono bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.

Jeśli nasze potwierdzenia w dalszym ciągu do Ciebie nie docierają, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta JYSK.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Zamówienie  utworzone  w sklepie stacjonarnym:

  • Jeżeli chcesz anulować zamówienie, które zostało utworzone w sklepie stacjonarnym, prosimy skontaktuj się ze sklepem, w którym dokonałeś rezerwacji.
Zamówienie  utworzone  on-line:
  • Jeśli zamierzasz anulować zamówienie on-line, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta JYSK, tel: 22 288 59 00.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Zamówienie  utworzone  w sklepie stacjonarnym:

  • Jeżeli chcesz zmienić zamówienie utworzone w sklepie stacjonarnym, prosimy skontaktuj się ze sklepem, w którym dokonałeś rezerwacji.
Zamówienie  utworzone  on-line:
  • Niestety, nie ma możliwości dodawania artykułów do istniejących zamówień. Powinieneś w takiej sytuacji, albo utworzyć nowe zamówienie na JYSK.pl, albo skontaktować się z Obsługą Klienta JYSK i poprosić o anulowanie istniejącego zamówienia, po czym ponownie zamówić on-line wszystkie interesujące Cię artykuły.
  • Może być możliwe anulowanie poszczególnych pozycji z zamówienia. Wszystko zależy od tego, na jakim etapie pakowania jest Twoje zamówienie.
  • Istnieje możliwość anulowania całego zamówienia.
Jeśli chciałbyś zmienić zamówienie on-line, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta JYSK, tel: 22 288 59 00.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Przesyłki drobnicowe – paczki kurierskie:

  • Zamówienie wysyłane jako przesyłki kurierskie (drobnicowe), zwykle dostarczamy w terminie od 2 do 5 dni roboczych.
  • Przesyłki drobnicowe zwykle przygotowywane są przez magazyn następnego dnia roboczego po utworzeniu zamówienia. W przypadku dużej ilości zamówień termin kompletacji może się wydłużyć o jeden dzień roboczy. W kolejnym dniu roboczym firma DHL odbiera przygotowane zamówienia z naszego magazynu, o czym informujemy klientów mailowo i sms-owo. W mailu wysyłamy link do śledzenia losów przesyłki, który aktywuje się po wykonaniu pierwszego skanowania w magazynie DHL - zwykle około godziny 17:00 w dniu nadania. Przesyłki najczęściej doręczane są do odbiorców następnego dnia roboczego po wysyłce. 
 
Przesyłki wielkogabarytowe – większe meble i duże przesyłki:
  • Zamówienia wysyłane jako przesyłki wielkogabarytowe z możliwością wyboru terminu dostawy, zwykle wysyłamy w terminie od 2 do 6 dni roboczych.
  • Przesyłki wielkogabarytowe zwykle dostarczane są w wybranym przez Klienta terminie. Na 1-3 dni przed zaplanowaną dostawą przesyłki opuszczają nasz magazyn, o czym informujemy mailowo i sms-owo. Dzień przed wybranym terminem dostawy firma przewozowa wysyła sms z oknem czasowym, w którym dostawa zostanie zrealizowana. Dodatkowo, w dniu dostawy kierowca skontaktuje się z Tobą telefonicznie na ok. godzinę przed doręczeniem zamówienia. 
 
JYSK może wysłać zamówienie najpóźniej do 30 dni od daty jego utworzenia.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Jeśli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem utworzenia zamówienia, możliwe, że filtr Twojego konta poczty e-mail omyłkowo zidentyfikował wiadomość jako spam lub została ona zakwalifikowana do któregoś z folderów na Twojej skrzynce.

Sprawdź zawartość folderów w swojej skrzynce odbiorczej poczty elektronicznej. Jeżeli znajdziesz potwierdzenie swojego zamówienia w spamie, możesz oznaczyć je jako wiadomość niebędącą spamem.

Następnym razem, kiedy otrzymasz od nas potwierdzenie zakupu, trafi ono bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.
 
