Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

WSZYSTKIE NASZE SKLEPY SĄ OTWARTE. 
DBAJMY O SIEBIE WZAJEMNIE. 

 

Szanowni Klienci,
W związku z obowiązującym Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie ograniczeń w handlu, pojawia się dużo pytań związanych z zakupami w naszych sklepach. 
Zebraliśmy zagadnienia, o które pytacie najczęściej. Mamy nadzieję, że będą pomocne. 
Cały czas działa infolinia (22 288 59 00). Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość dla naszych pracowników z Centrum Obsługi Klienta. Robią wszystko co w ich mocy, aby na bieżąco odpowiadać na pytania. 

1. Czy JYSK zamknął sklepy w związku z epidemią i rządowymi obostrzeniami w handlu?
W związku z ogłoszonym 6 listopada 2020 r. rozporządzeniem Rady Ministrów o wprowadzeniu określonych ograniczeń, m.in. w handlu większość sklepów JYSK zostało zamkniętych do odwołania. Otwarte pozostają sklepy, spełniające wymogi określone w rządowym rozporządzeniu. 

2. W których sklepach stacjonarnych wciąż można zrobić zakupy?
Lista otwartych sklepów jest dostępna na naszej stronie internetowej: https://jysk.pl/otwarte-sklepy-jysk 
Lista aktualizowana jest na bieżąco względem pojawiających się decyzji prawnych. 
Prosimy o regularne sprawdzanie dostępnych stacjonarnie sklepów.

3. Czy można robić zakupy w sklepie online z dostawą do domu?
Tak, zakupy przez stronę JYSK.pl z opcją dostawy do domu są możliwe.

4. Czy jest możliwe skorzystanie z usługi ZAREZERWUJ online, odbierz w sklepie?
Tak jest możliwe, ale zarezerwowane zakupy można opłacić i odebrać TYLKO w sklepach otwartych. 
W sklepach zamkniętych usługa ZAREZERWUJ online, odbierz w sklepie została wyłączona do odwołania. 
Lista otwartych sklepów: https://jysk.pl/otwarte-sklepy-jysk 

5. Czy jest możliwe skorzystanie z usługi ZAKUP online i odbierz w sklepie? 
Tak, jest to możliwe, ale opłacone zakupy można odebrać TYLKO w sklepach otwartych.
W sklepach zamkniętych usługa ZAKUP online, odbierz w sklepie została wyłączona do odwołania. 
Wyjątek stanowią sklepy JYSK we Wrocławiu przy ul. Brucknera 25-43 oraz w Poznaniu Piątkowo przy ul. Opieńskiego 1, w których można odebrać opłacone zakupy online.
Lista otwartych sklepów: https://jysk.pl/otwarte-sklepy-jysk 

6. Czy na stronie JYSK.pl można sprawdzić dostępność towaru w konkretnym sklepie?
Tak, klient może sprawdzić dostępność towaru we wszystkich sklepach. Jednak zamówienie lub zakupiony online towar można odebrać TYLKO w sklepach, które pozostają obecnie otwarte. 
Lista otwartych sklepów: https://jysk.pl/otwarte-sklepy-jysk 

7. Kupiłem towar w sklepie online z odbiorem w sklepie stacjonarnym, który jest zamknięty. Jak mogę odebrać swój towar?
W takiej sytuacji klient ma do wyboru trzy opcje: odebrać zakupiony towar w najbliższym otwartym sklepie, poczekać na odbiór do ponownego otwarcia sklepu lub zrezygnować z zakupu. W przypadku rezygnacji z zakupu nastąpi zwrot środków na wskazane przez klienta konto.
Prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta i wskazanie, która z opcji jest dla klienta najdogodniejsza (tel. 22 288 59 00).

8. Czy w  JYSK można kupić towar w promocji podczas obowiązywania ograniczeń w handlu?  
Tak, promocje na poszczególne produkty obowiązują zgodnie z ofertą. Wszelkie informacje o aktualnych promocjach znajdują się na JYSK.pl. 
Zachęcamy do zakupów online oraz do zapisania się do Newslettera JYSK, w którym na bieżąco przekazujemy informacje o promocjach. 

9. Zamówiłem towar w sklepie stacjonarnym, wpłaciłem zaliczkę. Czy mogę go odebrać? 
Zamówienia w sklepach, które są otwarte realizujemy według standardowych procedur – klient może odebrać towar, za który została wpłacona zaliczka.  
Natomiast w sklepach zamkniętych nie ma możliwości odebrania towaru, opłaconego zaliczką. W lokalizacjach tych wstrzymana została obsługa transakcyjno-kasowa. Podobnie nie ma możliwości odebrania w otwartym sklepie zamówienia złożonego wcześniej w sklepie, który został zamknięty. 
Jeśli klient nie chce czekać na towar do momentu ponownego otwarcia sklepu, zaliczka może zostać zwrócona. W tym celu prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta, pod numerem tel. 22 288 59 00. 
Zwrot zaliczki powinien nastąpić w ciągu 14 dni. 

10. Mam utworzone w sklepie zamówienie z opłaconą z góry zaliczką. Czy mogę z niego zrezygnować i odzyskać pieniądze? 
Tak, klient może zrezygnować z zamówienia. Pieniądze zostaną zwrócone na wskazany rachunek bankowy w ciągu 14 dni. W celu dokonania zwrotu prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod numerem tel. 22 288 59 00.


