Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wysyłka i dostawa.

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące warunków dostawy. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.

Ogólne

Odpowiedź

Przesyłki drobnicowe – paczki kurierskie:

  • Zamówienia wysyłane jako przesyłki kurierskie (drobnicowe), zwykle dostarczamy w terminie od 2 do 5 dni roboczych.
  • W mailu z potwierdzeniem wysłania zamówienia znajdziesz link do śledzenia losów Twojej przesyłki.
 
Przesyłki wielkogabarytowe – większe meble i duże przesyłki:
  • Zamówienia wysyłane jako przesyłki wielkogabarytowe dostarczamy zwykle w terminie od 2 do 6 dni roboczych.
  • W mailu z potwierdzeniem wysłania zamówienia znajdziesz link do śledzenia losów Twojej przesyłki.
  • W dniu odbioru towaru z naszego magazynu firma kurierska prześle do Ciebie informację o planowanym terminie dostawy.
  • Przesyłki wielkogabarytowe nadajemy zwykle na 1-3 dni przed wybranym terminem dostawy.
  • Przesyłki wielkogabarytowe standardowo wnoszone są do mieszkania klienta.


JYSK może dostarczyć zamówienie najpóźniej do 30 dni od daty jego utworzenia.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

W chwili, kiedy przesyłka opuszcza nasz magazyn wysyłamy maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia.

W treści maila znajduje się link do strony przewoźnika, na której można śledzić losy przesyłki.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

W sklepie internetowym JYSK.pl, w zależności od wielkości zamówienia, rozróżniamy dwa typy dostaw:

- Wysyłka artykułów jako paczki kurierskie (mniejsze artykuły). Mniejsze artykuły to np. kołdry, ręczniki, pościel, mniejsze meble, itp.

- Wysyłka artykułów jako przesyłki cargo (duże artykuły). Duże artykuły to np. materace, łóżka i meble.

JYSK.pl określa sposób dostawy na podstawie rodzaju zakupionych artykułów.
 

W przypadku przesyłek wielkogabarytowych czas oczekiwania na realizację dostawy wynosi od 2 do 6 dni roboczych.

Standardowo wszystkie zamówienia są wnoszone do mieszkania klienta. 

W dniu dostawy, w godzinach porannych kurier skontaktuje się z Tobą w celu uzgodnienia godziny dostawy. Dostawy są zazwyczaj realizowane w terminie 1-3 dni od wysłania przesyłki przez JYSK.

Pamiętaj o tym, żeby zabezpieczyć drogę do posesji. Kurier może odmówić dostarczenia przesyłki pod budynek w przypadku, gdy Klient nie zapewni warunków umożliwiających dojazd.
 

Za Towary prezentowane w Sklepie Internetowym oraz dostawę Klient może według swego wyboru zapłacić podczas składania zamówienia przez system bankowości internetowej PAYU lub w momencie odbioru Towaru - gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej, jednakże tylko w przypadkach, gdy wartość zamówionych Towarów nie przekracza kwoty 15 000 zł dla przesyłek cargo i 5 000 zł w przypadku przesyłek kurierskich (ze względów bezpieczeństwa). Dodatkowa opłata za pobranie jest stała i wynosi odpowiednio 15 zł dla przesyłek cargo i 5 zł dla przesyłek drobnicowych.

 

Przesyłkę można śledzić za pomocą usługi śledzenia przesyłek udostępnianej przez firmę przewozową. Numer przesyłki będzie do Ciebie wysłany w treści maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia i fakturą elektroniczną.

 

Towary są dostarczane wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Towary są dostarczane wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.

Mniejsze paczki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, a większe za pośrednictwem firmy DTS, która dostarcza artykuły gabarytowe wraz z wniesieniem. JYSK.pl określa sposób dostawy na podstawie rodzaju zakupionych artykułów.
 
Ceny dostawy w sklepie internetowym rozpoczynają się od 11 zł.
 
JYSK poniesie wszelkie dodatkowe koszty związane z ewentualnymi problemami z dostawą, jeśli wystąpią one po stronie JYSK i konieczne będzie podzielenie zamówienia na dostawy częściowe.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Zarówno w przypadku przesyłek drobnicowych, jak i dostaw gabarytowych, nie ma możliwości zmiany daty dostawy.
 

Jeśli kurier nie zastanie Cię pod adresem dostawy we wskazanym przez Ciebie terminie, będziemy się z Tobą kontaktować telefonicznie w celu uzgodnienia kolejnego najbliższego terminu doręczenia zamówienia.

Jeśli firma przewozowa bezskutecznie dwukrotnie próbowała doręczyć przesyłkę pod wskazany adres dostawy (na przykład pod podanym adresem nie było nikogo, kto mógłby odebrać przesyłkę), przesyłka jest zwracana do JYSK.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Tak, możesz zarezerwować artykuły on-line i odebrać je w najbliższym sklepie JYSK.  
Żeby tego dokonać, wejdź na naszą stronę internetową JYSK.pl i skorzystaj z usługi Click&Collect.

Jak złożyć rezerwację? To proste - na JYSK.pl wyszukaj artykuł, który chciałbyś zarezerwować i kliknij przycisk “Kliknij, aby odebrać w sklepie”.

Twoja rezerwacja będzie aktywna od chwili utworzenia do zamknięcia sklepu w kolejnym dniu roboczym.
Zatem Twoje zamówienie powinno zostać odebrane przed zamknięciem sklepu następnego dnia po utworzeniu rezerwacji.

Kiedy Twoje zamówienie zostanie przygotowane do odbioru, otrzymasz wiadomość SMS i E-mail z potwierdzeniem.

Niewielka część oferowanych przez nas produktów to artykuły na zamówienie.
Można je zamówić podczas osobistej wizyty w sklepie.
Dla tych artykułów przycisk „Kliknij, aby odebrać w sklepie” nie będzie aktywny.

Na JYSK.pl mamy również artykuły dostępne tylko on-line, ich również nie zarezerwujesz.
Tego typu artykuły można zakupić wyłącznie w naszym sklepie internetowym z dostawą kurierską bezpośrednio na adres klienta.
Wyjątkiem są meble "tylko on-line", które można nieodpłatnie sprowadzić do najbliższego sklepu JYSK, składając zamówienie bezpośrednio w sklepie.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Nie można zamówić dostawy artykułów do miejsc poza granicami Polski. Realizujemy dostawy tylko na terenie kraju. 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Odpowiedź

Jeśli przez przypadek wysłaliśmy do Ciebie zamiast zamówionych artykułów inne towary, uprzejmie prosimy Cię o kontakt z Centrum Obsługi Klienta JYSK.

JYSK  poniesie wszystkie koszty związane z odbiorem błędnie wysłanych artykułów i ponowną wysyłką Twojego zamówienia.  

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

OTRZYMAJ KUPON O WARTOŚCI 20 ZŁ!*

Visa Mastercard PayU Płatność przy dostawie