Jeśli potwierdzenia zamówień w dalszym ciągu do Ciebie nie docierają, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta JYSK.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Jeśli nie otrzymałeś maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia i fakturą, możliwe, że filtr Twojego konta poczty e-mail omyłkowo zidentyfikował wiadomość jako spam lub została ona zakwalifikowana do któregoś z folderów na Twojej skrzynce.

Sprawdź zawartość folderów w swojej skrzynce odbiorczej poczty elektronicznej. Jeżeli znajdziesz potwierdzenie swojego zamówienia w spamie, możesz oznaczyć je jako wiadomość niebędącą spamem.

Następnym razem, kiedy otrzymasz od nas potwierdzenie zakupu, trafi ono bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.

Jeśli nasze potwierdzenia w dalszym ciągu do Ciebie nie docierają, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta JYSK.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Zamówienie  utworzone  w sklepie stacjonarnym:

  • Jeżeli chcesz anulować zamówienie, które zostało utworzone w sklepie stacjonarnym, prosimy skontaktuj się ze sklepem, w którym dokonałeś rezerwacji.
Zamówienie  utworzone  on-line:
  • Jeśli zamierzasz anulować zamówienie on-line, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta JYSK, tel: 22 288 59 00.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Zamówienie  utworzone  w sklepie stacjonarnym:

  • Jeżeli chcesz zmienić zamówienie utworzone w sklepie stacjonarnym, prosimy skontaktuj się ze sklepem, w którym dokonałeś rezerwacji.
Zamówienie  utworzone  on-line:
  • Niestety, nie ma możliwości dodawania artykułów do istniejących zamówień. Powinieneś w takiej sytuacji, albo utworzyć nowe zamówienie na JYSK.pl, albo skontaktować się z Obsługą Klienta JYSK i poprosić o anulowanie istniejącego zamówienia, po czym ponownie zamówić on-line wszystkie interesujące Cię artykuły.
  • Może być możliwe anulowanie poszczególnych pozycji z zamówienia. Wszystko zależy od tego, na jakim etapie pakowania jest Twoje zamówienie.
  • Istnieje możliwość anulowania całego zamówienia.
Jeśli chciałbyś zmienić zamówienie on-line, prosimy skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta JYSK, tel: 22 288 59 00.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Rezerwacja w sklepie - Click&Collect

Odpowiedź

Sklep powinien przesłać Ci potwierdzenie przygotowania zamówienia do odbioru w ciągu godziny od jego utworzenia. Jeśli minęła jedna godzina, a Ty w dalszym ciągu nie otrzymałeś wiadomości ze sklepu, prosimy skontaktuj się ze sklepem w celu upewnienia się, że Twoje zamówienie zostało dla Ciebie przygotowane.

Jeśli sklep obecnie jest nieczynny, potwierdzenie zostanie do Ciebie wysłane do godziny po jego ponownym otwarciu.

Kontakt do najbliższego sklepu JYSK znajdziesz tutaj

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Twoje zamówienie jest aktywne od momentu jego utworzenia do końca pracy sklepu w następnym dniu pracującym. Zatem, Twoje zamówienie powinno zostać odebrane przed zamknięciem sklepu dzień po jego utworzeniu.

Sklep wyśle do Ciebie SMS-a i maila z potwierdzeniem, że Twoje zamówienie zostało przygotowane do odbioru.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Sklep powinien przesłać Ci potwierdzenie przygotowania zamówienia do odbioru w ciągu godziny od jego utworzenia. Jeśli minęła jedna godzina, a Ty w dalszym ciągu nie otrzymałeś wiadomości ze sklepu, prosimy skontaktuj się ze sklepem w celu upewnienia się, że Twoje zamówienie zostało dla Ciebie przygotowane.

Jeśli sklep obecnie jest nieczynny, potwierdzenie zostanie do Ciebie wysłane do godziny po jego ponownym otwarciu.

Kontakt do najbliższego sklepu JYSK znajdziesz tutaj

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Twoje zamówienie jest aktywne od momentu jego utworzenia do końca pracy sklepu w następnym dniu pracującym. Zatem, Twoje zamówienie powinno zostać odebrane przed zamknięciem sklepu dzień po jego utworzeniu.