11. Jak zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym lub w sklepie stacjonarnym? 
Towar zakupiony w naszych sklepach stacjonarnych lub na JYSK.pl można wymienić lub zwrócić w najbliższym otwartym sklepie. Należy przynieść dowód zakupu. Ewentualnie, jeżeli klient chce, aby JYSK zorganizował przesyłkę zwrotną, prosimy o kontakt z działem Obsługi Klienta lub z najbliższym otwartym sklepem stacjonarnym. W takim przypadku koszt wysyłki zwrotnej pokrywa klient.
Jeśli jednak klient preferuje odesłanie artykułów zakupionych na JYSK.pl do siedziby sklepu internetowego, prosimy o poinformowanie o zwrocie Obsługę Klienta JYSK wysyłając e-mail na adres e-sklep@jysk.com. Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 14-tu dni od dnia kiedy przesyłka dotrze na nasz magazyn. Klient ponosi koszty zwrotu artykułów do sklepu internetowego.
Produkt musi zostać wysłany na adres:
JYSK Sp. z o.o.
Sklep Internetowy
Ul. Duńska 22
97-500 Radomsko

Prosimy o dołączeniu do przesyłki wydruku faktury.


12. Czy kampanie promocyjne JYSK będą przedłużane ze względu na zamknięcia sklepów?

Kampanie promocyjne nie będą przedłużane ze względu na obecne, tymczasowe zamknięcie sklepów. Zachęcamy do śledzenia promocji na bieżąco.

13. Mam zamówienie w sklepie, wiem od sprzedawcy, że już dojechało do sklepu. Czy może być przekierowane do drugiego sklepu w moim mieście, abym mógł je tam odebrać?
Zamówienia ze sklepów czasowo zamkniętych nie mogą być przekierowane do innych sklepów. Klienci mogą realizować swoje zamówienia TYLKO w sklepach otwartych. 
Zamówiony towar będzie można odebrać po ponownym otwarciu sklepu, do którego trafiło zamówienie.

14. Składałem reklamację w sklepie X, teraz jest on zamknięty, czy to oznacza, że będę musiał czekać dłużej niż 14 dni na jej rozpatrzenie? 
Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie reklamacje rozpatrzeć w standardowym trybie (14 dni). Może się zdarzyć, że odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie udzielona po ponownym otwarciu sklepu, ze względu na reorganizację działań, spowodowaną zamknięciami.

15. Jak mogę zareklamować towar podczas obowiązywania ograniczeń w handlu? 
Klienci mają możliwość złożyć reklamację w każdym otwartym sklepie JYSK. Pozostałe sklepy będą przyjmować reklamacje po wznowieniu sprzedaży. 
Prosimy o cierpliwość i dziękujemy za wyrozumiałość.

16. Chcę zwrócić zakupiony towar, czy mogę zwrócić towar do zamkniętego sklepu? 
Niestety nie ma możliwość zwrotu zakupionego towaru w sklepie tymczasowo zamkniętym. Natomiast klient może zwrócić towar w sklepach, które są otwarte zgodnie z listą dostępną na naszej stronie internetowej, niezależnie czy zakupu dokonał w którymś z zamkniętych sklepów. 
Lista otwartych sklepów: https://jysk.pl/otwarte-sklepy-jysk 
Wszelkie zwroty będziemy również przyjmować w zamkniętych sklepach po wznowieniu sprzedaży. Prosimy pamiętać, że zwroty w naszej sieci przyjmujemy bezterminowo.

17. Czy mogę zamówić usługę transportu, jeśli robię zakupy w jednym z otwartych sklepów?  
Usługi transportowe są realizowane przez firmy zewnętrzne. Prosimy o dowiadywanie się w konkretnym sklepie podczas zakupów, czy skorzystanie z usługi jest możliwe. 

18. Czy przy zamówieniu online z dostawą do domu mogę zapłacić gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze?  
W przypadku dostawy zakupów online, firma DTS umożliwia klientom dokonywanie płatności gotówkowych oraz płatności kartą za zamówiony transport. 
Podobnie w przypadku usług transportowych firmy DHL, możliwe jest dokonanie płatności kartą. 

19. Jak długo będę czekał na dostawę zamówienia online?
Czas oczekiwania na dostawę różni się w zależności od rodzaju zamówienia:
Przesyłki drobne DHL – 1-3 dni roboczych 
Przesyłki gabarytowe DTS - 3-5 dni roboczych 
Dostawy do wybranych sklepów -  4-9 dni roboczych
Prosimy wziąć pod uwagę, że możliwe jest wydłużenie tych terminów ze względu na sytuację w kraju.

20. Czy moje zamówienie on-line zostanie zrealizowane w terminie podanym na JYSK.pl?
Dokładamy wszelkich starań, żeby zamówienia składane na JYSK.pl były realizowane jak najszybciej i w podanym terminie. Nie możemy wykluczyć, że w związku z wyjątkową sytuacją, ograniczającą część naszych działań, będą opóźnienia. Bardzo prosimy o cierpliwość. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta, pod numerem tel. 22 288 59 00. 

21. Czy w sieci JYSK obowiązują godziny dla seniorów?
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, godziny dla seniorów nie dotyczą sklepów JYSK. Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszych sklepach przebiegały w sposób bezpieczny dla wszystkich klientów.

22. Kiedy sklepy JYSK będą ponownie otwarte?
O otwarciu sklepów JYSK w Polsce będziemy informować na bieżąco. Monitorujemy sytuację i w miarę jej rozwoju będziemy opierać nasze działania na rozporządzeniach lub informacjach odpowiednich władz lokalnych i rządowych. Aktualne informacje publikujemy na stronie internetowej oraz na naszym profilu na Facebooku. 

Dziękujemy za Państwa wyrozumiałość w tym trudnym dla wszystkich czasie.
Dbajmy o siebie nawzajem.