Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące warunków dostawy. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.
Ogólne
Towary są dostarczane wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.
Mniejsze paczki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej (DHL ; DPD), a większe za pośrednictwem firmy Rhenus, która dostarcza artykuły gabarytowe - w standardowej cenie przesyłki dostawa odbędzie się bez wniesienia. Podczas składania zamówienia możesz wybrać dodatkowo opcję wniesienia do dowolnego pomieszczenia w mieszkaniu (niezależnie od piętra).
JYSK.pl określa sposób dostawy na podstawie rodzaju zakupionych artykułów.
Cena za transport uzależniona jest od gabarytu zakupionego produktu. W przypadku firmy kurierskiej ceny rozpoczynają się od 10,95 zł. W przypadku firmy Rhenus ceny rozpoczynają się od 54,95 zł.
JYSK poniesie wszelkie dodatkowe koszty związane z ewentualnymi problemami z dostawą, jeśli wystąpią one po stronie JYSK i konieczne będzie podzielenie zamówienia na dostawy częściowe.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Przesyłki drobnicowe – paczki kurierskie:
Zamówienia wysyłane jako przesyłki kurierskie (drobnicowe), zwykle dostarczamy w terminie od 2 do 4 dni roboczych.
W mailu z potwierdzeniem wysłania zamówienia znajdziesz link do śledzenia losów Twojej przesyłki.
Przesyłki wielkogabarytowe – większe meble i duże przesyłki:
Zamówienia wysyłane jako przesyłki wielkogabarytowe dostarczamy zwykle w terminie od 3 do 5 dni roboczych. W trakcie składania zamówienia będziesz mieć możliwość wyboru preferowanego dnia dostawy.
W mailu z potwierdzeniem wysłania zamówienia znajdziesz link do śledzenia losów Twojej przesyłki.
W standardowej cenie przesyłki dostawa odbędzie się bez wniesienia. Podczas składania zamówienia możesz wybrać dodatkowo opcję wniesienia do dowolnego pomieszczenia w mieszkaniu (niezależnie od piętra). Po wniesieniu zamówienia pracownicy firmy transportowej pomogą w jego ustawieniu we wskazanym miejscu i na Twoją prośbę wyniosą zbędne opakowania.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.