Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

ZACHĘCAMY DO ZAKUPÓW ONLINE DOSTAWA DO DOMU JUŻ OD 12 ZŁ
 

LISTA OTWARTYCH SKLEPÓW

 

W związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego i rozporządzeniem Ministra Zdrowia większość sklepów JYSK pozostanie zamknięta do odwołania.   

Uważnie monitorujemy sytuację w kraju oraz w miarę jej rozwoju będziemy opierać nasze działania na informacjach i zaleceniach władz lokalnych i rządowych. 

Godziny otwarcia sklepów, które są otwarte możesz sprawdzić tutaj. 

Zachęcamy do skorzystania z oferty sklepu internetowego JYSK i zakupów online.  
Informujemy, że w związku z obecną sytuacją oraz dużą ilością zamówień online, czas dostawy zakupów może być wydłużony. 

Zobacz listę sklepów JYSK, w których możliwe jest zrobienie zakupów
  • Bydgoszcz, Fordońska 52
  • Słupsk, Szczecińska 65
  • Grudziądz, Focha 15
  • Gdynia, Morska 59
  • Gliwice, Dworcowa 56
  • Bełchatów, Czyżewskiego 48
  • Skierniewice, Jana III Sobieskiego 5 A
  • Żary, Artylerzystów 29 
  • Wejherowo, 12 Marca 175
  • Lębork, Krzywoustego 4 A
  • Chojnice, Gdańska 58
  • Łuków, Międzyrzecka 72 d
  • Kościan, Śmigielska 64
  • Kędzierzyn-Koźle, Kosmonautów 4
  • Brodnica, Kolejowa 1
  • Biłgoraj, Skłodowskiej 2 A
  • Leszno, Okrężna 1
  • Koło, Konopnickiej 44
  • Łowicz, Warszawska 1
  • Wągrowiec, 11 Listopada 96 A
  • Kępno, Solidarności 39
  • Olkusz, 1000-lecia 15 d
  • Zawiercie, Obrońców Poczty Gdańskiej 51
  • Ząbki , Piłsudskiego 44 
  • Olsztyn, Piłsudskiego 46 
  • Suwałki, Tysiąclecia Litwy 1
  • Pisz, Warszawska 50a
  • Ostróda, Boleslawa Chrobrego 28
  • Mława, Sienkiewicza 14
  • Szczytno, Pasymska 24 
  • Tomaszów Mazowiecki, Warszawska 128/130
  • Ruda Śląska, Bukowa 9
  • Stargard Szczeciński, Kościuszki 19
  • Lublin, Jana Pawla II 17
  • Police, Morelowa 2
  • Zamość, Peowiaków 13
  • Koszalin, Krakusa i Wandy 36
  • Mysłowice, Bończyka 40
  • Łęczna, Polna 35
  • Jaworzno, Jana Kantego Steczkowskiego 6
  • Świdnik, Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 17A
  • Grodzisk Mazowiecki, Armii Krajowej 15
  • Żywiec, Legionów 39
  • Gryfice, Dąbskiego 5A
  • Piła, Styki 3
  • Kołobrzeg, Sienkiewicza 19 
  • Białystok, Solidarności 9

Od momentu wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce i wejścia w życie rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie ograniczenia handlu, pojawiło się bardzo dużo pytań. Zebraliśmy te, które zadawane są najczęściej. Nasze odpowiedzi znajdują się  poniżej. Mamy nadzieję, że będą pomocne. 

Sytuacja bardzo dynamicznie się zmienia, więc stale będziemy aktualizować poniższą listę pytań i odpowiedzi. 

Cały czas działa infolinia. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość dla naszych kolegów z Centrum Obsługi Klienta. Robią wszystko co w ich mocy, aby na bieżąco odpowiadać na pytania. 

Pytania i odpowiedzi dot. działań JYSK w Polsce w związku z koronawirusem.

1. Czy JYSK zamknął sklepy w związku z koronawirusem?
W związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego i wprowadzonym przez Ministra Zdrowia rozporządzeniem, od 14 marca 2020 r. większość sklepów JYSK zostało do odwołania zamkniętych dla klientów. 

2. W których sklepach stacjonarnych wciąż można zrobić zakupy?
Lista otwartych sklepów jest dostępna powyżej i aktualizowana na stronie internetowej. Prosimy o bieżące sprawdzanie. 

3. Czy można robić zakupy w sklepie online z dostawą do domu?
Tak, zakupy przez stronę JYSK.pl z opcją dostawy do domu są możliwe.

4. Czy jest możliwe skorzystanie z usługi zarezerwuj online, odbierz w sklepie (Click&Collect)?
Tak. W sklepach otwartych skorzystanie z usługi zarezerwuj online, odbierz w sklepie jest możliwe. Lista otwartych sklepów jest dostępna powyżej. 

W sklepach zamkniętych usługa zarezerwuj online, odbierz w sklepie została wyłączona do odwołania.

5. Czy jest możliwe skorzystanie z usługi kup online i odbierz w sklepie? 
Tak. W sklepach otwartych skorzystanie z usługi zarezerwuj online, odbierz w sklepie jest możliwe. Lista otwartych sklepów jest dostępna powyżej. 

W sklepach zamkniętych usługa kup online i odbierz w sklepie została wyłączona do odwołania.

