Tak, możesz zarezerwować artykuły on-line i odebrać je w najbliższym sklepie JYSK.
Żeby tego dokonać, wejdź na naszą stronę internetową JYSK.pl i skorzystaj z usługi Click&Collect.
Jak złożyć rezerwację? To proste - na JYSK.pl wyszukaj artykuł, który chciałbyś zarezerwować i kliknij przycisk “Zarezerwuj i odbierz w sklepie”.
Twoja rezerwacja będzie aktywna od chwili utworzenia do zamknięcia sklepu w kolejnym dniu roboczym.
Zatem Twoje zamówienie powinno zostać odebrane przed zamknięciem sklepu następnego dnia po utworzeniu rezerwacji.
Kiedy Twoje zamówienie zostanie przygotowane do odbioru, otrzymasz wiadomość SMS i E-mail z potwierdzeniem.
Niewielka część oferowanych przez nas produktów to artykuły na zamówienie.
Można je zamówić podczas osobistej wizyty w sklepie.
Dla tych artykułów przycisk „Zarezerwuj i odbierz w sklepie” nie będzie aktywny.
Na JYSK.pl mamy również artykuły dostępne tylko on-line, ich również nie zarezerwujesz.
Tego typu artykuły można zakupić wyłącznie w naszym sklepie internetowym z dostawą kurierską bezpośrednio na adres klienta.
Wyjątkiem są meble "tylko on-line", które można nieodpłatnie sprowadzić do najbliższego sklepu JYSK, składając zamówienie bezpośrednio w sklepie.
Możesz również złożyć zamówienie, opłacić z góry, a my sprowadzimy produkty do sklepu z magazynu centralnego.
Jeżeli po sprawdzeniu dostępności nie ma towaru fizycznie w sklepie stacjonarnym JYSK, możesz skorzystać z opcji: „Dodaj do koszyka”. Dzięki tej opcji sprowadzimy dla Ciebie produkty do wybranego sklepu stacjonarnego z naszego magazynu centralnego w Radomsku.
Po dodaniu wybranych produktów do koszyka i wprowadzeniu danych kontaktowych, system zasugeruje najbliższe sklepy na podstawie Twojego adresu i umożliwi wybór żądanego sklepu z listy. Nie ma możliwości śledzenia zamówień dostarczanych do sklepu.
Czas oczekiwania na takie zamówienie to 4-14 dni. Ten typ zamówienia należy opłacić z góry, za pomocą usług bankowości internetowej. W momencie, kiedy zamówienie opuści magazyn, otrzymasz fakturę na adres e-mail podany w zamówieniu.
O możliwości odbioru zostaniesz poinformowany przez pracowników sklepu, otrzymując SMS. Towar należy odebrać w terminie do 7 dni od momentu otrzymania wiadomości SMS.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.