Wysyłka towarów zakupionych na JYSK.pl

 

1. Zasady ogólne

1.1. Oprócz ceny artykułów, zapłacisz również za wysyłkę zamówionych towarów na podany przez Ciebie adres.

1.2. Rozróżniamy dwa sposoby dostawy:

- Wysyłka artykułów jako przesyłki cargo (duże artykuły). Duże artykuły to np. materace, łóżka i meble.

- Wysyłka artykułów jako paczki kurierskie (mniejsze artykuły). Mniejsze artykuły to np. kołdry, ręczniki i pościel.

1.3. JYSK.pl określa sposób dostawy na podstawie rodzaju zakupionych artykułów.

1.4. Towary są dostarczane wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.

1.5. Minimalna cena wysyłki w JYSK wynosi 12 zł.

2. Przesyłki cargo (duże artykuły, takie jak materace, łóżka i meble)

2.1. Firma przewozowa dostarczy przesyłki cargo na podany w zamówieniu adres dostawy.

2.2. Przesyłki cargo są standardowo dostarczane do mieszkania klienta wraz z usługą wniesienia. 

2.3. Za pozbycie się opakowania transportowego odpowiedzialny jest odbiorca.

2.4. W przypadku przesyłek cargo, czas oczekiwania na realizację dostawy w marcu i kwietniu 2020 wynosi od 10 do 15 dni roboczych. W dniu przekazania przewoźnikowi przesyłki, w godzinach wieczornych (do godz. 21:00), przewoźnik wyśle do Ciebie sms z informacją o planowanym terminie doręczenia przesyłki. Dla niektórych kodów pocztowych oferujemy za dodatkową opłatą możliwość wyboru dodatkowego okna czasowego pomiędzy godz. 8:00-12:00, 12:00-16:00 oraz 16:00-20:00. 

2.5. W dniu dostawy w godzinach porannych otrzymasz wiadomość sms z planowanym (2-godzinnym) oknem czasowym realizacji dostawy oraz telefonem kontaktowym do kierowcy. Kurier zadzwoni do Ciebie ok. 1 godzinę przed dostawą.

2.6. W okresie zimowym dostawa może się opóźnić z powodu złych warunków pogodowych.

2.7. Pamiętaj o tym, żeby zabezpieczyć drogę do posesji/mieszkania. Kurier może odmówić dostarczenia przesyłki pod budynek lub wniesienia, w przypadku, gdy Klient nie zapewni warunków umożliwiających wykonanie w/w usług.

2.8. COD (płatność przy odbiorze). Za Towary prezentowane w Sklepie Internetowym oraz dostawę Klient może według swego wyboru zapłacić w momencie odbioru Towaru gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej, jednakże tylko w przypadkach, gdy wartość zamówionych Towarów nie przekracza wysokości 15 000 zł dla przesyłek cargo (ze względów bezpieczeństwa). Dodatkowa opłata za pobranie wynosi 15 zł. W marcu i kwietniu 2020 z powodu koronawirusa, płatność przy odbiorze nie jest dostępna.

2.9. Przesyłkę można śledzić za pomocą usługi śledzenia przesyłek udostępnianej przez firmę przewozową. Numer przesyłki będzie do Ciebie wysłany w treści maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia i fakturą elektroniczną.

2.10. Uwaga: Jeśli firma przewozowa bezskutecznie próbuje doręczyć przesyłkę pod wskazany adres dostawy (na przykład pod podanym adresem nie ma nikogo, kto mógłby odebrać przesyłkę), w razie niepowodzenia skontaktuje się z Tobą. Możliwe będzie wtedy uzgodnienie kolejnego terminu dostawy zamówionych towarów. W przypadku dwóch nieudanych prób dostawy, towar zwracany jest do nadawcy.

3. Paczki kurierskie (mniejsze artykuły, takie jak kołdry, ręczniki i pościel)

3.1. Paczki kurierskie są doręczane do drzwi frontowych pod wskazany adres dostawy. Czas oczekiwania na dostawę wynosi standardowo wynosi od 2 do 4 dni roboczych, jednak w marcu i kwietniu 2020 ze względu na zwiększoną ilość zamówień został on wydłużony do 8-12 dni roboczych.

3.2. Standardowo dostawy przesyłek kurierskich są realizowane w przedziale godzinowym 12:00-17:00. Oferujemy również, za dodatkową opłatą, dodatkowe okna czasowe pomiędzy godz. 7:00-9:00 oraz 9:00- 12:00.

3.3. COD (płatność gotówką przy odbiorze). Za Towary prezentowane w Sklepie Internetowym oraz dostawę Klient może według swego wyboru zapłacić w momencie odbioru Towaru gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej, jednakże tylko w przypadkach, gdy wartość zamówionych Towarów nie przekracza wysokości 5000 zł dla przesyłek kurierskich (ze względów bezpieczeństwa). Dodatkowa opłata za pobranie wynosi 5 zł.

3.4. Swoje zamówienie możesz śledzić za pomocą usługi śledzenia przesyłek. Numer przesyłki będzie do Ciebie wysłany w treści maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia i fakturą elektroniczną.

4. JYSK poniesie wszelkie powiązane koszty wynikające z błędów w dostawie do Klienta.