W JYSK uważamy, że relacje międzyludzkie mają znaczenie, dlatego szkolimy się w możliwie najlepszej obsłudze i doradzaniu. Każdego dnia sklepy JYSK odwiedzają tysiące klientów, a my jesteśmy tu tylko dlatego, że tak wielu z nich zdecydowało się kupować u nas. Stąd nasze dążenie do nieprzerwanego oferowania wysokiej jakości w doskonałej cenie - oraz do bycia otwartymi, kompetentnymi i pomocnymi. To stało się bodźcem do sformułowania czterech obietnic wobec klientów, które nazywamy JYSK CUSTOMER PROMISES.

JYSK CUSTOMER PROMISES to cztery obietnice względem Ciebie jako klienta, które definiują, jak byśmy chcieli, aby wyglądały Twoje zakupy w JYSK. Obietnice te są podstawą naszej pracy każdego dnia, zawsze jednak znajdzie się coś, co można poprawić. W ten sposób JYSK CUSTOMER PROMISES pomagają nam nieustannie podnosić poziom obsługi i doradztwa.