Sklep wyśle do Ciebie SMS-a i maila z potwierdzeniem, że Twoje zamówienie zostało przygotowane do odbioru.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Płatność

Odpowiedź

W JYSK oferujemy wszystkim Klientom 30-dniową gwarancję ceny. Jeśli dokonasz zakupu w jednym z naszych sklepów lub na JYSK.pl, a następnie w ciągu 30 dni od zakupu znajdziesz ten sam artykuł w obniżonej cenie, z przyjemnością zwrócimy Ci różnicę w cenie na kartę podarunkową JYSK.

Gwarancja ceny obowiązuje także wówczas, jeśli w terminie 30 dni od zakupu cena artykułu wzrośnie ponownie.

Z gwarancji ceny możesz skorzystać pod warunkiem, że:

  • nie minęło jeszcze 30 dni od zakupu
  • posiadasz dowód zakupu
Gwarancja ceny nie obowiązuje w następujących sytuacjach:
  • wyprzedaż artykułów ogrodowych i świątecznych,
  • sprzedaż towarów ekspozycyjnych i uszkodzonych oraz wycofywanych ze sprzedaży,
  • oferty specjalne z okazji nowych otwarć lub re-otwarć sklepów.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Podczas zakupów on-line oferujemy następujące opcje płatności:


• Możesz płacić Przelewem lub Kartą Kredytową – wybierz wówczas PayU;

• Możesz zapłacić również gotówką przy odbiorze.

Dla płatności przy odbiorze maksymalna kwota to 5500 zł dla dostaw transportowanych przez DHL (małe paczki) oraz 15000 zł dla dostaw transportowanych przez firmę ROHLIG SUUS (duże paczki). 
 

Więcej informacji znajduje się w Regulaminie sprzedaży internetowej.

 

 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

W momencie, kiedy Twoje zamówienie zostanie utworzone, zablokujemy na Twoim koncie środki w kwocie odpowiadającej wartości zamówienia.

Pieniądze zostaną pobrane z Twojego konta w chwili, kiedy zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Karty upominkowe mogą być używane wyłącznie w sklepach stacjonarnych.

Obecnie nie oferujemy kart, które mogłyby być wykorzystywane podczas zakupów on-line.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

W JYSK oferujemy wszystkim Klientom 30-dniową gwarancję ceny. Jeśli dokonasz zakupu w jednym z naszych sklepów lub na JYSK.pl, a następnie w ciągu 30 dni od zakupu znajdziesz ten sam artykuł w obniżonej cenie, z przyjemnością zwrócimy Ci różnicę w cenie na kartę podarunkową JYSK.

Gwarancja ceny obowiązuje także wówczas, jeśli w terminie 30 dni od zakupu cena artykułu wzrośnie ponownie.

Z gwarancji ceny możesz skorzystać pod warunkiem, że:

  • nie minęło jeszcze 30 dni od zakupu
  • posiadasz dowód zakupu
Gwarancja ceny nie obowiązuje w następujących sytuacjach:
  • wyprzedaż artykułów ogrodowych i świątecznych,
  • sprzedaż towarów ekspozycyjnych i uszkodzonych oraz wycofywanych ze sprzedaży,
  • oferty specjalne z okazji nowych otwarć lub re-otwarć sklepów.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Podczas zakupów on-line oferujemy następujące opcje płatności:


• Możesz płacić Przelewem lub Kartą Kredytową – wybierz wówczas PayU;

• Możesz zapłacić również gotówką przy odbiorze.

Dla płatności przy odbiorze maksymalna kwota to 5500 zł dla dostaw transportowanych przez DHL (małe paczki) oraz 15000 zł dla dostaw transportowanych przez firmę ROHLIG SUUS (duże paczki). 
 

Więcej informacji znajduje się w Regulaminie sprzedaży internetowej.

 

 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

W momencie, kiedy Twoje zamówienie zostanie utworzone, zablokujemy na Twoim koncie środki w kwocie odpowiadającej wartości zamówienia.

Pieniądze zostaną pobrane z Twojego konta w chwili, kiedy zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Karty upominkowe mogą być używane wyłącznie w sklepach stacjonarnych.

Obecnie nie oferujemy kart, które mogłyby być wykorzystywane podczas zakupów on-line.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.