Kliknij i odbierz

Gwarancja ceny

Łatwa wymiana

Stół +2 krzesła PRICE STAR

SKU: 3699600

 

1 komp. 250,-

Dodaj do koszyka

Praktyczny zestaw do niewielkiej kuchni. Metalowa podstawa, blat stołu i siedziska krzeseł z płyty w kolorze klonu. Stół d.100 x sz.55 x w.80 cm.

Informacja dodatkowa:

Do nabycia wyłącznie w komplecie

Wszystkie opinie

Ilość opinii: 85 | 4.6 na 5 gwiazdek
93% osób poleciłoby ten produkt znajomemu. Napisz opinię i pobierz kupon rabatowy o wartości 20 zł.
Napisz opinię

polecam

Bardzo fajny zestaw zajmuje malo miejsca idealny do malej kuchnii
Opinię napisał(a): 
aga
Miasto: 
szczecin
Wiek: 
35-44
Płeć: 
Kobieta
Rekomendacja: Tak, poleciłbym ten produkt znajomemu.

godne polecenia

Polecam wszystko poszło szybko i sprawnie
Opinię napisał(a): 
Ewa
Miasto: 
Ruda Ślaska
Wiek: 
35-44
Płeć: 
Kobieta
Rekomendacja: Tak, poleciłbym ten produkt znajomemu.

świetny pomysł

Rewelacyjny pomysł na małe pomieszczenia. Z powodzeniem można zastosować jako biurko dla dziecka. Jedyny minus to wytrzymałość krzeseł na duże obciążenia, raczej nieodpowiednie dla osób mocno otyłych.
Opinię napisał(a): 
Anna
Miasto: 
Cieszyn
Wiek: 
35-44
Płeć: 
Kobieta
Rekomendacja: Tak, poleciłbym ten produkt znajomemu.

zestaw

zestaw jest bardzo ładny , polecam
Opinię napisał(a): 
Kasia
Miasto: 
Czeladź
Wiek: 
35-44
Płeć: 
Kobieta
Rekomendacja: Tak, poleciłbym ten produkt znajomemu.

zestaw

Ok. Polecam. Idealny zestaw, dzięki niemu mam dużo więcej miejsca w kuchni.
Opinię napisał(a): 
Ika
Miasto: 
Czeladź
Wiek: 
45-54
Płeć: 
Kobieta
Rekomendacja: Tak, poleciłbym ten produkt znajomemu.

Zestaw jak zestaw

O zaletach pisał nie będę. Wady - niestety siedziska. Po jakimś czasie użytkowania nakrętki wbudowane w siedziska po prostu wyrywają się. Krzesełka są również zbyt delikatne. metalowe okucia się wyginają.
Opinię napisał(a): 
zestaw
Miasto: 
Gdańsk
Wiek: 
45-54
Płeć: 
Mężczyzna
Rekomendacja: Nie, nie poleciłbym tego produktu znajomemu.

super

Idealny do kuchni w bloku lub studenckich mieszkan .serdecznie polecam
Opinię napisał(a): 
Ola
Miasto: 
Płock
Wiek: 
25-34
Płeć: 
Kobieta
Rekomendacja: Tak, poleciłbym ten produkt znajomemu.

polecam

Polecam, idealny zastaw do małej kuchni. skromny i praktyczny
Opinię napisał(a): 
anna
Miasto: 
Olesnica
Wiek: 
25-34
Płeć: 
Kobieta
Rekomendacja: Tak, poleciłbym ten produkt znajomemu.

Pozytyw

Jak dla mnie zestaw idealny, mam mala kuchnie wiec dla mnie idealnie do niej pasuje, do tego jest stabilny i latwy do zlozenia.Polecam
Opinię napisał(a): 
Moniqe
Miasto: 
Siedlce
Wiek: 
25-34
Płeć: 
Kobieta
Rekomendacja: Tak, poleciłbym ten produkt znajomemu.

Rozczarowanie

Kupilam ten zestaw we wrzesniu 2015 stol ma jeden rzad dziurek w nieodpowiednim miejscu przez co troszke sue chwieje ale mniejsza o to nie przeszkadza mi to. Krzesla wygodne i zajmuja malo miejsca to super ale ja waze 49 kg czasami przysiada kolezanka kilo 53 i nikt wiecej tylka na nich nie siadal a cale stelarze sie wygiely oraz srubki powyrywaly sie z siedziska.Szukam paragonu jutro laduja na reklamacji.
Opinię napisał(a): 
Mala mi
Miasto: 
Szczecin
Wiek: 
25-34
Płeć: 
Kobieta
Rekomendacja: Nie, nie poleciłbym tego produktu znajomemu.