Wysyłka towarów zakupionych na JYSK.pl
1. Zasady ogólne
1.1. Oprócz ceny artykułów, zapłacisz również za wysyłkę zamówionych towarów na podany przez Ciebie adres.
1.2. Rozróżniamy dwa sposoby dostawy:
- Wysyłka artykułów jako przesyłki cargo (duże artykuły). Duże artykuły to np. materace, łóżka i meble.
- Wysyłka artykułów jako paczki kurierskie (mniejsze artykuły). Mniejsze artykuły to np. kołdry, ręczniki i pościel.
1.3. JYSK.pl określa sposób dostawy na podstawie rodzaju zakupionych artykułów.
1.4. Towary są dostarczane wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.
1.5. Minimalna cena wysyłki w JYSK wynosi 12 zł.
2. Przesyłki cargo (duże artykuły, takie jak materace, łóżka i meble)
2.1. Firma przewozowa dostarczy przesyłki cargo na podany w zamówieniu adres dostawy.
2.2. Przesyłki cargo są standardowo dostarczane do mieszkania klienta wraz z usługą wniesienia.
2.3. Za pozbycie się opakowania transportowego odpowiedzialny jest odbiorca.
2.4. W przypadku przesyłek cargo, czas oczekiwania na realizację dostawy wynosi od 7 do 21 dni roboczych. W dniu przekazania przewoźnikowi przesyłki, w godzinach wieczornych (do godz. 21:00), przewoźnik wyśle do Ciebie sms z informacją o planowanym terminie doręczenia przesyłki. Dla niektórych kodów pocztowych oferujemy za dodatkową opłatą możliwość wyboru dodatkowego okna czasowego pomiędzy godz. 8:00-12:00, 12:00-16:00 oraz 16:00-20:00.
2.5. W dniu dostawy w godzinach porannych otrzymasz wiadomość sms z planowanym (2-godzinnym) oknem czasowym realizacji dostawy oraz telefonem kontaktowym do kierowcy. Kurier zadzwoni do Ciebie ok. 1 godzinę przed dostawą.
2.6. W okresie zimowym dostawa może się opóźnić z powodu złych warunków pogodowych.
2.7. Pamiętaj o tym, żeby zabezpieczyć drogę do posesji/mieszkania. Kurier może odmówić dostarczenia przesyłki pod budynek lub wniesienia, w przypadku, gdy Klient nie zapewni warunków umożliwiających wykonanie w/w usług.
2.8. COD (płatność przy odbiorze). Za Towary prezentowane w Sklepie Internetowym oraz dostawę Klient może według swego wyboru zapłacić w momencie odbioru Towaru gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej, jednakże tylko w przypadkach, gdy wartość zamówionych Towarów nie przekracza wysokości 15 000 zł dla przesyłek cargo (ze względów bezpieczeństwa). Dodatkowa opłata za pobranie wynosi 15 zł.
2.9. Przesyłkę można śledzić za pomocą usługi śledzenia przesyłek udostępnianej przez firmę przewozową. Numer przesyłki będzie do Ciebie wysłany w treści maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia i fakturą elektroniczną.
2.10. Uwaga: Jeśli firma przewozowa bezskutecznie próbuje doręczyć przesyłkę pod wskazany adres dostawy (na przykład pod podanym adresem nie ma nikogo, kto mógłby odebrać przesyłkę), w razie niepowodzenia skontaktuje się z Tobą. Możliwe będzie wtedy uzgodnienie kolejnego terminu dostawy zamówionych towarów. W przypadku dwóch nieudanych prób dostawy, towar zwracany jest do nadawcy.
3. Paczki kurierskie (mniejsze artykuły, takie jak kołdry, ręczniki i pościel)
3.1. Paczki kurierskie są doręczane do drzwi frontowych pod wskazany adres dostawy. Czas oczekiwania na dostawę wynosi standardowo wynosi od 2 do 4 dni roboczych, jednak w marcu i kwietniu 2021 ze względu na zwiększoną ilość zamówień został on wydłużony do 4-15 dni roboczych.
3.2. Standardowo dostawy przesyłek kurierskich są realizowane w przedziale godzinowym 12:00-17:00. Oferujemy również, za dodatkową opłatą, dodatkowe okna czasowe pomiędzy godz. 7:00-9:00 oraz 9:00- 12:00.
3.3. COD (płatność gotówką przy odbiorze). Za Towary prezentowane w Sklepie Internetowym oraz dostawę Klient może według swego wyboru zapłacić w momencie odbioru Towaru gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej, jednakże tylko w przypadkach, gdy wartość zamówionych Towarów nie przekracza wysokości 5000 zł dla przesyłek kurierskich (ze względów bezpieczeństwa). Dodatkowa opłata za pobranie wynosi 5 zł.
3.4. Swoje zamówienie możesz śledzić za pomocą usługi śledzenia przesyłek. Numer przesyłki będzie do Ciebie wysłany w treści maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia i fakturą elektroniczną.
4. JYSK poniesie wszelkie powiązane koszty wynikające z błędów w dostawie do Klienta.