WSZYSTKIE NASZE SKLEPY SĄ OTWARTE
DARMOWA DOSTAWA ZAKUPÓW ONLINE POWYŻEJ 1500 ZŁ | 13-17.01.2021
DBAJMY O SIEBIE WZAJEMNIE.
Koszyk
Koszyk
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące warunków zwrotu i reklamowania produktów. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.
Warunki zwrotu i wymiany
Odpowiedź
Jedną z najważniejszych rzeczy dla naszych Klientów jest szybka i łatwa obsługa oraz wymiana - bez względu na to, czy kupują online, czy w sklepach stacjonarnych. W JYSK zadowolenie naszych Klientów zawsze stawiamy na pierwszym miejscu, dlatego wdrożyliśmy proste zasady zwrotów i wymiany. Nasi Klienci z łatwością wymienią lub zwrócą produkt, jeśli zmienią zdanie.
W JYSK dajemy naszym Klientom prawo do nielimitowanego zwrotu lub wymiany towaru, bez względu na to czy zakup został zrealizowany na JYSK.pl, czy w jednym ze sklepów stacjonarnych. Zapewniamy pełny zwrot wpłaconych pieniędzy bez ograniczeń czasowych dla produktów, które są zwracane wraz z dowodem zakupu.
Towar zakupiony w naszych sklepach stacjonarnych lub na JYSK.pl możesz wymienić lub zwrócić w każdym ze sklepów JYSK w Polsce. Jeśli to możliwe przynieś produkt do sklepu JYSK w oryginalnym opakowaniu. Pamiętaj, aby przynieść dowód zakupu. Ewentualnie, jeśli chcesz, aby JYSK zorganizował przesyłkę zwrotną, skontaktuj się z działem Obsługi Klienta lub z najbliższym sklepem stacjonarnym. W takim przypadku koszt wysyłki zwrotnej pokrywa klient.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Odpowiedź
Jeśli zamówienie zwracasz do jednego ze sklepów JYSK, pieniądze powinny zostać Ci wypłacone przez sklep bezpośrednio podczas realizacji zwrotu.
Jeśli zamówienie zostało odesłane do naszego magazynu, pieniądze zostaną zwrócone zaraz po odebraniu przesyłki.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Odpowiedź
Jeśli chciałbyś zrezygnować z zakupu dokonanego na JYSK.pl przed wysyłką i wystawieniem faktury, prosimy skontaktuj się z Obsługą Klienta JYSK powołując się na numer Twojego zamówienia. Twoje zamówienie zostanie anulowane i w przypadku przedpłaty, zwrócimy Ci wszystkie wpłacone pieniądze za artykuły i opłaty związane z dostawą.
W przypadku, kiedy Twoje zamówienie zostało już wysłane, możesz również skontaktować się z firmą przewozową i poinformować o rezygnacji z zakupu. Nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi opłatami za transport i zwrot zamówienia.
Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany na rachunek bankowy Klienta, zaraz po przyjęciu przesyłki przez nasz magazyn.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Reklamacje
Odpowiedź
Masz prawo do reklamowania artykułu w ciągu 2 lat od dokonania zakupu.
Jeśli artykuł był wadliwy podczas zakupu, możesz domagać się jego wymiany, naprawy, obniżenia ceny lub zwrotu pieniędzy. Prosimy, zgłoś reklamację możliwie najszybciej po zauważeniu wady.
Proces zgłoszenia reklamacji:
Jeśli zamierzasz reklamować produkt w sklepie JYSK, prosimy zabierz ze sobą wadliwy artykuł lub zdjęcia wady. Jeśli reklamacja zostanie zgłoszona w terminie i zostanie uznana przez sklep, możesz domagać się wymiany artykułu na nowy, naprawy, dodatkowego rabatu lub w ostateczności zwrotu gotówki. W przypadku uznania reklamacji, JYSK poza kosztem artykułu ponosi również dodatkowe koszty związane z dostarczeniem produktu do sklepu. Znajdź najbliższy sklep tutaj.
Jeśli zamierzasz zgłosić reklamację w Centrum Obsługi Klienta JYSK, prosimy zrób to za pośrednictwem formularza, klikając w link poniżej. Reklamacje rozpatrywane są na podstawie dokumentacji zdjęciowej wad. Zdjęcia wad produktu możesz przesłać klikając w poniższy link. Jeśli reklamacja zostanie zgłoszona w terminie i uznamy ją za zasadną, możesz domagać się wymiany artykułu na nowy, dodatkowego rabatu lub w ostateczności zwrotu gotówki. W przypadku uznania reklamacji, JYSK poza kosztem artykułu ponosi również dodatkowe koszty związane z jego wymianą lub odbiorem.
Po przesłaniu formularza ze zgłoszeniem reklamacyjnym, otrzymasz automatyczne potwierdzenie otrzymania zgłoszenia przez Centrum Obsługi Klienta JYSK. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona tak szybko, jak to możliwe.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Odpowiedź
Jeśli dokonałeś zakupu na JYSK.pl, a my przez przypadek wysłaliśmy do Ciebie niezamawiany artykuł albo jeśli w Twojej przesyłce brakuje artykułów lub ich części, uprzejmie prosimy Cię o kontakt z Centrum Obsługi Klienta JYSK.
JYSK poniesie wszystkie koszty związane z wymianą niewłaściwego lub wadliwego artykułu.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Odpowiedź
Bez względu na to, czy uszkodzenie produktu zauważyłeś podczas dostawy, czy dopiero po rozpakowaniu artykułu, uprzejmie prosimy Cię o kontakt z Centrum Obsługi Klienta JYSK. Postaramy się jak najszybciej pomóc w rozwiązaniu reklamacji.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
Odpowiedź
W JYSK bardzo zależy nam na tym, żeby Klienci otrzymywali artykuły w jak najlepszej kondycji. Niekiedy, może się przydarzyć, że przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu. Zwykle firmy przewozowe informują JYSK o uszkodzeniach transportowych przed dostawą do Klienta, dlatego w większości przypadków wymiana uszkodzonych paczek jest realizowana przed próbą doręczenia.
Uszkodzenie przesyłki stwierdzone podczas dostawy:
Jeśli podczas dostawy zauważysz uszkodzenie opakowania przesyłki lub artykułu, wówczas zalecamy wykonanie jednej z dwóch czynności:
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.