Wysyłka i dostawa.

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania dotyczące warunków dostawy. Jeśli poniżej nie możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie, zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.

Ogólne

Nie można zamówić dostawy artykułów do miejsc poza granicami Polski. Realizujemy dostawy tylko na terenie kraju. 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

W chwili, kiedy przesyłka opuszcza nasz magazyn wysyłamy maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia.

W treści maila znajduje się link do strony przewoźnika, na której można śledzić losy przesyłki.

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Jeśli przez przypadek wysłaliśmy do Ciebie zamiast zamówionych artykułów inne towary, uprzejmie prosimy Cię o kontakt z Centrum Obsługi Klienta JYSK.

JYSK  poniesie wszystkie koszty związane z odbiorem błędnie wysłanych artykułów i ponowną wysyłką Twojego zamówienia.  

Dla sprawnego załatwienia sprawy, przed rozmową z Konsultantem przygotuj:
- numer zamówienia,
- informacje o otrzymanym produkcie,
- jeśli to możliwe sprawdź również etykiety i dane, które widnieją na otrzymanych produktach.
JYSK poniesie wszystkie koszty związane z odbiorem błędnie wysłanych produktów oraz z ponowną wysyłką właściwego zamówienia.  

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.
 

Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.

Tutaj możesz załączyć więcej niż jeden plik.
Obsługiwane typy plików: png jpg gif pdf doc docx heic.