6. Czy na stronie JYSK.pl mogę sprawdzić dostępność towaru w konkretnym sklepie?
Możesz sprawdzić dostępność towaru tylko w tych sklepach, które są otwarte. Lista otwartych sklepów jest dostępna powyżej. 

7. Czy mogę odebrać zakupiony towar ze sklepu? 
Jeżeli towar jest opłacony, zapraszamy po odbiór do sklepu, w którym dokonano zakupu, o ile sklep pozostaje otwarty. Warunkiem wydania towaru jest okazanie paragonu. Lista otwartych sklepów jest dostępna powyżej.

8. Zamówiłem towar w sklepie, wpłaciłem zaliczkę. Czy mogę go odebrać? 
Zamówienia w sklepach, które są otwarte realizujemy według standardowych procedur, natomiast w sklepach zamkniętych nie można odebrać towaru, za który wpłacona została zaliczka. Jeśli nie chcesz czekać, zaliczka może zostać zwrócona. W tym celu prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta 22 288 59 00.

9. Mam utworzone w sklepie zamówienie z opłaconą z góry zaliczką. Czy mogę z niego zrezygnować i odzyskać pieniądze? 
Tak. Pieniądze zostaną zwrócone na Twój rachunek bankowy. Skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta 22 288 59 00.

10. Zakupiłem towar z transportem. Czy usługa zostanie zrealizowana?
Pracownicy JYSK powinni się z Tobą skontaktować w sprawie realizacji zamówienia. Jeśli taki kontakt się nie pojawił, prosimy zgłoś się do Centrum Obsługi Klienta 22 288 59 00.

11. Czy zamówione, ale nieopłacone produkty mogą być do mnie dostarczone? 
Nie mogą być dostarczone. Warunkiem dostawy lub odbioru towaru jest przedstawienie paragonu fiskalnego. 

12. Czy w sklepach zamkniętych zamówienia Click&Collect będą realizowane?
Nie będą realizowane. Wszystkie rezerwacje zostaną usunięte. O usunięciu zamówienia będziemy informować przez SMS. 

13. Czy w  JYSK można kupić towar w promocji podczas obowiązywania ograniczenia handlu?  
Tak. Wszelkie informacje o aktualnych promocjach znajdują się na JYSK.pl. Zachęcamy do zakupów online. 

14. Mam zamówienie w sklepie, wiem od sprzedawcy, że już dojechało do sklepu. Czy może być przekierowane do drugiego sklepu w moim mieście, abym mógł je tam odebrać?
W sklepach otwartych możesz normalnie zrealizować swoje zamówienie. Zamówienia ze sklepów czasowo zamkniętych nie mogą być przekierowane do innych sklepów. 

15. Składałem reklamację w sklepie X, teraz jest on zamknięty, czy to oznacza, że będę musiał czekać dłużej niż 14 dni na jej rozpatrzenie? 
Wszelkie reklamacje staramy się rozpatrywać w normalnym, 14 dniowym trybie. 

16. Jak mogę zareklamować towar podczas obowiązywania ograniczenia handlu? 
Reklamację możesz złożyć w każdym otwartym sklepie JYSK. Pozostałe sklepy będą przyjmować reklamacje po wznowieniu sprzedaży. Prosimy o cierpliwość. 

17. Chcę zwrócić zakupiony towar, czy mogę zwrócić towar do zamkniętego sklepu? 
Nie. Wszelkie zwroty będziemy przyjmować po wznowieniu sprzedaży. Możesz zwrócić towar w sklepach, które są otwarte zgodnie z listą powyżej. 

18. Czy mogę zamówić usługę transportu, jeśli robię zakupy w jednym z otwartych sklepów?  
Usługi transportowe są realizowane przez firmy zewnętrzne. Prosimy o dowiadywanie się w konkretnym sklepie podczas zakupów, czy skorzystanie z usługi jest możliwe. 

19. Kiedy sklepy JYSK będą ponownie czynne?
O otwarciu sklepów JYSK w Polsce będziemy informować na bieżąco. Monitorujemy sytuację i w miarę jej rozwoju będziemy opierać nasze działania na zaleceniach lub informacjach odpowiednich władz lokalnych i rządowych. Aktualne informacje publikujemy na stronie internetowej i profilu na Facebooku.  

20. Wybrałem metodę transportu za pomocą firmy DTS, czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze?
W tej chwili wszystkie zakupy online, które mają zostać dostarczone za pomocą firmy transportowej DTS muszą zostać opłacone za pomocą płatności internetowej, nie ma możliwości zapłaty za zakupy gotówką przy odbiorze. 

21. Jak długo będę czekał na dostawę zamówienia online?
Czas oczekiwania na dostawę różni się w zależności od rodzaju zamówienia:
Przesyłki drobne DHL - 8-12 dni roboczych 
Przesyłki gabarytowe DTS - 10-15 dni roboczych 
Dostawy do wybranych sklepów - 4-12 dni roboczych

22. Czy moje zamówienie online zostanie zrealizowane w terminie podanym na JYSK.pl?
Dokładamy wszelkich starań, żeby zamówienia składane na JYSK.pl były realizowane jak najszybciej i w podanym terminie. Nie możemy wykluczyć, że w związku z wyjątkową sytuacją będą opóźnienia. Bardzo prosimy o cierpliwość. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta 22 288 59 00.