Odpowiedź
W sklepie internetowym JYSK.pl, w zależności od wielkości zamówienia, rozróżniamy dwa typy dostaw:
- Wysyłka artykułów jako paczki kurierskie (mniejsze artykuły). Mniejsze artykuły to np. kołdry, ręczniki, pościel, mniejsze meble, itp.
- Wysyłka artykułów jako przesyłki cargo (duże artykuły). Duże artykuły to np. materace, łóżka i meble.
JYSK.pl określa sposób dostawy na podstawie rodzaju zakupionych artykułów.
W przypadku przesyłek wielkogabarytowych czas oczekiwania na realizację dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych.
Standardowo wszystkie zamówienia są wnoszone do mieszkania klienta.
W dniu dostawy, w godzinach porannych kurier skontaktuje się z Tobą w celu uzgodnienia godziny dostawy.
Pamiętaj o tym, żeby zabezpieczyć drogę do posesji. Kurier może odmówić dostarczenia przesyłki pod budynek w przypadku, gdy Klient nie zapewni warunków umożliwiających dojazd.
Za Towary prezentowane w Sklepie Internetowym oraz dostawę Klient może według swego wyboru zapłacić podczas składania zamówienia przez system bankowości internetowej PAYU lub w momencie odbioru Towaru - gotówką do rąk pracownika firmy kurierskiej, jednakże tylko w przypadkach, gdy wartość zamówionych Towarów nie przekracza kwoty 15 000 zł dla przesyłek cargo i 5 000 zł w przypadku przesyłek kurierskich (ze względów bezpieczeństwa). Dodatkowa opłata za pobranie jest stała i wynosi odpowiednio 15 zł dla przesyłek cargo i 5 zł dla przesyłek drobnicowych.
Przesyłkę można śledzić za pomocą usługi śledzenia przesyłek udostępnianej przez firmę przewozową. Numer przesyłki będzie do Ciebie wysłany w treści maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia i fakturą elektroniczną.
Towary są dostarczane wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.
Nie otrzymałeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Napisz do Centrum Obsługi Klienta.